Skocz do zawartości

darooo

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    zx6r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    świetokrzyskie

Osiągnięcia darooo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj rano wziąłem się za oględziny i posprawdzalem wszystko jeszcze raz. Problem okazał się tkwić rzeczywiście w mieszance paliwowo powietrznej... Podczas rozkręcania i składania motocykla guma która w zasadzie pełni rolę osłony akumulatora zatykala wlot powietrza do airboxa i dlatego silnik się dusil. Po odsunięciu gumy silnik oddycha teraz pełna piersią :D odbyłem jazde próbna i teraz ciągnie niemiłosiernie aż do odciecia :) dzieki wszystkim za podpowiedzi i najważniejsze że maszyna teraz już smiga;) pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na trasie
  2. Jestem na 90 % pewny że gaźniki są czyste. W sobotę będę w domu i będę kombinował. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś pomysły to chętnie je przeczytam ;) Dam znać czy coś znalazłem ;) dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
  3. na każdym biegu jest dokładnie tak samo od samego dołu idzie jak głupia a jak dochodzi do 5 tys to koniec, pyrkocze przerywa i dalej ciągnąć nie ma siły
  4. Stawiam właśnie na przewody WN albo fajki. Będę w weekend kombinował z tym, tylko zastanawia mnie jedno bo jeśli uszkodzone były by fajki albo przewody to raczej to przerywanie powinno być cały i podczas jazdy i podczas przegazówki na wolnych obrotach...hmm Poziomy paliwa ustawiałem w poniedziałek, ale niestety nic to nie dało :/
  5. To jest już sprawdzone- jechałem z otwartym korkiem, efekt ten sam...
  6. Witam serdecznie, Mam problem z moim moto, który objawia się dławieniem podczas jazdy z prędkością obrotową między 5 -5,5 tys obr/min. Startuje jak szalona, ale jak dochodzi do jakichś 5- 5,5 tys obr/ min dusi się tak jakby nie dochodziło paliwo do gaźników i dalej nic się nie dzieje- silnik się dławi i moto jedzie mniej więcej z taką samą prędkością. Na wolnych obrotach dochodzi do odcięcia i silnik się nie dławi, ładnie się wkręca. Wszystkie regulacje są zrobione gaźniki wyczyszczone i zschynchronizowane. Miałem ostatnio problem z cewką zapłonową i silnik palił na dwa cylindry - chyba gdzieś jedna cewka nie była dobrze zmasowana. Zamieniłem cewki miejscami i teraz pali normalnie, ale znowu wystąpił problem z tym muleniem. Czy ktoś miał podobne problemy ze swoją maszyną bądź ma pomysł co może być przyczyną?
  7. w większości motocykli wymienia sie olej co 12000 km albo co rok. Er-6f jest motocyklem typowo turystycznym i przebieg 12000 powinno być pkt docelowym do wymkiany oleju. Jeśli chcesz możesz skrócić przebieg do 10 albo w ostateczności do 8 tys km. nie ma sensu zmieniać go częściej. Lewa ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...