Dziękuje że wstawiliście się po mojej stronie koledzy chyba też czujecie że ten człowiek nie ma racji :). Problem polega na tym, że takie nałożenie nicasilu nie gwarantuje w tego typu silnikach wytrzymałości, lubią pękać, łuszczyć się i inne cuda. W Europie dobrą powłokę nakładają tylko w Anglii (langcourt) i Niemczech (porsche). Koszty regeneracji + wysyłka kosztuje niecałe 1300 zł, a słyszałem od kolegów, że niektórzy załatwiają takie cylindry za około 1600 zł. Także postanowiłem poszukać czegoś bo wiadomo fabryczny cylinder to nie regenerowany no ale różnica 300 zł a 1100 zł to jednak sporo. Swoja drogą aso ktm narzuca bardzo dużą marżę. Przykład: przewód hydrauliczny sprzęgła firmy magura w aso 350 zł, zamawiając bez pośrednika 180zł, różnica polega na tym, że w aso nie dostaniemy w oryginalnym pudełku magury tylko w 'oryginalnym' pomarańczowym pudełku ktm :) tak samo jest z tłokami, korbowodami itd. Jeśli ktoś może pomoc z tym cylindrem proszę o kontakt!!!