Skocz do zawartości

Kamil0011

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kamil0011

  • Urodziny 03/23/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wólka Sobieszynska

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Cbr 600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Kamil0011

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. jeśli był by wyciągnięty łańcuszek to by brzęczał cały czas i na zimnym i na ciepłym silniku. wydaje mi się ze łańcuszek na swoje lata ale jest Oki tylko padł napinacz i nie jest w stanie napiąć łańcuszka. w napinaczu jest sprężyna wie ktoś może jaką ona ma mieć dlugosc może wystarczy ja zmienić na mocniejsza? dodam ze jak dziś polatałem po mieście to temperatura zawędrowała w okolice 80C rozrząd zamilkl i po zgaszeniu i ponownym rozruchu nic sie nie odezwał wiec obstawiam na napinacz ma zrobione 76600 km z czego 800 km w ciągu 2 tygodni
  2. Witam. posiadam Honde CBR 600 F1 z 1990 roku która posiada hydrauliczny napinacz łańcuszka rozrządu. Jak w temacie prawdopodobnie padł mi napinacz łańcuszka rozrząd lub jest wyciągnięty łańcuszek! Objawy Przed wymiana oleju i filtra na zimnym silniku brak jakich kol wiek stoków po rozgrzaniu silnika nic problem pojawia się po zgaszeniu ciepłego silnika odczekania 4 minut i po ponownym rozruchu silnika, łańcuszek zaczyna stuka w zakresie obrotów 1500-3500 tys po przejechaniu kilku kilometrów z wysokimi obrotami stukanie znika do zgaszenia i ponownego odpalenia silnika! Po wymianie oleju na motul 10w 40 objawy się nasiliły! Moje pytanie wyciągnięty łańcuszek, padł napinacz, zbyt niskie ciśnienie oleju czy zatkany kanał doprowadzający olej do napinacza ?? Lampka od oleju gaśnie po sekundzie! proszę o rade bo nie chce wymieniać czegoś co jest dobre. co myślicie o mechanicznym napinaczu jak w linku http://rozrzady.pl/2014/04/16/napinacz-lancuszka-rozrzadu-honda-cbr-600-f2-f1/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...