CBR F2 rocznik 1991, przebieg 67 tyś Kupiłem ją jak miała 59 tyś. Pierwsze co zaczęło się odzywać to słynny rozrząd w tym moto. Koszt oryginalnego napinacza to 279 zł i łańcuszek 230 zł Morse. Ślizgi i koła były w bdb stanie.Jak można było sądzić po stanie śrub to był on nie ruszany od nowości. Doszła do tego uszczelka pod deklem zaworów bo stara była już nieźle zmęczona - koszt 150 zł. Na robociźnie oszczędziłem, gdyż robiłem to sam. Wymieniłem wtedy także płyn chłodniczy, gdyż poprzedni właściciel był niedbaluchem i bałem się, że może tam pływać zwykła woda z rzeki :P - koszt 40 zł; płyn marki Prestone. Na motobazarze dokupiłem ciężarki do kierownicy - koszt 25 zł Filtr + olej Motul 5100 - ok. 150 zł Po zimie padł mi akumulator - 100 zł Klocki na tył - 65 zł Komplet używanych opon - 210 zł, przerzucenie i wyważenie + nowe wentyle - 70 zł (koło odkręcałem samemu, zawiozłem samą felgę z oponą) W zime planuje zrobić regulacje zaworów - nie znam ceny płytek, bd to robił sam. Generalnie ciężko dostać dziś dobry egzemplarz - większość na allegro jest już na wykończeniu, biorą więcej oleju jak paliwa. Należy uważać, bo często latały w stuncie i potem ktoś je znów przerabiał na normalny motocykl (jak oglądałem inne to 2 wyglądały dość podejrzanie). Trzeba zwaracać uwagę na rozrząd - praktycznie zawsze do wymiany jest nie tylko napinacz, a także łańcuch. Przeglądy większości podzespołów wg. manuala powinno się robić co 12 tyś km.