Skocz do zawartości

Karol93

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia Karol93

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A czy moge w jakiś sposób sie upewnić że nie było w nim nic majstrowane? Sam się na tym tak dokładnie nie znam żeby to ocenić. Czy ktoś może mi wydać jakiś dokument z którego będzie wynikać że ten skuter nie był rasowany i żę mogę nim spokojnie jeździć?
  2. Rzecz w tym że skuter zarejestrowany jest jako motorower, ma cylinder 50cc i z tego co wiem nie miał żadnych zmian w konstrukcji więc powinien być zablokowany. Rzecz w tym że jestem w stanie jechać nim około 55km/h, a nie powinno dać się jechać szybciej niż 45. Nie jestem pierwszym posiadaczem tego skutera, ale od właściciela wiem że nie miał żadnych zmian w celu podrasowania jego wyników. W takim wypadku w jaki sposób upenić się że mój skuter jest nadal motorowerem i nie miał żadnych zmian w jego konstrukcji a co za tym idzie mogę jeździć nim na dowód i przyznawane jest mi ubezpiecznie OC?
  3. Witam, Chciałem zapytać się czy jeżeli jestem w stanie jechać rometem 777 około 55km/h oznacza to że jest on odblokowany i teoretycznie nie mogę nim jeździć na dowodzie oraz w razie wypadku nie mam co liczyć na ubezpieczenie? Czy prędkość zależy od tego czy jadę z górki, od mojej masy, czy zawsze prędkość pow. 45km/h=odblokowany? Czy w wypadku kupna nowego firmowego gaźnika (nieodblokowanego) nie będę miał żadnych nieprzyjemności? Czy jeżeli skuter nie jest odblokowywany a jestem w stanie jeździć nim te 55km/h i w dowodzie rejestracyjnym zarejestrowany jest jako motorower to czy grążą mi jakieś konsekwencje wynikające z braku prawa jazdy, albo w momencie wypadku nie przysługuje mi ubezpieczenie? Skończyłem 18 lat przed styczniem 2013r. Z góry dziękuję za pomoc i gorąco pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...