Skocz do zawartości

Przemal XR

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Przemal XR

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Przemal XR

    Powitalnia Radomska

    Siema wszystkim obecnie latam hornetem 600.
  2. Przemal XR

    Stator XR 600

    Witam, szukam używanego statora do hondy xr 600 z 88r. Czy może polecacie człowieka który przezwaja takie uzwojenia ?
  3. Zmiennego, z uzwojenia statora wychodzi napięcie zmienne.
  4. Jakie powinno wychodzic napiecie z cewki zasilającej cały układ zapłonowy ? Bo ja mam ok 5v w momęcie kopnięcia :/ Oporność cewki WN prawidłowa, impulsatora również. Albo moduł, albo za niskie napięcie zasilania układu zapłonowego...
  5. A moduł zapłonu lub impulsator ? Cewkę akurat mam to jutro ją zamienię i dam znać czy pomogło, sprawdzę też jakie napięcie wychodzi z uzwojenia statora.
  6. Witam, jak w temacie, iskra zginęła nagle podczas jazdy, usłyszałem tylko delikatny strzał w wydech i moto zgasło, brat musiał mnie holować na linkę, a byliśmy spory kawałek od domu... Dzisiaj tylko sprawdziłem że świeca jest ok, (kolor świecy prawidłowy), na co stawiacie ?
  7. Honda jest z 88r, przeszła właśnie wymianę uszczelki pod głowicą. Mam pytanie, ustawiłem zawory; ssące 0.05, a wydechowe 0.10, tak jak zaleca serwis, czy wkładając szczelinomierz ma on siedzieć tam dosyć ciasno tak że w miarę ciężko ( ale bez siłowania się ) się go wyciąga, czy ma być tam w miarę luźny tak że można nim poruszać w szczelinie ? I jeszcze jedno czy pomiaru dokonuje się pomiędzy dźwigienkami, czy pomiędzy dźwigienką a czopem zaworu ? Mam tyle pytań bo ustawiłem te zawory opierając się na tym filmiku, ale są chyba zbyt luźno bo słyszę wyraźne ich stukanie, a wcześniej tego nie było.
  8. Ok, a czy ten zestaw uszczelek co wkleiłem jest ok ? Jeżeli chcodzi o otwieranie drugiej przepustnicy w gaźniku, tak jest utwierana mechanicznie. Moje gaźniki są identyczne jak tu
  9. Dzięki za poradnik ;) Głowica już zdjęta ( jak wspominałem wcześniej, były wycieki oleju w okolicy kolektora wydechowego), nie wygląda najgorzej, gniazda zaworowe całe, zawory również, tłok nowy ( jednak poprzedni sprzedawca nie kłamał że wymieniał tłok ), szkoda tylko że poskładał wszystko na starych uszczelkach... Mam zamiar kupić taki komplet http://allegro.pl/top-end-uszczelek-honda-xr-600-r-nowe-rybnik-i4155400343.html warto ??? I czy składać głowicę i pokrywę zaworów na sylikon, czy tak jak przykazano na samych uszczelkach ?
  10. Sory że dopiero teraz piszę, ale moto stało w garażu a ja byłem w rozjazdach. Tak wygląda świeca Co więcej, zauważyłem ostatnio że z pod głowicy wywala mi olej, zatem czeka mnie pewnie wymiana uszczelki pod głowicą...
  11. Ok, sprawdzę w środę bo nie ma mnie teraz, zrobię zdjęcie i wkleję.
  12. Co dzisiaj zauważyłem, że ten gaźnik odblokowuje się gdy już moto dobrze się rozgrzeje ok 30 minut jazdy. A dzisiaj miałem taką historię że pojeździłem z pół godziny, gaźnik się odblokował, a już pod koniec jazdy tak jakby przerzuciło się wszystko na gaźnik wolnych obrotów... Nie chciał trzymać obrotów, po odpuszczeniu gazu były strzały z wydechu i waliło w gaźnik.... Natomiast w górnym zakresie szedł idealnie. O co chodzi ???? świecy już dzisiaj nie sprawdzałem, ale można się domyślać że raczej nie jest w kolorze prawidłowym....
  13. Na luzie jest to samo, wczoraj własnie to testowałem nawet jadąc wciskam sprzęgło odkręcam gaz i jest buuuuu, tak jakby nie dostawał paliwa z drugiego gaźnika a prędkość max 80km/h, więc coś jest nie tak. Tak to odpala pięknie, z dołu rwie jak trzeba. Jak moto kupiłem to już tak było, ogólnie ktoś zrobił w niektórych miejscach niezłą rzeźbę, więc może i w gaźniku jest coś nie tak....
  14. Witam, problem jest tego typu że honda z 86r na podwójnym gaźniku, nie ma tyle mocy co powinna w górnym zakresie obrotów, w dolnym jest idealnie. Czasem zdarza się że moc jej wraca, towarzyszy wtedy charakterystyczne buczenie w air boksie i nagle dostaje kopa. Gaźniki czyszczone, filtr wymieniony. Ciekawi mnie jeszcze jedno, czy obydwie iglice w tych gaźnikach powinny być takie same ? Bo ja w tym właśnie gaźniku od górnych obrotów mam grubszą iglice. Natomiast średnica dysz jest taka sama. I jeszcze jedno, o ile obrotów powinna być odkręcona śrubka od mieszanki ? Ja mam obecnie na 1,5 obrotu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...