Skocz do zawartości

350ts

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa 350 TS
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubaczów

Osiągnięcia 350ts

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czyli zmienić fajki? Z lewej na prawą a z prawej na lewą?
  2. Ale aż tak nie można przestawić zapłonu. No nie wiem ustawie jeszcze raz zapłon i dam znać ;)
  3. 350ts

    Początki, Jawa 350TS

    Poprzedni właściciel, wieśniak tak to zrobił, sam ubolewam i szukam oryginału :D Osłonke mam, bez gum, ale jakos nie ciągnie mnie do tego żeby ją założyć... Może dokupie gumy i założe przy zmianie klocków. Co do zapłonu elektrycznego, sam nie wiem, jak nie poradze sobie z tym problemem to pewnie tak zrobie ;)
  4. Mam problem z sprzęgłem, było cały czas, poluzowała mi się linka, za tydzien podciagnąłem ją i sprzęgło znikło, zapiekł się tarcze? A co do półsprzęgła, w którym miejscu się je podpina?
  5. Siemka, wczoraj zauważyłem że iskra działa w przeciwną strone, tak jakby był lewy zapłon, iskra jest na dole, lecz gdy cofam wałem (w lewo) iskra jest w idealnym miejscu, gdy kręce w prawo, iskry nie ma lecz platyny się zamykają, ma ktoś pomysł na to?
  6. Siemka, chce wam przedstawić moja Jawe 350TS zakupioną we wrześniu 2013r., i to jakie mam plany jej remontu ;) Jawa 350TS, podajże 88', niestety nie ma tabliczki nie moge wam podać dokładnego roku. Kupiłem ją za 500zł, z początku myślałem że to dobra cena, wszystko kompletne, lecz właściciel dodał: "Był wymieniane łożyska na wale, zrobiłem to okazyjnie gdy składałem skrzynie, wystarczy podpiąć kable do alternatora i będzie wszystko OK." Niestety, podpięte, pobór, nie ma iskry, po 2 miesiacach siadłem wieczorkiem i znalazłem iskre, niestety podpiete na ostro bez stacyjki itp. Do dnia dzisiejszego jest problem który, jest nielogiczny, o tym napisze w temacie ;) Fotki oczywiście dodaje. A co do planów, odrestaurować, co powoli już robie, błotnik musiałem szpachlować, lecz nie udało mi się wyprowadzić przodu błotnika, nadal widać ostre kanty :(. Zamówiłem już nowe klocki hamulcowe na tył, nowe obicie na siedzenie, stare wyglądało tragicznie... Musze jeszcze dorwać tylny błotnik, lewy tłumik ponieważ został przetarty przez kopnik, a powodem był źle zamontowany na śrubach środkowych. Jak narazie koszt całego motoru to 650zł, niedługo dojdą kolejne części, i oby na tym było już koniec. Czas na foto:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...