Skocz do zawartości

AvroFM

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZIPP Quantum RS 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rybnik

Osiągnięcia AvroFM

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. AvroFM

    50 na sezon

    Witam. Jaka 50 (biegowa) jest najprzyjemniejsza w jeździe, można się na niej stuntu nauczyć oraz trochę poszaleć? Zakładam budżet 3k + tuning w następnych latach. Zastanawiałem się nad: - Yamaha DT 50 - Yamaha TZR 50 - Derbi GPR 50 - Derbi Senda 50 - Aprilia MX 50 - Aprilia RS 50 - Sherco HRD 50 - HM-Honda Derapage 50 I łatwiej znajdę supermoto czy "sporta"?
  2. Najprościej kupić subframe i opuścić przód na lagach - zapraszam do grupy na fb Dziwki Koksy Aeroxy - tam wszystko wytłumaczą.
  3. Plusy: + Nie ma chromu + Klasyk + Malowanie + Detale Minusy: - Silnik wygląda na brudny - Ogarnij wydech, najlepiej zagadaj do PlatekRacing, bo ten to wiocha - Brzydki, niepasujący do bobbera tyłek
  4. Pytanko sz.p. Edziu. Wydechy do Hondy CMX 250 by się dało zrobić, i za ile?
  5. @enduromaster To akurat wiem, bardziej chodziło mi o sam silnik, jak opisał samolot ;)
  6. Witam. Nie bardzo wiem gdzie umieścić ten temat, więc mam nadzieję, że tu będzie dobrze. Moje pytanie brzmi - który silnik - jednocylindrowy czy rzędowy dwucylindrowy - oba w pojemności 250cc - będzie mieć lepsze przyspieszenie i moc? Chodzi mi o motocykle - Honda CMX 250 Rebel i Suzuki GN 250 - oba mocno odchudzone - Rebel przerobiony na Bobber'a, a GN przerobiony na Street Tracker'a.
  7. O, Pająk, nawet nie wiedziałem, że tu też siedzisz. Co do tematu, kupujesz ramę z papierami, owiewkami, kołami itp. bez silnika (lub z silnikiem, który później sprzedasz) i szukasz chińskiego silnika pasującego pod owiewki. Zobacz Stomp, Lifan. Najprawdopodobniej będzie trzeba przerobić mocowanie silnika, lub poszeżyć minimalnie ramę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...