Skocz do zawartości

piotrek023

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    XT 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    DBL

Osiągnięcia piotrek023

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak ja mu go niby popsułem ? Ja nie dbałem o jego rozrząd czy on ? Ja mu powinienem kontrolować luzy czy on ? Zastanów się trochę co piszesz... Filtr powietrza jest nowy, założyłem mu gąbkowy HifloFiltro powinien na jakiś czas starczyć. Łańcuszek jeszcze jest napięty ale to już koncówka napinacza więc wymienię mu na nowy Morse.
  2. Ja tym motocyklem nie jeżdzę, naprawiam go tylko znajomemu. PS. JAK TO SIĘ K***A MOGŁO STAĆ ?
  3. Zaznaczyłem sobie położenie tego TPSu na gaźniku kręciłem nim i nic nie zmieniało, potem ustawiłem jak był. Luzy na pewno są już duże, bo nikt tam nie zaglądał co najmniej rok, ale jak luz zaworu może wpłynąć na brak wolnych obrotów i za dużą dawkę paliwa ?
  4. Witam wszystkich. Mam problem z yamahą yz450 f, dokładnego rocznika nie mogłem znaleźć, jest 4 biegowa, na gazniku keihin FCR- MX 39, problem jest taki, że zimna odpali normalnie i chodzi ale już chwile później jak się rozgrzeje nie trzyma wolnych obrotów. Jedzie normalnie moc ma ale jak się puści gaz i zgaśnie to już jej odpalić nie mogę, na pych jakoś tam załapie w końcu. Świecę odkręcałem i jest czarna, ewidentnie za dużo paliwa, dałem iglicę (po paru próbach) na najwyższy rowek (najniższa dawka paliwa), bawiłem się śrubkami od składu mieszanki i jest trochę lepiej ale już nie ma czy zmniejszyć paliwo. Ssanie zimne i ciepłe zamyka, gaźnik czyściłem i przedmuchałem. Zauważyłem ze na gaźniku jest jakiś czujnik, chyba TPS, i ma on pod śrubą taką fasolkę do przesuwania (regulacji). Jeszcze tego nie ruszałem, bo nie chce tego rozregulować, ale chciałem zapytać czy to by mogło coś zmienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...