Skocz do zawartości

Dyndol93

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Dyndol93

  • Urodziny 04/20/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zarzecze ( RJS )

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Marauder VZ800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4293678

Osiągnięcia Dyndol93

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. darek1421289 przepraszam, ale wprowadziłem Cie w błąd, pomyliłem tą żarówkę z żarówką z licznika mojego poprzedniego moto. W marudzie mamy żaróweczkę W1 ( 1,5 lub 2 W ) 12 V ( dokładne oznaczenie to - ZR5R ) . Możliwe, że ciężko będzie ją dostać w sklepie motoryzacyjnym. http://www.elektronika.bialystok.pl/zarowka-w12w-caloszkl-r-5-12v-12w,p,2178 - tu można kupić takową żaróweczkę; wydaje mi sie, że na allegro też będzie dostępna.
  2. To jest właśnie żarówka z wtykiem W5W na napięcie 12V, popytaj o taką w jakimś sklepie motoryzacyjnym na pewno będą mieli, ja zamiast tej właśnie żarówki zalożyłem sobie czerwoną diodę led i jestem bardzo zadowolony z efektu ( więcej światła, mniej pobieranej energii )
  3. pytałeś o żarówkę z wtykiem W5W 12 V ?
  4. Z tego co wiem to lepiej zmienić syntetyk na półsyntetyk, w odwrotnym przypadku po zalaniu syntetyka silnik może się delikatnie rozszczelnić. Zależy jeszcze ile przebiegu ma silnik, jeśli ma już nabite trochę kilometrów to właśnie przez wzgląd na lepsze uszczelnienie silnika powinno się zalać półsyntetyk. Ups, pomyłka, tak jak napisałem jest bodajże w przypadku gby zaleje się olej mineralny -on właśnie może spowodować rozszczelnienie silnika. Ups, pomyłka, tak jak napisałem jest bodajże w przypadku gby zaleje się olej mineralny -on właśnie może spowodować rozszczelnienie silnika.
  5. Witam, mam problem ze sprzęgłem. wymieniłem ostatnio olej z shella 10W40 syntetyk na motul 5100 10W40 MA2 półsyntetyk ( z tego co się orientuję to przy większych przebiegach zalecane jest przejście na półsyntetyk) od tego czasu przy wyższych obrotach strasznie ślizga mi sprzęgło. luz na klamce mam ustawiony zgodnie z instrukcją serwisową tj. 10-15 mm, zauważyłem jeszcze że po zmianie oleju jakby szybciej grzeje mi się silnik, nie wiem czy jest to bardzo niekorzystne czy nie ( na forach czytałem że inni też mają taką sytuację). Zużywanie sprzęgła rzecz normalna i zrozumiałbym to gdyby po zmianie oleju nie było aż takiej diametralnej różnicy w pracy sprzęgła. Olej kupiłem u pewnego sprzedawcy więc podróba motula raczej nie wchodzi w grę. EDIT: na innym forum znalazłem też taki przypadek, facet pisał że też mu tak ślizgało ale po pewnym czasie samo od siebie przestało. Znalazłem również informację, że przy zalaniu świeżego oleju sprzęgło może przez chwilę głupieć bo nowy olej ma większą lepkość i nie spływa tak szybko jak stary z tarcz sprzęgłowych - co prowadzi do ślizgania. Jeśli ktoś miał podobny problem lub wiedział jak go rozwiązać to proszę napisać, lub odnieść się do tego co ja napisałem. Pozdrawiam.
  6. Mam pytanko odnośnie śruby do spuszczania oleju (być może była już wcześniej o tym mowa ale szczerze mówiąc nie chce mi się przeszukiwać 130 stron), mianowicie chodzi mi o to czy w marauderze seryjnie jest montowana śruba magnetyczna wyłapująca opiłki, u mnie jest zwykła i tak się zastanawiam czy było tak od nowości czy poprzedni właściciel coś przy niej majstrował
  7. Witam, jestem nowy na forum :-) Co do wydechów, wydaje mu się że lepszym wyjściem byłoby założenie nieseryjnych wydechów ( ja mam highway Hawk ) niż wypruwanie tych oryginalnych chociażby ze względu na to, że gdy będą problemy z podbiciem przeglądu ( mam tu na myśli za dużo dB ) będzie można tymczasowo zmienić wydech. Wyprutych wydechów już tak łatwo się nie wytłumi. Tak myślę ale to tylko moje zdanie :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...