Skocz do zawartości

irek350

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF700F Interceptor
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia irek350

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie miałem wyboru, bo silnik nie nadawał się do dalszej eksploatacji. Na razie przejechałem ok. 300km i nie zauważyłem nic niepokojącego Oczywiście poinformuje was jak silnik dokona żywota. :sad:
  2. Witajcie po dłuższej przerwie. A więc tak, wszystko to moja wina. Okazało się że za słabo dokręciłem śruby na korbowodach i na jednym z nich poluzowała się nakrętka. Spowodowało to powstanie luzu na panewce. Niestety musiałem rozebrać silnik i dać wał do szlifu i dorobienia nowych panewek na korbowodach. Po ponownym skręceniu silnika wszystko jest już OK.
  3. Według serwisówki prawy 360cm, a lewy 380cm. Zalecany olej do skrzyń automatycznych ATF
  4. Witajcie Podłączę się do tematu, gdyż jestem na tym samym etapie co Andriei. Nie mam wyjścia i muszę coś zakombinować. W zasadzie jestem zdecydowany na silnik od VFR-ki , ale doradźcie jaki wybrać RC24 czy może RC36. I pytanie do Piotra, dlaczego trzeba wymieniać wiązki i moduły? Rozumiem że czujniki mogą być w innym miejscu i trzeba "sztukować" przewody, ale moduły, sterowanie zapłonem w obu silnikach (RC15 i RC24) jest chyba podobne, sprawdze to jeszcze w książce. Może wiecie gdzie znaleść jakieś info z jakimiś szczegółami technicznymi dotyczące takiej przekładki?
  5. JanuszK30 - wszystko nasmarowałem jak każe serwisówka. Na tłoku jak i głowicy widać ślady po podkładce (są poodciskane ślady jak na plastelinie), na zaworach niczego nie zauważyłem. Muszę sprawdzić kompresję jak radzi Janosikkk. Może jeszcze jakieś resztki latają gdzieś pod zaworami?
  6. Witajcie Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić hamulcy po naprawie, a tu pojawił się nowy problem. Wiem, że będziecie się ze mnie śmiali, ale napisze wam co mi się przytrafiło (niech to będzie nauczka dla innych). Chciałem jeszcze coś sprawdzić przy gaźnikach i zdjąłem filtr wraz z airboxem. Podczas skręcania wszystkiego do kupy zauważyłem, żę brakuje mi jednej podkładki sprężystej. Oczywiście to że wpadła do gaźnika wykluczyłem, bo bardzo uważałem. Po odpaleniu wszystko było OK do momentu dodania gazu. Pojawiły się dziwne metaliczne stuki więc zgasiłem moto. Zagubiona podkładka nie dwała mi spokoju więc zdecydowałem się że zdejmę głowicę z której dochodziły stuki. Na głowicy były fragmenty roztrzaskanej podkładki :( . Usunąłem szczątki podkładki i skręciłem całość do kupy. Po odpaleniu pojawiło się takie coś jak na filmie: Tylko proszę mi nie mówić że uszkodziło się to coś na literę P . Dodam że podczas jazdy wszystko jest OK do momentu nie przekraczania 3-4 tysięcy obrotów. Potem pojawiają się stuki. Stuki pojawiają się też podczas hamowania silnikiem. Olej wygląda OK (jest wlany nowy) Luzy zaworowe sprawdziłem i wydają się OK. Macie jakieś mało drastyczne pomysły ???
  7. Samo wlanie elektrolitu do akumulatora nie powoduje że się sam naładuje. Po wlaniu elektrolitu akumulator musi zostać naładowany. Napięcie znamionowe na akumulatorze pojawi się dość szybko, ale jego pojemność osiągnie max 10% znamionowego, dlatego bez obciążenia ma prawie 6V a po obciążeniu 1,5V. To tak jakbyś kupił w kiosku 4 paluszki AA i próbował uruchomić moto, napięcie będzie ci się zgadzać bo bez obciążenia będzie 6V. Spróbuj normalnie go naładować.
  8. Dzięki Adamie za podpowiedź, choć wydaje mi się że go przepychałem ale może nieskutecznie. Ale na postoju dźwignia hamulca nie twardnieje, można ją naciskać ile się chce i cały czas jest taki sam skok i nacisk. No cóż rozbiorę pompe jeszcze raz.
  9. Witajcie Mam taki problem z przednim hamulcem w moim moto, że po przejechaniu kilku kilometrów po mieście klamka hamulca robi się twarda, a tarcze gorące. Po zostawieniu moto na noc rano wszystko jest OK. Dzieje się tak już od zeszłego sezonu, ale w zimie rozebrałem co do śrubki oba zaciski i pompę, wszystko wyczyściłem, tłoczki chodziły jak malina żadnych zatarć, na wiosne wszystko złożyłem, zalałem nowym płynem i dalej jest to samo. Może ktoś miał coś podobnego lub wie gdzie leży problem? Bardzo proszę o jakieś rady. Pozdrawiam.
  10. Tak jak sugeruje Nem, jak nagrzewa się cały kabel to oznacza awarie rozrusznika, a jak nagrzewa się tylko na końcach to oznacza słaby kontakt.
  11. Nie napisałeś po co wymieniłeś dyszę. Jak chcesz zmniejszenia zużycia paliwa, to musisz się liczyć z pogorszeniem osiągów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...