Skocz do zawartości

dodo9980

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CB500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Słupsk

Osiągnięcia dodo9980

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jestem zielony w tym, jedynie odpowietrzałem wcześniej 50 z małym zaciskiem kolegi i tam nie było problemu. W jakiś sposób musze jeszcze odpowietrzyć pompkę czy powinna odpowietrzyć się jak otwarty będzie zaworek na zacisku?
  2. Witam. Podczas przygotowań do sezonu stwierdziłem iż czas wymienić płyn hamulcowy. Po spuszczeniu starego podjąłem próbę zalania układu nowym. podłączyłem wężyk na odpowietrznik żeby widzieć czy powietrze ucieka z zacisku. Ale pojawił się problem. Mimo iż bąbelki przestały się pojawiać w wężyku to po zakręceniu zaworka klamka wciąż jest miękka i mimo pompowania nie twardnieje. Zdjąłem wąż i sprawdziłem czy jest ciśnienie na wyjściu z pompki - no i jest, ale po podłączeniu węża i pompowaniu na końcu węża ciśnienia nie ma. Przed wypuszczeniem płynu wszystko działało idealnie. Nie mam pojęcia o co może chodzić i proszę o pomoc.
  3. Dzięki za pomoc. Lubie pogrzebać przy elektryce ale jestem w temacie zielony i większości sie uczę na bieżąco i z książką serwisową :)
  4. Witam. Mam problem z przepalającymi sie żaróweczkami w kierunkach. Poprzedni właściciel wymienił w mojej Cebuli kierunkowskazy z oryginalnych na mini, przy czym zarowki rownież musiały ulec zmianie. Przy uruchomieniu kierunkowskazu migają bardzo szybko i po jakimś czasie sie przepalają. Jak mogę rozwiązać ten problem zachowując te kierunkowskazy z tymi zarowkami? Z tego co sie orientuje to po zwiększeniu oporu w układzie zarowki bedą migać wolniej. Czy to prawda i jeśli tak to w jaki sposób zwiększyć opór?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...