Witam. Mam starą, poczciwą DR350. Nie jeździłem 7lat i nie pamiętam jaka była charakterystyka jednocylindrowca. Po odpaleniu, silnik bardzo szybko się nagrzewa, kilka sekund i już kolektor gorący, cylinder również. Tak ma być? Dodam, że motocykl na dotarciu, szlif cylindra, nowy tłok itd.
Składając tylną oś został mi jeden element, o ten na zdjęciu! Co najlepsze, wszystko działa jak należy. Koło jest równo w stosunku do błotnika, zacisk jest ładnie osadzony na tarczy oraz do cholery jasnej ledwo to wszystko zmieściłem w wahaczu, na ścisk. Jak zatem mam wcisnąć kolejną tuleję szerokości 2cm? Niestety nie zrobiłem zdjęcia przed rozbiórką, bo przecież kto by nie potrafił złożyć tylnej osi? :D Gdyby ktoś chciał śledzić moje poczynania z odbudową DRki to zapraszam na: https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747
Mam podobny problem. Pisałem do swiatka i za regenerację powiedzial mi ok 1000zl. Walek nas wymiar, dźwigienki zawodowe i poprawienie bieżni. Jest tez gość na allegro i chce 1200. Ja prawdopodobnie oddam do Mysłowic, ale nusze sie dowiedziec co i za ile. Ogólnie przykry temat, cieszymy sie z nowego nabytku a tu taka kicha. Ja teraz wpakuje kupę kasy w DR i mam nadzieje ze zostanie na dluzej.
Rozkręciłem DRke do ostatniej śrubki i robię z nią porządek, zapraszam do śledzenia strony: https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747?ref=aymt_homepage_panel Pozdrawiam
Panowie czy ktoś z Was regenerował głowicę, wałki i krzywki? Możecie polecić jakąś firmę? Jak to cenowo wygląda? Kupiłem DRke i po rozebraniu góry dostałem szoku. Ewentualnie czy ktoś ma do sprzedania samą górę w bardzo dobrym stanie? Pozdrawiam
Cześć Panowie. Nietypowy problem - ile oleju i jaki do lag UPS. Przebadałem całą serwisówkę i są podane wartości każdy rocznik, ale lagi standardowe. Tak przynajmniej to zrozumiałem. Dodam, ze DR350SHC 92r. UPS. Pozdrawiam edit: znalazałem zalecany olej to 10W ilość oleju na lagę to 404ml