
manko
Forumowicze-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Kraków
Osobiste
-
Motocykl
SUZUKI BANDIT 600
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia manko

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko odpowiedział(a) na manko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
sprawdze sprawdze.... na razie to ty zaśmiecasz forum bo nie czytasz, pisałem już że przerywacz podmieniałem i jest ok. Pytał się monter no to mu odpowiadam -
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko odpowiedział(a) na manko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
tak, wziąłem prostownik i podpiołem te kierunkowskazy strzałki z tą dziwną żarówką 12V (ustawiłem na prostowniku mniejsze ładowanie i wtedy voltomierz pokazuje ok 6V że podaje napięcie) i sam sie zdziwiłem że świeci i to jaśniej, no ale to pokazuje jakie słabe napięcie muszą dostawać te kierunkowskazy w instalacji no nie będziemy tu doktoratu robić z tego które żarówki 12V świecą przy 6V a które nie, trzeba rozwiązać problem w instalacji -
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko odpowiedział(a) na manko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
nie nie, przerywacz już podmieniałem, odpada co to za spadki muszą być że jak podpinałem pod prostownik kierunkowskazy i voltomierz pokazywał 6V to jaśniej świeciły niż na tej instalacji.... aku nie jest stary, mierzyłem go wiele razy i trzyma napięcie dobre -
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko odpowiedział(a) na manko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
bezpieczniki to pierwsze co sprawdziłem, na aku napewno styk jest dobry, rozbierałem nawet przełącznik kierunkowskazów jest ok, pozostają kable, ale tam jest jeszcze coś takiego jak regulator napięcia, może mieć wpływ na to jak jest stary?? zauważyłem np. że światła przygasają jak układ jest dodatkowo obciążony -
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko odpowiedział(a) na manko temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
gniazda żarówek sprawdzone, styki ok, tam jest przekaźnik-przerywacz, przekaźnik -przerywacz już zmieniałem, nic to nie dało,, cały układ jest obciążony równo, gdzieś od żródła idzie za słabe napięcie, co tam odpowiada za wysokość napięcia? aku dobry wiadomo, no więc co dalej tam przed przerywaczem odpowiada?? -
kierunkowskazy za słabo migają 2004 suzuki bandit 600
manko opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam mam taki problem że kierunkowskazy o wiele za słabo migają przód i tył. Sprawdzałem podpinając kierunkowskazy bezpośrednio do aku i powiem tak że świecą dwa razy jaśniej albo jeszcze bardziej, o co może chodzić?? przy jeździe w pochmurny dzień to jeszcze je widać ale przy jeździe w słoneczny dzień to już ich w ogóle nie widać. Przy włączeniu awaryjnych jeszcze słabiej migają, wygląda na to że chodzi o obciążenie układu, im większe obciążenie tym słabiej migają -
Wszystko o Suzuki Dr 125
manko odpowiedział(a) na EnduroMax temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
to teraz jeszcze pytanie, z boku na pokrywie zaworowej jest taki wziernik (zaznaczyłem na zdjęciu), czy po zdjęciu tej zaslepki gumowej da się sprawdzic ustawienie rozrządu? (patrząc też na ustawienie T na dole na wale korbowym)? czy trzeba zdjemowac pokrywę zaworową i uszczelniać silikonem całą -
Wszystko o Suzuki Dr 125
manko odpowiedział(a) na EnduroMax temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam mam pytanie odnosnie Gn 250: czy kręcąc wałem korbowym przy wymontowanym całkiem napinaczu łańcucha można przestawić rozrząd gdy motocykl jest stary ?? łańcuch może byc już całkiem luźny -
WItam Proszę o pomoc. Wycieka mi paliwo z tego wężyka który idzie w dół od komory paliwa gaźnika. Wycieka bardzo powoli ale gdy moto stoi w garażu 2 tyg to szklanka jest-zmierzyłem. Czy to wina kranika że nie trzyma?? czy możliwe że coś nie tak z gaźnikiem?
-
Jeśli wierzyć serwisówce to - MIKUNI BS34SS. MIKUNI napewno bo tak jest napisane na moim.ALe czy taki nr to nie zczytałem. Dzwoniłem właśnie i sprawdzałem kilka miejsc i są duuuuże rozbieżności co do ceny. Od 180 zł na allegro(ale to jest jakaś guma i dziadostwo podobno, tak mi opowiadał jeden gość), poprzez ok 300zł za membranę razem z walcowatą przysłoną, do podobno 700zł za nowy oryginał !!....Czekam jeszcze na odpowiedź z ridera z Krakowa. Pewnien gość mi poradził żeby kupić od niego używkę cały gaxnik za 250zł i jeżeli by się tak zdarzyło że będzie coś nie tak z membraną to można odesłać i wysyła następny gaźnik (handluje tym od dawna,zna temat i ma podobno 40 motocykli). Jest też metoda chałupnicza-kawałek cienkiej dętki i klej super glue ;), ale nie podoba mi się ta metoda
-
powracam do tematu, wyczyściłem w ten week bardzo dokładnie gaźnik, kupiłem sobie sprężone powietrze i coś do czyszczenia i modliłem się nad tym gaźnikiem z 3 godziny, wyczyściłem wszystko na błysk jak to pokazali na tych filmikach na you tube.Nie wiedziałem że tam tyle dysz jest i innych badziewiów ;) Niestety zupełnie nic się nie zmieniło,w ogóle to ten gaźnik chyba był czyszczony niedawno przez poprzednika bo dysze czyste były.Ale.... ale.....wykryłem dwie rzeczy w środku.....W górnej komorze (tam gdzie jest ta duża sprężyna) są dwa małe nacięcia na tej dużej czarnej uszczelce co się porusza góra -dół. Myślicie że to jest powodem moich problemów? Najbardziej wkurzające jest to że gdy wczasie jazdy, wrzucam na luz obroty się zatrzymują na 2, 2.5 tysiącach i nie spadają lub dopiero po chwili spadają. Czasami spadają od razu, to zależy.... Może to przez to że ta uszczelka dziurawa?? i powietrze gdzieś tam przecieka i błądzi.... I jeszcze jest chyba jedna rzecz....którą zauważyłem na schematach ale dopiero po złożeniu,.... ale muszę się upewnić jeszcze więc nie będę pisał JUż mam odpowiedź na swoje pytanie na tym filmiku trzeba wymienić i koniec, tylko czy taką część można dostać w sklepie? bo tej uszczelki sie nie zdejmuje chyba?
-
dzięki za rady, zawsze się coś można dowiedzieć
-
no na to nie jestem gotowy ale,,, słuchajcie to jest stary model z 1994r.Ten gaźnik jest raczej prostej konstrukcji. Czy przy tych starych też tak to trzeba robic jak piszesz wyżej?
-
wymontuję jeszcze raz ten gaźnik i rozbiorę ... już raz wymontowałem ale nie rozbierałem na czynniki pierwsze, tylko sprawdziłem czy przepustnica czysta i była czysta jak cholera, aż się zdziwiłem, ktoś ją wyczyścił na glanc.Ten silnik właśnie ma bardzo zmienne obroty: całkiem inaczej na zimnym a całkiem inaczej na ciepłym.Gryzie sie to jak cholera, coś tam nie gra ze sterowaniem
-
ale ssanie działa, przy włączeniu obroty rosną znacznie a przy wyłączeniu spadają, także ssanie działa