Skocz do zawartości

emil333

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    VT500c i Sportster
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://motonauci.pl

Osiągnięcia emil333

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czy udało Wam się rozwiązać ten problem ze sprzęgłem? Kumpel kupił właśnie XJ550 z '81r i ma taki sam kłopot. Problemem jest już sama liczba tarcz ciernych - serwisówka podaje 7 tarcz do wszystkich modeli z tym sprzęgłem i aż 2 przekładki sprężynujące. Właśnie znalazłem w necie, że zgodnie z OEM idzie tam tylko 1 przekładka sprężynująca ale obok idzie INNA tarcza cierna. 7 tarcz wg OEM ma tylko XJ550 RH z '81 roku. http://www.yamahapartshouse.com/oemparts/a/yam/50042015f8700209bc786d42/clutch Wszystkie inne z lat '81-'83 mają po 8... http://www.yamahapartshouse.com/oemparts/a/yam/50042361f8700209bc7879ee/clutch-xj550h-j-k Natomiast w Waszym przypadku w/g OEM w ogóle nie ma przekładek sprężynujących, jest 8 takich samych tarcz (chociaż nie ma OEM do modelu z roku '91, znalazłem '92). http://www.yamahapartshouse.com/oemparts/a/yam/50043350f8700209bc78b5ff/clutch Numer OEM Waszych i mojego kumpla tarcz jest identyczny, sprężyn też. Wygląda więc na to, że Yamaha ujednoliciła rozmiar tarcz i nie bardzo wierzę, że w takim przypadku należy w ogóle stosować jakieś inne tarcze czy przekładki sprężynujące (no bo przecież nie zmienili rozmiaru sprzęgła w tym samym silniku, co?) Dajcie znać jak to u Was wygląda. Pozdrawiam, Emil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...