Witam Serdecznie! Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie tematu. Może trochę temat głupi, bez sensu, ale prosze o odpowiedź. Jutro (chyba) mój simek wraca z naprawy i chcę go szanować, by ryzyko zepsucia się silnika zmniejszyło sie do minimum. Co mu było? uszczelniaczne + łożyska poszły. I teraz tak, co do zmiany biegów, a mianowicie: Pierwsze pytanie: Czy można jedynkę trzymać na sprzęgle? Chodzi mi oto, czy jeżeli przupuścmy były by duże piachy i ciężko byłoby wyjechać, to czy można trzymać jedynkę na sprzęgle (że jedzie, ale lekko sprzęgło mam wciśnięte) Drugie pytanie: Czy jesli zmieniam bieg na np. dwójke, trójke, czwórke.. To trzeba puścić gaz przed zmianą, a dopiero po zmianie (puszczeniu sprzęgła) gaz? Czy to nie istotne i mogę w czasie zmiany dodać już gazu? Trzecie Pytanie: Czy można cały czas jechać na najwyższych obrotach? Dajcie znać PS. Jestem zielony w tych tematach ;/