Skocz do zawartości

gpawel

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lub

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia gpawel

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tu nie ma dyskusji, dotarta jest w 90 % a, że teraz przerwa i moto w garażu stoi to za jakimś tłumikiem się rozglądam. Czy jest w ogóle sens oryginalny wymieniać? no i te blokady przy okazji mnie interesują...
  2. Mtx 125 wersja włoska, 89r cylinder Gilardoni ATAC. Czy się kręci? zrobiona pod koniec sezonu i do końca na dotarciu więc nie było czasu sprawdzić czy zamknie obrotomierz.
  3. Witam. Może ktoś polecić jakiś przelotowy tłumik do 2T a konkretnie do MTX 125? bo z tego co wiem oryginalne mają jakąś blokadę. Drugie pytanie to jakie są opcje do odblokowania mocy w MTX'ie? gdzieś jeszcze założone są blokady?
  4. Byłbym wdzięczny, 100 to nie jest jakiś wielki koszt zwłaszcza, że nie mogę takiej nigdzie dostać.
  5. U mnie niestety nikt mi uszczelek nie dorobi, najbliżej znalazłem w Lublinie na ul. Dolna Panny Marii podobno jest jakiś zakład, może ktoś korzystał z nich usług?
  6. Nicasil jest przynajmniej tak wyczytałem i potwierdziły to osoby na co dzień zajmujący się naprawą motocykli. Wgłębienie nie jest wielkie ale wyczuwalne i chyba to robotę zrobiło. Ogólnie na wale i korbowodzie luzów nie ma, tulejowanie + porządny tłok będzie w następnym miesiącu więc mam nadzieję, że wszystko zagra. Jedyny problem to te uszczelki nieszczęsne, nigdzie nie mogę ich dostać a jak już mam to zrobić jak trzeba to uszczelki muszą być nowe.
  7. Pozostaje tylko pytanie czy po wstawieniu tulei awaria się nie powtórzy bo z jakiegoś powodu te dwa tłoki się uszkodziły.
  8. Dołączam zdjęcia uszkoszeń Tłok bradziej zniszczony był założony tak, że zamki wypadały w oknie wylotu przez co został uszkodzony cyliner, tłok mniej zniszczony założony poprawnie a mimo to uszkodzenie powstało mniej więcej w tym samym miejscu, na tym samym oknie. Czy w tym przypadku tuleja rozwiąże porblem? uszkodzony nicasil na szerokości ok 3mm takiej uszczelki potrzebuję
  9. Witam. Panowie jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem MTX'a 125 w wersji włoskiej z silnikiem atac. Motocykl kupiony w sierpniu i od tego czasu udało mi się na nim przejechać ok 20 km. Moto sprowadzone ze szwajcarii jednak sprzedający wymienił w nim silnik na identyczny oraz wymienił tłoka (jakiś chiński). Po zakupie przejechałem nim ok 5 km po czym pękł pierścień uszkadzając nicasil. Po rozłożeniu silnika okazało się, że tłok odwrotnie był założony... Kupiłem nowy tłok (koszt ok 100) tak aby pojeździć jeszcze w tym sezonie a w zimie zaplanowałem tulejowanie + tłok wossner/vertex. Jednak po złożeniu wszystkiego, po 15 km znowu pękł pierścień i tłok znowu zatarty. Moje pytanie skąd ten problem i czy po tulejowaniu się nie powtórzy? Jakieś sugestie? I kolejne, gdzie dostanę uszczelki (przynajmniej pod głowicę) bo nigdzie nie mogę znaleźć. Pomóżcie Panowie bo ręce opadają... tak wygląda uszczelka jakiej potrzebuję: zdj tłoków i cylindra dam później
×
×
  • Dodaj nową pozycję...