Witam sprawa wygląda tak: Kupiłem nie dawno motocykl Yamaha XS 400 2A2. Poprzedni właścieciel wymienił pierścienie i po godzinie pracy padła panewka ( zblokowany silnik). Kupiłem dół silnika i poskładałem z dwuch jeden. Po odpaleniu motocykl mocno kopci ( szary dym-olej) lewy tłumik i prawy. Ogólnie bardzo dobrze odpala i pracuje, chodź poniżej 2 tys obr/min lewy cylinder nie zawsze pracuje ( później bede z tym walczył). Miałem nadzieję, że po godzinie pracy owe kopcenie ustąpi- tak się nie dzieje. Nie czekając na nic ściągłem "górę" . Pierścienie olejowe jak i kompresyjne w książkowym stanie. Dziś po ściągam zawory, rzuce okiem na uszczelniacze. Wiecej pomysłów brak. Rozumiem, że motocykl ma swoje lata i troszkę może przy kopcić ale obecnie bardziej przypomina maszynę cyrkową do robienia dymu niż jednostkę R2. Jest ktoś w stanie pomóc, doradzić ?