Witam ponownie. Zgodnie z zaleceniem wpiąłem żarówkę 100W między fazy statora i dokonałem pomiaru. W sumie wyniki napięcia nie różniły się praktycznie od tych bez wpiętej żarówki, nie wiem czy to ma znaczenie, ale zaczynała ona świecić dopiero przy ok 4tys obrotów. I tak przy 5tys obr napięcie było ok 51V, na wolnych nieco ponad 1000obr/min napięcie wahało się między 12,5 a 14,5 max 15V. Gdy zwiększyłem obroty tak na ok. 1400 było to już ok. 15V. Przebicia do masy itd nie występowało. Wydaje mi się jednak, że to może być stator, ponieważ jak pisałem wcześniej objawy zaniku ładowania na wolnych były na rozgrzanym silniku. Tutaj też silnik był ciepły, ale odłączony regler był chłodny i po jego wpięciu ładowanie na niskich kiepskie, praktycznie było to napięcie akumulatora, przy lekkim podniesieniu obrotów pojawiało się ładowanie ok13,4V na świałtach przy 1500obr/min. Dziwi mnie też taka rzecz, gdy moto pracowało z odpiętym reglerem to na wolnych od czasu do czasu lekko mrużyły światła, dlaczego tak skoro były już bezpośrednio z aku zasilane? Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi