Skocz do zawartości

atia

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Sportster xl 72
  • Płeć
    Kobieta

Informacje profilowe

  • Skąd
    łódź

Osiągnięcia atia

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ale zapewne robi te 500km przy 5ciu tankowaniach ? :banghead: Seryjna kanapa 72ki jest nie do przyjęcia dlatego 90% ją zmienia i nie trzeba miec wielkiego tylka :laugh: Ja dostosowuje motocykl minimalnie pod siebie - nie potrzebuję wielbłąda,,,, spokojnie (ze swoim tyłkiem) pomieściłabym koleżankę na tym samym siedzeniu :biggrin: :biggrin: :biggrin: Zresztą co ja tam wiem.... a wiekszość wywala i zbiornik i siedzonko ;-) :blush:
  2. Serdecznie dziękuje ale nie prosiłam o osobiste dewagacje ;-) Skoro żona ma 883, to nie możesz wiedzieć dlaczego w 1200 zmienia się siedzenie seryjne - żeby z tyłkiem na blotniku tylnym nie zostać... Mój osobisty komfort tomoja sprawa. Jeśli chcesz możesz nawet po naszych polskich dziurach jeździć z siedzeniem na gwoździach - nie neguje. Ja sado maso nie lubię, wiec prosze o poradę, nie o opinie na temat gmoli i innych. Za swoje pieniądze chce sobie poprawić komfort i bezpieczeństwo, bo nie jestem na zachodnich drogach, skoro Cię to dziwi to trudno. Kupiłam 72 , aby stanowił podstawę do stworzenia mojej wizji motocykla, jak będę chciała seryjniaka, to kupie i będę śmigać. Pozdrawiam
  3. Serdecznie dzięki za odpowiedzi. Jeśli chodzi o kask, to po kilku nieudanych moim zdaniem tworow, choćby jak Nolan 43 i 44 czy inne otwarte, wybrałam Schubert C3 szczekowca, i kask jest genialny, cichy kiedy trzeba;-) a w 34 stopnie jak w klimie choć jest czarny. Szybę zakładam z musu tylko na jesień, bo należę do zmarzlakow. Sama uwazam,ze Sportster z szyba nie gra. Widziałam na YouTube jakieś modyfikacje tylnych amortyzatorow. Miałam nadzieję że zatwardziali miłośnicy znają jakieś możliwości powiększenia komfortu dla tyleczka ;-) Siedzenie mam z mustanga z oparciem - trochę pomoglo. Pozdrowionka.
  4. Na wstępnie serdecznie witam wszystkich forumowiczów ;-) Proszę o poradę. Mam Sportstera Xl Seventy-Two rocznik 2012. Mój problem to tylne zawieszenie. A mianowicie chciałabym dostosować je do naszych warunków, bo "tyłek mi odpada" po 150 km. Czy jest jakaś szansa na przeróbkę takiego zawieszenia? Nadmienię, iż amortyzatory oczywiście ustawiałam we wszystkich możliwych opcjach i dalej to samo. Każda dziura to koszmar i każda nierówność. I jeszcze jedno pytanie. Zamontowałam też szybę, ale wiatr tk daje mi po kasku, że nie idzie jechać. Też ustawiałam na różne sposoby. Czy są jakieś wytyczne co do ustawienia szyby? Chciałabym ją skrócić ;-) Pozdrawiam. Anita
×
×
  • Dodaj nową pozycję...