Skocz do zawartości

wilu88

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, nowe technologie
  • Skąd
    Derbyshire/UK

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TRX 850
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4378195
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wilu88

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mnie z kolei znajomy mechanik polecił czyszczenie łańcucha płynem do czyszczenia hamulców i sprzęgła, można to dostać w spray'u, nie wysusza jak stosowanie benzyny ekstrakcyjnej i daje efekty jak droższe płyny do mycia łańcucha.Naturalnie po czyszczeniu trzeba użyć dobrego spray'u do smarowania łańcuchów x and o-ringowych. Łańcuch czysty i zdrowy.Polecam
  2. Witam, od niedawna mam problem z kranikiem, mam trzy pozycje RES-PRI-ON, moto nie dostaje paliwa ani na RES ani na ON na pelnym zbiorniku.Po przelaczeniu na PRI motocykl odpala i pobiera paliwko bez problemu. Czy jest to kranik a moze pompa ? Prosze o pomoc. Dzieki
  3. Mnie pasuje, moge dolączyc okolo 22 maja gdzies po drodze, wczesniej bede w Polsce mysle, ze do 21 maja. Czekam na propozycje spotkania organizacyjnego. Sorki, ze sie nie odzywam ale sledze watek kiedy tylko moge,niestety nowa praca pochlania mnie za bardzo. pozdro
  4. Panowie i panie jak chcecie, zeby to "latalo" to niestety tlumik nie moze sie spotykac ze struga powietrza. Koni nie daje rady wyciskac to trzeba szukac gdzie indziej :)
  5. Czy ja dobrze widze: upside down, tyl monsterowaty (tam ma siedziec plecaczek?), do tego wydech jak od skutera? Co to ma k**** byc? 8O Bo chyba nie sportowy-turystyk? Tak apropos wole tego starszego, koni wystarczy, a linia godna zachwytu. Jednak nie ma to jak zobaczyc na zywo, wiec poczekajmy z ocena. :)
  6. Powiem wam, ze z czesciami nie mialem o tyle problemu, ze nic nie poszlo, wiadomo zwykla eksploatacja to wszystko jest, plastiki to wiadomo trzeba kleic jak cos, chyba ze ma sie dojscie w Angli, ogolnie wyglada to swietnie i jezdzi rozwniez, w trasie robilem odcinki 300km a mierze 190 cm razem z plecaczkiem, pasazer rzeczywiscie ma niezbyt komfortowo chociaz moja dziewczyna nie narzekala az tak mocno. Spalanie na poziomie 5,5-6 L. Aktualnie siedze w Anglii i troche patrze na rynek czesci, nie jest zle, co do cen motocykli tutaj ogolnie troche wyzsze niz w Polsce. TRX sobie cenia nawet 2500 funtow wiec nie jest to malo.Tak na marginesie ja swojego chce sprzedac, poniewaz stoi biedaczysko w garazu i nie mam go jak sciagnac. Tymczasem choruje juz na inne dwa cylindry :roll:
  7. Przy okazji, ze jestem szczesliwym posiadaczem nieco egzotycznej Yamahy TRX 850, chcialbym wywolac jakas dyskusje na temat popularnosci motocykli dwucylindrowych w naszym kraju. Dlaczego ludzie napalaja sie na wysokoobrotwe plastiki, nie zauwazajac przy tym moze nie obszernej ale duzej gamy motocykli sportowych z dwoma cylindrami. W czym wedlug was tkwi szczegol? Dodam, ze ten TRX troche sobie jedzie i nie trzeba go zmuszac mimo 80 KM, wiec o co chodzi? :?
  8. Kolega zamierza kupic zxr 400 1996r, chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna znalezc informacje na temat malowania z tego roku, chodzi rowniez o kolor ramy, ta akurat ma czarna i nie wiem czy np nie byla malowana (po naprawie). Jesli chodzi o dostepnosc czesci czy o jego osiagi zglebilem juz nieco temat, interesuja mnie tylko porady tzw. kupujacego, czyli na co zwracac uwage w przypadku tego modelu. Za pomoc dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...