Skocz do zawartości

szpadliszi

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VZ 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Nowy Dwór Mazowiecki

Osiągnięcia szpadliszi

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Majstry , czy ktos może próbował zdobyć / wykombinowac dekielek na puszke narzedziową w Marudzie ? mówie o tym : w ASO ten kawałek blaszki kosztuje 150 pln
  2. i ma kosmiczny klakson :) sprawdz przedw szystkim jak pali na zimnym, ciepłym - jesli coś jest nie tak z gaxnikami, moga byc problemy z ich ustawieniem sprawdz ślady korozji na wahaczu, szczególnie w miejscu gdzie wchodzi "pod fotel" a oprócz tego to standardowo , jak przy każdym motocyklu
  3. alledrogo metzeller me88 jest niezła ( me 880 ma ładniejszy bieżnik ) , Dunlop robi oponę z białym pasem w tym rozmiarze , Pirelli - jest tego sporo, mniej jest 200 /70 /15
  4. Ziomek , ten z ostatniego zdjecia to nie maruda, to tylko przykład załozenia opony 200 na felgę 3,5" - były głosy,ze to niewykonalne, kolezka lata drugi rok , wiec da radę ( wał byłoby chcyba ciezko wstawic, łatwiej pasek - sa gotowe kity do takowej przeróbki ) Arni - oczywiscie w naszym pieknym kraju nie ma tak łatwo, że sobie kupisz gotowy zestaw. Dostepny jest u naszych zachodnich sasiadów, ale z cała pewnoscią mozna go zrobic taniej u pierwszego lepszego tokarza/ ślusarza. Potrzebujesz mniej więcej to, co opisane na tej stronie : http://vz800marauder.de/index-Dateien/Versatzkit to przeróbka na 170 - szybka łatwa i przyjemna, na 200 trzeba pokombinowac - słyszałem ( podkreślam, to nie moje doswiadczenia , swoje wrzucę jak sie za to zabiorę ) , ze trzeba minimalnie przesunać koło w prawo , zapewne redukując tuleję miedzy bębnem hamulcowym a wahaczem.
  5. Arni, jestem totalnym laikiem i domorosłym samoukiem mechanicznym :) Tyle mojego, ze mam mały garaż i od 15 lat robie wszystko sam przy samochodach. 170 jest na 80, a 200 na 70 , wysokościa opony wychodzi podobnie : oryginał : 135 mm 170/80 : 136 mm 200/70 : 140 mm tyle, ze opona 200 może sie ciut dziwnie wyglądać na feldze 3,5. Chociaż , ponizej foto takiego przeszczepu i jak widać, tragedii nie ma jesli ktoś ma jakies doswiadczenia w tej kwestii - bardzo prosze o wszelkie info
  6. Łańcuch odsuwasz, zakładając 170 przeróbka jest łatwa - w podanym wyżej linku widać te "dystanse". Do 200 trzeba minimalnie przesunąć koło w prawo i dołożyć dystanse pod zębatki, ok. 5mm. Najważniejsze, że nie trzeba ruszać wahacza i poszerzać felgi. Jesienią będę zakładał 170 i 200, ufam, że moja robota się komuś przyda. Właśnie się zastanawiam, czy te marudy powyżej mają 170 czy 200?
  7. looknij w galerię ze zlotów , jest tam pare fotek ze 170 i 200
  8. Witam! Maruda vz 800 juz kilka tygodni w moim garażu, więc jestem świeżakiem (ale nie forum - obiecuje nie bałaganić :) ) Panowie, od razu do rzeczy - czy ktoś próbował pchać oponę 200/70/15 na tylna felgę ? 3,5" to trochę mało na taką gumę, ale czytałem na tym forum ( chyba w temacie VXT ) , ze guma mieści sie na felgę bez poszerzania . 170 wchodzi bez większych przeróbek ( jakby ktoś miał chęć, to tu jest ładnie opisane : http://vz800marauder.de/index-Dateien/Versatzkit - jak widać roboty i kasy za dużo sie nie wtopi ) Proszę o info ludzi, którzy coś robili w kierunku poszerzenia tyłu . Na chwile obecna 240 odpuściłem . Do tej operacji trzeba by poszerzać i powiększać felgę - koszt w PL, około ... 4 000 pln , dzięki :) ps. a może jakaś inna, szersza felga podejdzie do marudy przy niewielkich przeróbkach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...