Skocz do zawartości

mechanik2008

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    XS 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sucha Beskidzka

Osiągnięcia mechanik2008

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Pomiar ciśnienia spreżania wypadł poprawienie ( mieści się w danych serwisowych). W poprzednim silniku została zablokowana panewka na korbowodzie. Układ cylindra "nie wygląda źle " Bez uszkodzen- większego zużycia co przekłada się na pozytywny wynik pomiaru sprężania. Po zdemontowaniu głowicy na powierzchni cylindra nad tłokiem znajdowała się powłoka olejowa. Co świadczyło by o nadmiernym zużyciu pierścieni olejowych. Z barku czasu nie udało mi się jeszcze zdemontować zaworów. Na pewno będe chciał zwrócić uwagę na prowadnice zaworowe i uszczelniacze.
  2. Witam sprawa wygląda tak: Kupiłem nie dawno motocykl Yamaha XS 400 2A2. Poprzedni właścieciel wymienił pierścienie i po godzinie pracy padła panewka ( zblokowany silnik). Kupiłem dół silnika i poskładałem z dwuch jeden. Po odpaleniu motocykl mocno kopci ( szary dym-olej) lewy tłumik i prawy. Ogólnie bardzo dobrze odpala i pracuje, chodź poniżej 2 tys obr/min lewy cylinder nie zawsze pracuje ( później bede z tym walczył). Miałem nadzieję, że po godzinie pracy owe kopcenie ustąpi- tak się nie dzieje. Nie czekając na nic ściągłem "górę" . Pierścienie olejowe jak i kompresyjne w książkowym stanie. Dziś po ściągam zawory, rzuce okiem na uszczelniacze. Wiecej pomysłów brak. Rozumiem, że motocykl ma swoje lata i troszkę może przy kopcić ale obecnie bardziej przypomina maszynę cyrkową do robienia dymu niż jednostkę R2. Jest ktoś w stanie pomóc, doradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...