Skocz do zawartości

Thoki

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Góry i lasy..

Osiągnięcia Thoki

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. To jest Twoja opinia ? Tzn. Miałeś kiedyś taką okleinę i Ci to odpadało ? Czy po prostu wyczytałeś to gdzieś na forach ?
  2. Ta mi się bardzo podoba: HONDA CR 125 1999 rockstarred Będę okleinę naklejał po raz pierwszy więc jak ktoś ma jakieś ewentualne rady, jakoś może pomóc to bardo bym prosił. Jak ktoś ma do polecenia jakąś okleinę to też bym się uśmiechnął. Pozdrawiam.
  3. Jeżeli to nie ten dział to wybaczcie ale nie wiedziałem gdzie to napisać. Więc tak jak w temacie. Mam upatrzoną fajną okleinę ale niestety jest ona do 125 ( 99r ) a ja posiadam 250 ( 99r ), pytanie moje jest czy ta okleina podpasuje do mojej CR ( tej 250 ) ? Tak wiem, mogę sobie poszukać innych oklein ale jakoś ta mi się bardzo spodobała i chciałbym ją mieć. Pozdrawiam
  4. Dobra, dzieki za pomoc po przyjsciu ze szkoly biore sie do roboty. Jak juz wszystko bd zrobione to napisze ile mnie to kosztowalo. Pozdrawiam.
  5. A na pewno w tym leży problem ? Bo żeby potem nie było, że zrobię wszystko stracę hajs a dalej bd tak samo...
  6. Hoho... ile to mniej wiecej bd kosztowalo ?!"Zabielenie" pierwszy raz o tym slysze.. ^^ Pomiary moglbym wykonac sam.. w manualu napewno bd dokladne wymiary wszystkiego.
  7. No tak, na palec i tarlem rownomiernie. I wygladala na rowna i bez zadnych uszkodzen. A wiec co robic ?! Moze problem lezy gdzies indziej ?!
  8. "Splanowalem" ja cieniutkim papieren sciernym Xd Cylinder wydawal sie dobry, to jak panowie co robić ?!
  9. Dokrecalem na 28nm, w manualu jest napisane zeby dokrecac na 27nm ale moj klucz jest od 28nm.. ale taka roznica zabardzo nic nie zmieni.. To jak odkrecac ta glowice, splanowac, posprawdzac wszystko jeszcze raz ?! Czy moze ktos inny sie jeszcze wypowie ?!
  10. No tak w domu, tak prowizorycznie... Co o tym myslicie ?! Sciagnac znowu glowice i ja splanowac w jakims zakladzie ?! Czy moze problem lezy gdzies indziej ?! Moze cos w pompie wody ?! Nw.. czekam jeszcze na inne odp.
  11. Głowice planowałem zrobiłem to w domu, wydawała się równa i bez uszkodzeń ( tzn były tam takie minimalne ryski, ale to naprawdę takie, że nic ), cylinder tak samo. Płyn leci do cylindra, to wiem.. A ile tak pojeżdżę ? Co się może posypać ? A oprócz tej uszczelki ( głowicy i cylindra ) może gdzieś indziej być problem ? P.S Sorry za błąd w temacie ale pisałem z fona ^^
  12. Witam. Otoz tak, ostatnio zauwazylem, ze ubywa mi plynu z chlodnicy... wyplywa przez przez rurke od nadmiaru. Jak odkrece korek od chlodnicy i odpale go plyn zaczyna sie pienic, wypluwa go do gory... tak jakby cos go wydmuchiwalo. Dodam jeszcze, że po odkreceniu gazu na 4/5 strasznie kopci na bialo ( ale tak bardzo, bardzo.. ) I to raczej nie jest normalne. Uszczelke pod glowica juz wymienilem. Nic to nie pomoglo, nw co dalej robic. Prosze o pomoc, pozdrawiam.
  13. Witam proszę o ocenę tej oferty http://olx.pl/oferty/uzytkownik/k54l/ i wybrać najlepszego.. Chce mieć jakiś motor który nie bd się ciągle sypał ( czyli nie bd wymagal duzego wkladu, nie mowie o kosztach eksploatacji ). Chce jeździć po lasach, takie leśne drogi jakaś górka co jakiś czas ( ale mało tych górek naprawde ). Więc głównie mi chodzi o te koszty.. Jakoś nie bd motoru zarzynał jeżeli bd miał dostatecznie dużo mocy to pewnie bd pół manetki. Z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...