Skocz do zawartości

maciek-1410

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maciek-1410

  • Urodziny 10/14/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Wlkp

Osobiste

  • Motocykl
    Harley Davidson
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    665111306

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maciek-1410

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich i proszą o poradę! Posiadam Heritahe Softaila z 1996 r Ostatnio założyłem do niego silnik S&S113 z gaźnikiem S&S shorty super G. Dysza główna ,080 , wolnych ,032. Mam też gaźnik mikuni hsr 45. Jakie duże dysze powinny być do tego gaźnika przy 113 "Dobry będzie do tego silnika czy za mały ? Może HSR 48? Maciej
  2. Liftery i lifterbloki są w stanie można powiedzieć idealnym, zero rys i b gładkie powierzchnie, zawory również nie pukają nawet na kiepskim ciśnieniu. A co z tą ośką do wału co mam zmieloną. na motorcyclestorehouse taka jest tylko nie wiem czy da się wymienić bezproblemowo? Da się to jakoś wymienić, bo wydaje mi się, że jest to wkładane na stożek i klin oraz przykręcone nakrętką.
  3. Amsoil 20w 50 Syntetic, Poprzednio rev tech 20 w 50 syntetic . Poprzednik podobno rev techa syntetic ale wątpię. Na Amsoilu miałem przejechane 3 tys mil więc po remoncie wlałem go spowrotem bo i tak zaraz trzeba wylać a po 3 tyś. nie był jeszcze zużyty, filtr oleju K&N długi. Obecnie zrobiłem ok 170 mil i wylałem go ( opiłków niby nie było) zalałem mineralnym Bel-Ray 20w50 + filtr Rev Tech magnetic. Pojeżdżę na nim ok 1000 mil i zmienię na Syntetyk Amsoil lub Screamin Eagle. Mam na magazynie Amsoil sae 60 syntetyk, ale ten to tylko na upały więc go chyba odpuszczę, chociaż nie byłoby takich ubytków ciśnienia na tej zajechanej tulejce.
  4. Czyli sugerujesz Fisiu, że najlepiej wyjąć wał, zrobić mu profesjonalny szlif i założyć nową tulejkę? dlaczego tej ośki nie da się wymienić? Na fotkach widać, że jest wkładana na stożek i klin oraz przykręcona nakrętką. Nigdy tego na własne oczy nie widziałem, więc pewnie się mylę. Wał mam oryginalny Harleyowski, blok też, natomiast liftersy podobno screamin eagle( tak przynalmniej mówi mój poprzednik co Andrewsa wałek włożył) drobne sprostowanie W pierwszym poście pomyliłem się pisząc: zamiast 05 06 07 psi miało być 5 6 7 psi
  5. Dziękuję za odpowiedź. Tak też myślałem, że trudno to wyszlifować. Na motorcyclestorehouse znalazłem taką ośkę do wału, kosztuje 150 euro ale trzeba rozebrać silnik i wał, więc lepiej nie tykać. Narazie spróbuję jeszcze tak pojeździć, choć nie ukrywam, szkoda,że nie można zejść na postoju na wolniejsze obroty, bo wtedy silnik fajnie brzmi. Obecnie docieram go jeżdżąc bez szaleństw do2000 rpm i 40 MPH. tylko nie wiem czy 500 mil starczy bo na syntetyku mam.
  6. Witam! Był tutaj podobny temat, ale nie znalazłem w nim odpowiedzi rozwiązujących mój problem. Posiadam EVO 1340 z 1996 r, przebieg 31 tys. mil. Wałek rozrządu Andrews EV 27, gaźnik Mikuni 45. Odkąd go kupiłem 3 lata temu z przebiegiem ok 20 tys. mil był problem z ciśnieniem oleju na wolnych obrotach(przy 800 rpm i temp 200 F) schodził do zera , więc trzeba było trzymać ok 1100rpm aby było 0,5 psi. Podejrzewam, że mój poprzednik musiał go przytrzeć na za niskich obrotach ( schodzi nawet do 400-500). Założyłem aftermarketową pompę oleju Dyna o większym wydatku i założyłem do niej czerwoną sprężynę na zawór ciśnienia (kit na podniesienie ciśnienia oleju). Obecnie jest przy 900 rpm ok 06-07 psi (200 stopni F) i ok 27 psi przy 2000 rpm Obecnie założyłem tłoki Wiseco 10:1 z nowymi pierścieniami i wyszlifowałem cylindry na wymiar +0,1 z racji rys na gładziach. Wału nie wyjmowałem, ponieważ na czopach korbowodowych nie miał nic luzu, więc powinno być ok. Po zdjęciu pokrywy rozrządu zauważyłem, że tulejka podpierająca wał w tej pokrywie jest dość mocno podrapana, końcówka wału, która chodzi w tej tulejce też ma rysy. Kopiłem nową tulejkę S&S i stąd moje pytanie: 1) Czy da się wyszlifować wspomnianą końcówkę wału bez wyjmowania go z silnika i ewentualnie kto to robi? A może jest jakieś urządzenie do samodzielnego wygładzenia tej końcówki ( tak jak rozwiertakiem można dostosować otwór w tulejce) 2) jak docierać i jak długo silnik po szlifie cylindrów z honowaniem i nowych tłokach z pierścieniami? B. proszę o pomoc Maciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...