Skocz do zawartości

whirl

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbr f2
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowsze

Ostatnie wizyty

258 wyświetleń profilu

Osiągnięcia whirl

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie polecam - kolega w ten sposób palca stracił.
  2. cbrki przy jezdzie na jedynce bez gazu tak się zachowują, jeśli to jest bardzo uciążliwe to regulacja gaźników - gwałtowne narywanie i odpuszczanie jest spowodowane skokami obrotów p.s w cbr f4 są gaźniki, nie wtryski; po mojemu masz troche za niskie wolne obroty - podkręc do 1,5 tyś
  3. Wstrzyknąć to on sobie powinnien olej do głowy :P Żadne takie wpuszczanie albo (o zgrozo) traktowanie kompresorem/sprężonym powietrzem do czyszczenia RTV nic nie daje. Czyszczenie ma polegać na rozkręceniu gaźników na czynniki pierwsze i porządnym wyczyszczeniu wszystkich elementów. :D Mniej więcej w xj wygląda to tak: Dopiero po czyszczeniu należy je przeregulować. To pownno pomóc. Mi virago 1100 paliła tylko na jeden gar jak miała rozregulowane gaźniki :P
  4. Manualowi możesz spokojnie zaufać ;)
  5. http://www.zachowajto.pl/xWWehRw/suzuki-ls-650-savage-86-a-04-service-manual-clymer-pdf
  6. Gdyby padła cewka to działoby się to w całym zakresie obrotów i moto by nie paliło. Sprawdź jeszcze filtr powietrza - czy jest szczelny i nie bierze lewego powietrza. P.S Spróbuj ostatecznie tą świece podmienić
  7. 2. Nigdy nie rozkuwałem łańcucha rozrządu, nie wiem czy jest możliwe jego rozkucie i ponowne zakucie i czy będzie to normalnie działało. Jeśli chodzi o ustawienie rozrządu to ściągnij manual - tam powinno być to opisane. Zazwyczaj jest tak, że ustawiasz wał tak, by 1 tłok był w górnym martwym punkcie, a wałki rozrządu na znakach (zazwyczaj pokrywają się one z płaszczyzną głowicy). 3. A olej był przez ten czas wymieniany? Przepalony olej, który znajduje się w silniku ma tendencje do niszczenia uszczelniaczy.
  8. CBR F2 rocznik 1991, przebieg 67 tyś Kupiłem ją jak miała 59 tyś. Pierwsze co zaczęło się odzywać to słynny rozrząd w tym moto. Koszt oryginalnego napinacza to 279 zł i łańcuszek 230 zł Morse. Ślizgi i koła były w bdb stanie.Jak można było sądzić po stanie śrub to był on nie ruszany od nowości. Doszła do tego uszczelka pod deklem zaworów bo stara była już nieźle zmęczona - koszt 150 zł. Na robociźnie oszczędziłem, gdyż robiłem to sam. Wymieniłem wtedy także płyn chłodniczy, gdyż poprzedni właściciel był niedbaluchem i bałem się, że może tam pływać zwykła woda z rzeki :P - koszt 40 zł; płyn marki Prestone. Na motobazarze dokupiłem ciężarki do kierownicy - koszt 25 zł Filtr + olej Motul 5100 - ok. 150 zł Po zimie padł mi akumulator - 100 zł Klocki na tył - 65 zł Komplet używanych opon - 210 zł, przerzucenie i wyważenie + nowe wentyle - 70 zł (koło odkręcałem samemu, zawiozłem samą felgę z oponą) W zime planuje zrobić regulacje zaworów - nie znam ceny płytek, bd to robił sam. Generalnie ciężko dostać dziś dobry egzemplarz - większość na allegro jest już na wykończeniu, biorą więcej oleju jak paliwa. Należy uważać, bo często latały w stuncie i potem ktoś je znów przerabiał na normalny motocykl (jak oglądałem inne to 2 wyglądały dość podejrzanie). Trzeba zwaracać uwagę na rozrząd - praktycznie zawsze do wymiany jest nie tylko napinacz, a także łańcuch. Przeglądy większości podzespołów wg. manuala powinno się robić co 12 tyś km.
  9. Może jest pierścień w tym jednym garze uszkodzony? Jak jest zimny to może nie przylegać on do gładzi cylindra przez co silnik pali olej jak jest zimny a po rozgrzaniu wskutek rozciagania się przylega dobrze i nie dostaje sie olej do komory spalań.
  10. whirl

    Garwolin i okolice

    Szukam kogoś chętnego do przejażdżek/dalszego wypadu, bo kumple moto posprzedawali, skład mi się posypał :D Wiadomo, w pare osób jest większa frajda :P
  11. whirl

    Garwolin i okolice

    Witam. Jest tu ktoś z Garwolina lub okolic ?
  12. Skoro dzieje się to tylko czasami, to problemy z kompresją, moim zdaniem, należy odrzucić. Może być to problem z zasilaniem - fusy w baku, przytkane przewody, zapchany filtr lub zanieczyszczony gaźnik. Dławienie może być spowodowane zubożeniem podawanej mieszanki - mniejsza podaż paliwa = za uboga mieszanka = dławienie się silnika. Sprawdź powyższe elementy ew. wyczyść i napisz czy pomoglo. Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...