Skocz do zawartości

Sai

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    LBN

Osobiste

  • Motocykl
    DRZ 400 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Sai

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. DRZ 400 - swietny na las i na droge. Niezawodny, trwały. Za 7500 można coś wyrwać, może nawet z papierami. Ok, jest cięższy niż WR i CRF i inne hard enduro ale to jest dual sport a na "spokojne przejazdzki" jest super. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Dlaczego 3-4 razy rozpolawialiscie silnik przy remoncie? :) Te narządka to gdzie zakupiliście?<br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Jak będę musiał rozkładac silnik (na razie nie wiem bo tylko coś stuka) to chyba raczej zrobi sobie sam rozpoławiacz, tak jak tu:
  4. Rzeczywiście, trochę drogo tylko. Tutaj znalazłem w normalniejszej cenie ten drugi: http://www.uni-max.com.pl/przyrzad-montazowy-do-walu-korbowego-motocykla/d/
  5. Pytanie: gdzie w Polsce można kupić następujące narzędzia służące do rozpołowienia i składania silnika i jak one się nazywają po polsku? Korzystam z angielskiego manuala, chciałbym ewentualne naprawy przeprowadzać sam, przy czym będzie mi brakować właśnie tych dwóch narzędzi. Crankcase separator/splitter (służy do rozpoławiania silnika): https://www.rockymountainatvmc.com/p/989/17167/Tusk-Crankcase-Splitter-Separator Crankshaft installer (służy do montowania wału korbowego w skrzyni korbowej): https://www.rockymountainatvmc.com/p/989/17166/Tusk-Crank-Puller-Installer-Tool Można te narzędzia ściągnąć z zagranicy. Ale najpierw chciałem zapytać czy można je dostać w Polsce. Oczywiście można też sprawę rozwiązać młotkiem ale ja tak nie chcę. Wolę zainwestować raz w narzędzia a potem przeprowadzać naprawy zgodnie z instrukcją.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...