Witam. Problem polega na tym ze kapie płyn z dziurki pod pompa wody, gdy odpalę motocykl na sunia kapie dość mocno, na wolnych obrotach mniej. Motocykl pochodził z 5min i miałem wrażenie jakby woda sie zagotowała. Co możne być przyczyna tego? Z góry dzięki za odp.
co sadzicie o tej sztuce. http://olx.pl/oferta/honda-crf-450-60km-doinwestowana-CID5-ID47CPF.html#7220816b0b to sprzęgło trochę zraża, jak poważna może byc awaria ze słychać ten kosz sprzęgłowy ?
Nicasil byl robiny w Holandii. a pierścień tez jakoś dziwnie sie zachował bo nie pęk tylko powyginał sie jak harmonijka, tłok dobierali mi ci co przez nich robiłem gładź, i składali mi zawór. a czy jest możliwe żeby jakimś cudem poza filtrem i gaźnikiem dostał sie kurz do pieca ??? bo oddałem cylinder do pomiarów i wyszło ze zużycie jest bardzo duże jak na 10mth. Bo przy takim przebiegu to powinno byc widać jeszcze jodełkę po honowanie, a tutaj nie ma śladu po niej. no i ten tłok dziwne to jest ze rozleciał sie w takim miejscu.
witam. a wiec tak nowy nicasll + nowy tłok Vertex i 10mth eksploatacji efekt oszczypany tłok i pierścień który zniszczył gładź cylindra. moto chodziło na mieszance motul 800 2t 1:40. co teraz z tym zrobić? czyżby jakiś wadliwy tłok? załączam fotki: https://imageshack.com/my/images
sprawdziłem i na tłoku nie ma żadnych śladów zużycia, i ciśnie spadło jest jakieś 12,5atm. i przy okazji jak eksploatować na początku motocykl jak jest nowy nicasil i tłok, chodzi mi jaka mieszanka, i przez jaki czas delikatniej obchodzić sie z manetka gazu ?
witamy. posiadam suzuki rm 250 2t, i dzis zmierzyłem kompresje, wskazówka zatrzymała sie na 14,5atm, czy nie jest za duże, czy nie zaszkodzi silnikowi ? z góry dzieki za odp.
no właśnie myślę żeby na torze trochę pośmigać, ale to tak jak mówisz 100% mocy napewno nie będę wykorzystywał, wiec 60 mth i mozna bedze zajrzeć co i jak tam z tłokiem