-
Postów
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Bartman
- Urodziny 02/10/1986
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Podkarpackie
Osobiste
-
Motocykl
GSR 600
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia Bartman

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
I w jakim celu dziecko to napisało? Interpretuję Twoją odpowiedź w sposób następujący: "różnią się i to bardzo!.... wiem, ale nie powiem!", zwracam się do Ciebie używając określenia "dziecko", ponieważ to co piszesz oraz jakie treści przedstawiasz w swoich postach nie może być wymysłem dorosłej osoby. To tak na początek, na koniec zaś sugerowałbym czytać dokładniej bo już wcześniej napisałem, że temat śrub jest dla mnie wyjaśniony(czyt. rozumiem to!)
-
Zaczynacie poruszać złe tematy. Nie pytałem nikogo o radę/rady na temat jaki motor kupić aby nim poszaleć lub przerobić go pod street'a... Nie macie też pojęcia o tym jaka sytuacja jest z tym moto(wystraczyło zapytać a nie od razu wypisywać bzdury jakbym był jakimś snobem). Miał lekki ślizg, nie z mojej winy, dostałem odszkodowanie(nie od ubezpieczyciela-złodzieja w Polsce) i z tego powodu realizuję swój plan- proste. Pytałem o silikon na początku, później o śruby a skończyło się na wrzucaniu mi:/ Spoko- no problemo, właśnie znalazłem forum tylko o mojej marce i wiem już wszystko. Żadnej uszczelki dystansującej również nie trzeba. A tak na marginesie 10000 zł za motor to przecież śmiech na sali, nie uważacie? No chyba, że Wy macie dostęp do moto z roczników 2013/2014 za 25000 hahaha. Ale tak jak pisałem chcę pośmigać bardziej agresywnie tylko po to aby zdobyć trochę umiejętności i w przyszłym sezonie kupić coś konkretnego :rolleyes:- i tu pewnie zaraz ktoś napisze coś typu: po 1 sezonie gość chce się nauczyć dobrze jeździć-haha :blink: Otóż nie, oczywiście! to będzie mój czwarty sezon, ale wcześniej ograniczałem się i chyba za bardzo dbałem o moto a teraz to się zmieni.. chrum....chrum.... :laugh: Panie MODERATORZE jeśli sam Pan serwisowałby maszynę(o wartości jak wspomniałem 10000zł) w autoryzowanym serwisie to gratuluję "rozwagi" i zasobnego portfela. A co do pękających ram sugeruję bardziej zagłębić się w temat i doczytać o modyfikacji ram w niektórych modelach suzuki przed 2004:) Powodzenia na formum! P.s. szkoda tylko, że na 10 osób, które się wypowiadają tak naprawdę tylko 2 mają coś konkretnego do powiedzenia :) Zdrowia! Najbliżej mam do Przemyśla, ale jeśli nie wierzysz to przyjedź i zobacz co oferują w największym sklepie motoryzacyjnym w tym mieście- motofan czy coś takiego-śmiech na sali. Oprócz wycieraczek do samochodu, choinek zapachowych, nic więcej nie kupisz- oczywiście oni mogą to dla Ciebie zamówić. Tyle, że zamówić w internecie to ja mogę sam, bez ich prowizji ;) chodziło o to, że chciałem to mieć już dzisiaj(wczoraj). ELoszka!
-
Motor jest z 2006roku i jest wart ok.10000zł Robię go w ten sposób ponieważ chcę na nim nauczyć się dobrze jeźdźić. Jedno kółko(przednie/tylne), palenie gumy, itp... Wliczam w to ślizgi i wywrotki i dlatego robię to po taniości. Po tym sezonie zamierzam sprzedać go w całości lub na części, jeżeli zaliczę upadek, bądź sprzedam go na szrot:) I z tego względu nie inwestuje w ten motor. Nie jestem św. Mikołajem aby obcym zapewniać dobre części. I wiem doskonale, że zawsze trafi się typ, który "łyknie" taki motor pomimo tych "defektów" w postaci silikonu zamiast uszczelki cz innych końcówek dwóch z pięciu śrub. Także nie mów mi o sprzedaż(zwłaszcza mojego motoru) skoro nie masz o tym pojęcia,
-
dzięki!
-
Witam! Podłączam się pod temat. Chcę wymienić seryjny wydech w swoim suzuki gsr600. Kompletnie nie podoba mi się seryjny, oprócz "efektów wizualnych" jest cholernie ciężki. Planuję wyrzucić standardowy tłumik(niby podwójny) i założyć taki króciótki(leo-motogp). Z tego co się orientowałem to nie będzie to miało wpływu na zmianę obrotów silnika, jak również niczego nie trzeba będzie później regulować(motor mam na wtrysku). Moje pytanie brzmi: czy to prawda, iż nic się nie zmieni po wymianie tłumika, w takim przypadku jak opisałem. Dodam tylko, że nie zamierzam niczego zmieniać w kolektorach, katalizatorze, itp. tylko końcówka wydechu. P.s. dedykowane wydechy do GSRa są drogie(minimum 1000zł), poza tym wszystkie są podwójne(mają 2 kominy/puszki) a ja chcę jedną, czy nie będzie to problem> ? Z góry dzięki za pomoc, pozdro600!!!
-
OK JanuszK30, dzięki za info. Dzwoniłem do sąsiada-ma rózne klucze dynamometryczne więc problemu z tym nie będzie. Mam do Ciebie inne pytanie(o ile orientujesz się w temacie). Pod dekiel rozrusznika można nałożyć sam silikon(który ponoć zastępuje uszczelkę)? Pytam bo ktoś mi pisał, że pod ten właśnie dekiel należy nakładać i uszczelkę i silikon. Z tego powodu jestem w punkcie wyjścia bo kupiłem silikon po to aby nie kupować uszczelki... :)
-
Kupiłem ten silikon bo nie było żadnego inngo(był zwykły i ten do 1200C). Nie będę zamawiał dwóch śrubek przez allegro/internet no co Ty? :). A do Rzeszowa 100km w 1 stronę, też nie będę się ruszał bo dojazd+śruby wyjdą mnie ponad 60zł:D Poza tym temat śrub jest zamknięty. Dzięki za pomoc w nim, szczególnie użytkownikowi: baba_zanetti POZDRO! Przecież przed kiloma minutam koleszko mi pisał aby zakręcić je maksymalnie do 12Nm, więc dlaczego się nie będize nadawał? Jaki będzie dobry? Pozdro!
-
Klucz 10-210 Nm, a za odpowiedzi typu: szczerze "jesteś w błędzie" dziękuję bardzo-obejdzie się bez nich, jeśli nie ma uzasadnienia dla własnej tezy. Nie jesteśmy w przedszkolu gdzie Pani mówi, że słońce jest żółte a jedno z dzieci odpowiada- "jesteś w błędzie". Skoro jestem w błędzie to napisz dlaczego i podaj konkretne argumenty i wtedy będzie miało to sens. Pierwszy dzień piszę na tym forum i już zaczynam się wkurw*** bo jest jak wszędzie indziej. Każdy wie wszystko najlepiej bez poparcia swoich twierdzeń żadnymi, sensownymi argumentami. Nie chcę nikogo wkurzać, wpieniać czy działać komoś na nerwy, ale serio ludzie uzasadniajcie swoje wypowiedzi poprzez argumenty, które POMOGĄ innym a nie ich wkurw** i niczego nowego/konkretnego nie wniosą:) Pozdro!
-
WOW!!! WIelkie dzięki za "pomocną" odpowiedź. Tak trzymaj! HA! Mam klucz dynamometryczny więc z tym luz:) Wielkie dzięki za inforamcje i pomoc. Jutro popytam u siebie w mieście o ten cały Gambit, o którym wspominałeś. Jeszcze raz dzięki, pozdro!!! P.s. śruby poz względem wizualnym nie różnią się praktycznie niczym. Oryginalne to nasadowe 8-ki a ja dokupiłem z końcówkami pod imbusy bo tylko takie byłu. I to cała różnica. Pomijając fakt, iż te oryginalne są trochę ciemniejsze, ale wydaje mi się, że tylko przez to, iż są starsze.
-
Jestem nowy na forum i nie znalazłem tematu(kolejnego), na który poszukuję odpowiedzi, daltego podepnę go tutaj(jeśli tak nie można-dajcie znać). Planuję uszelnić dekielek rozrusznika silikonem K2, tak jak pisałem wcześniej. Pozostaje kwestia śrub mocujących. W deklu jest ogólnie 5 śrub. 4 jednakowej długości, jenda z tych pięciu jest dwa razy dłuższa od pozostałych. Mam 3 śruby(oryginalne). Dwie, w tym jedną(tę najdłuższą) dokupiłem w castoramie, bo tak jak wspomniałem wcześniej mieszkam na zadupiu gdzie oprócz chleba i mleka nie ma niczego;) Pytanie: czy będą one spełniać swoją funkcję? Gość w castoramie wspomniał coś o twardości tych śrub, niby te które mam w motrze są twardsze od tych, które kupiłem(są to jakieś ósemki-najtwardsze jakie mieli w castoramie). Wydaje mi się, że nie powinno to mieć większego znaczenia bo 3 śruby mam oryginalne i tylko 2 są z castoramy. Długość jest taka jak powinna, szerokość i gwint też. Poza tym dekiel jest aluminiowy, więc na maxa chbya również nie można go skręcać. Dajcie znać co o tym sądzicie, bądź skierujcie mnie na właściwą ścieżkę gdzie mogę uzyskać info na temat tych śrub. Z góry dzięki za pomoc, pozdro, Bart!
-
Uszczelka po co? Właśnie w tym celu(nie mogę dostać u siebie na zadupiu tej uszczelki) kupiłem ten silikon. Ten gość, który mi to polecił sam tak robi a jeździ sporo i mówi, że nic się nie dzieje. Wiadomo, że taki silikon wymieniasz częściej niż uszczelki, ale na bank nie trzeba uszczelki, w tym celu zastępuje się ją silikonem. Między wierszami na odwrocie etykiety informacyjnej od silikonu(K2-niebieski) jest napisane: "z powodzeniem zastępuje tradycyjne uszczelki. Odporny na wszelkie oleje, płyny chłodnicze oraz wodę". Poza tym kolor nie gra roli bo nadwyżki się pozbywasz skalpelem po całkowitym zastygnięciu.
-
Dla sprostowania nie jestem mechanikiem- być może źle napisałem coś z tymi uszczelkami wewnątrz. Najprościej jak się da- wszystko co wewnątrz wymaga silikonu odprnego na wyższe temperatury.
-
Siema wszystkim! Dzisiaj kupiłem silikon, którym zamierzam uszczelnić dekiel rozrusznika w moim suzuki GSR 600. Przed kupnem trochę czytałem na temat silikonów i tego kto- jakie(i do czego) poleca/używa. Każdy pisze inaczej i ciężko jest uchwycić informację, która jest precyzyjna i w 100% naświetla sytuacje. W każdym razie skonsultowałem to z moim znajomym, który od X lat jeździ motorami(i to nie byle jakimi bo same harley'e), on zaś zadzwonił do swojego mechanika i oto czego się dowiedziałem: do dekli zewnętrznych spokojnie wystarcza sylikon(taki kupiłem) marki: K2 bond- silikon niebieski wysokotemperaturowy,od -80°C do +315°C, natomiast jeżeli chodzi o elementy wewnątrz silnika(uszczelki pod głowicę itp.) wtedy zaleca się używać silikonów o wyższej maksymalnej temperaturze(600°C)-Nie wiem dlaczego bo wydaje mi się, że silnik nie nagrzewa się do takich temperatur- ale mogę się mylić. Silikon K2 do 1200°C nie jest polecany pod dekle jako zastąpienie uszczelki, tak jak ktoś pisał wcześniej używa się go wyłącznie przy układzie wydechowym. Silikon, który kupiłem kosztuje od 6 do 12 zł, w zależności od miejsca, miasta, itp... Mam nadzieję, że komuś pomogłem. Pozdro600!!! Idę uszczelniać dekiel!!!