Skocz do zawartości

Sarmata

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    WSK M06 B1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tomaszów Lubelski

Osiągnięcia Sarmata

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cóż, motorynki nigdy nie miałem toteż muszę jeździć tym co mam. Toteż nie rozumiem tych zlorzeczeń, przecież to sprzęt do wszystkiego tak? Póki co nią nigdzie dalej nie wyjadę niż po drodze gruntowej no bo ni ma na to żadnych papierów :( Proszę też odpowiedzieć na moje pytania powyżej
  2. Zła interpretacja, ja pytałem czy jest sens robić by był to główny środek transportu czy lepiej inwestować w co innego bo złożyć to złożę :)
  3. Nie rozumiem skąd masz takie podejście do mnie i mojego zapału. U nas majstrów pełno, jak coś to za czteropak ładnie pomogą :)
  4. Chyba wolę żeby gniła niźli ją sprzedawać toteż albo robić albo gnić, w dodatku prawowity właściciel się nie zgodzi
  5. Bry. Mój pierwszy post więc witam, jestem Patryk, lat 16 z okolic Tomaszowa Lubelskiego :) Posiadam na stanie WSK 125 M06 B1, stała z dziesięć lat pod szopą, trochę czyszczenia i zapaliła normalnie z kopa :cool: Obecnie zastanawiam się czy jest sens ją odrestaurować i zarejestrować na żółte blachy (brak jakichkolwiek dokumentów, ale właściciel żyje) i używać jej np. do jeżdżenia w pole, na imprezę czy do roboty :D Stan silnika oceniam na dobry, rozpoławiać nie trzeba, ino trza wyczyścić zbiornik bo zapycha gaźnik i dupa zbita. Poza tym rama, siedzenie, instalacja elektryczna i w ogóle wszystko co na zewnątrz do wymiany i dlatego zastanawiam się czy jest sens. Poza tym mam pytania. 1. Gdzie można dostać dobry, najlepiej oryginalny pływak? Stary pogięty ale w przeciwieństwie do nowych jako tako domyka dopływ paliwa, te nowe już mało koniecznie :( 2. Czym czyścić bak? Póki co próbowałem octem, pozostał osad który przechodzi przez filtr i zapycha dyszę toteż muszę znaleźć sposób by go wyczyścić. 3. Mam wrażenie, że WSK za dużo pali. W dodatku guma od filtra powietrza jest zalana benzyną... Mam rozumieć, że motór dostaje za dużo paliwa? Jak to naprawić? 4. Ile litrów farby trzeba kupić by pomalować mój motórek? Chodzi o całą ramę ze zbiornikiem, błotnikami i tłumikiem łącznie (chciałbym też takie złote paski na osłonach gaźnika, chyba wiadomo o co chodzi :D). Jest sens malować lekko podrdzewiały cylinder? 5. Jak pozbyć się starego lakieru? 6. Jeżeli ma ktoś siedzenie z blachą to pisać :) Aha, i wybaczcie, ale z moją mechaniką jest tak sobie Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...