
tombrider
Forumowicze-
Postów
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Mazowieckie
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia tombrider

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
http://img487.imageshack.us/img487/5283/p6090350xk6.jpg w sumie to nie wiem co tam jest dospawane, ale niewidoczna część sforznia na całej wysokości jest oryginalna, a obecnie dodatkowo trzeba go, wychodzi na to, troche rozwiecić bo jest za ciasny. A strach o to żeby nie zablokowało silnika przypadkiem, jak odpadnie i podejdzie pod koło zamachowe, P.S. jak dla mnie to całkiem wyraźne zdjęcia pozdro
-
Pytanie o firme dyszy paliwowej (Suzuki GS 500 E)
tombrider odpowiedział(a) na Adam8888 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A nawet opuszczenie ( z 4 na 3) Pamiętam że na tych dyszach jest taki symbol RD z tym że to "D" to kwadracik z jeszcze mniejszym kwadracikiem w środku... pozdro -
Wyślij mi maila to odeślę Ci taki pdfik z niemieckiego forum, ogólnie widziałem informacje że w późniejszyych rocznikach są rożne sprężyny i otworki w przepustnicach tłoczkowych... było chyba tak: spręzyny 10,5 cm i dysze 115, 3 rowek Daj znać jak oddławisz, ja na razie musze na niestandardowych nastawach jeździć... Apropo strony friediego można zaznaczyć że te ograniczniki są doklejane do pokrywek i łatwo je oderwać... pozdro
-
Zapewne sugerował się wyciągnięciem łańcucha na iluś tam pinach - bo to podaje producent, np. 21 pinow nie dłuższe niż 18cm i tubym się podpiął z pytaniem: ile średnio się wydłużają łańcuchy na tych 21 pinach (w całym swoim żywocie) i na ile kkm starczy 2 milimetry do granicznego wyciągnięcia (na 21 pinach) pozdro
-
GS 500 ustawienie składu mieszanki
tombrider odpowiedział(a) na Fazi_Gdańsk temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
ale bez ssania na zimnym...? od zawsze tak było? pzdr -
chyba niemożliwe, jest kanał ssania, iglica, kanał średnich, zobacz spustem czy benzyna w komorze tego gaźnika... bak był zdejmowany, kraniki zakręcane można iść tropem zapchania..... <Iskra na świecy jest, paliwo podaje. znaczy jest paliwo w komorze? <Podczas jazdy wszystko jest ok, znaczy chodzi na 4 garnkach? pozdro
-
zagadkowe wyniki z hamowni...
tombrider odpowiedział(a) na awful temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
To chyba się raczej zalewa na tych wysokich obrotach, bywały takie sytuacje po zostawieniu dysz 135, ssanie to chyba przy tych podciśnieniach nie robi różnicy. Ale mówisz że świece pomogły, (ale były dobrego typu?) mi dobrze szedł na wysokich ale i na 135 i na 120 a dławił po odkręceniu manetki na niskich do 3k przy statnich nastawach i nie doszedłem co to, prowizorycznie napiąłem spręzyny i na ostatni ząbek... i sprawdzam spalanie, może też swiece, palił od ręki... Ale jak idzie 180 to na pewno nie ma ograniczników... PS. A ile świece kosztują pozdro -
zagadkowe wyniki z hamowni...
tombrider odpowiedział(a) na awful temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
czyli świece pomogły, czy na tamtych dławił się ale podczas mgły :D ? a dławienie? pozdro -
jest pod pokrywą zebatki - lewa strona bloku. Trzeba zdjąć dźwignioę zmiany biegów. Czujnik dołącza masę, może być tak że ten przewód się przetarł i zwarł z masą, albo padł sam czujnik.... pozdro
-
GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)
tombrider odpowiedział(a) na tombrider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
standardowo zdławiony (135, ograniczniki, 4 rowek) nie ma i teraz dławienia - czyli gaźniki żłożone dobrze. Natomiast w dalszym ciągu nie można oddławić standardowo, ale jest super na każdych rpm na jedynce na: 1). dysze 135, zapinka na 3 rowek, bez ogranicznika, bez podstawki z prowadnicą spręzyny, oraz wstępne napięcie spręzyny o 1cm!!!! :cool: (1cmtrowa tulejka pomiedzy spring seat a spręzynę :wink: ) takjakby spręzyna była za luźna? 2). dysze 120, zapinka 3 rowek, napięcie spr. o 1cm - jest zdławienie przy 2krpm 3). dysze 120, zapinka 4 rowek, napięcie spr o 1cm - prawie dobrze - lekkie zawachanie tuż przed 2kkm I co o tym myśleć, sprężyny mają 9,5 cm i liczyłem po zwojach i takie były do 96 roku (sugerując sie zdjeciami z niemieckiego forum). Po 96r do oddławionych były spręzyny 10,5 cm i dysze 115, 3 rowek Gaźniki z przed i po 96r chyba były takie same, tylko nastawy inne, wiec chyba nie mam innego gaźnika Może dłuższa sprężyna będzie ściślejsza niż ta wstępnie napięta o 1cm i na dłuższej byłoby lepiej. Jak patrzyłem przez airbox to na tych spręzynach na luzie odkręcenie na 1/3 gazu powodowło odsłonienie połowy przelotu, ale może to normalne Co lepsze z dwojga dziwnego: opcja 1 czy 3, niewiadomo czy w opcji 1 - na 135-tkach nie będzie się zalewał przy jakichś 140kmh tak jak kolega Zbychu pisał... jet needle i needle jety mam standardowe, i inne dysze są standardowe... tłoczki nie mają specjalnych luzów... pozdro -
GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)
tombrider odpowiedział(a) na tombrider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Powoli kończą mi się pomysły i szlak trafia... Na dyszach 135 i jakkolwiek (...) iglicach, bez ograniczników motor ma dławienie, mniejsze ale ma - przed zimą nie miał (dla pewności sprawdzę jeszcze za ogrranicznikami żeby był 100% stan poprzedni), . przytkanie filtra w dałszym ciągu pomaga... dysze powietrza są dobre - 40-stki poziom paliwa w komorach do uszczelki... Zrzuciłem pokrywe zaworów, żaden nie jest podparty, wszystko ładnie wygląda, z ciekawości sprawdzę suwmiarką krzywki i łańcuch. Świece są odpowiedniego typu i nie widać przebicia, elektrody obu są tego samego koloru brązowawo-białawego - ubogo, nie? .... Musi coś być z gaźnikami ale co, każdy kanał ma przelot , wszystkie dysze przepuszczają światło... Oba dają chyba tak samo ubogą mieszankę, cylindry równo się grzeją, nie wyczuwa się innej pracy jednego a drugiego garnka... pozdro -
GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)
tombrider odpowiedział(a) na tombrider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W wersji zdławionej 4 rowek, w wersji oddławionej 3 rowek - zdławiony ma iglice niżej, no testy na ciepłym, ciepłym pozdro -
GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)
tombrider odpowiedział(a) na tombrider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Im więcej myślę tym mniej prawdopodobne wydaje mi się przypchanie gaźnika, dwa jednocześnie chyba się nie przypchały chyba - a po dodaniu gazu zdychają oba garnki - to nie to że szarpią - wyjście z niskich jest za ubogie, jeszcze utrzymac na tych niskich można - np. jechać ptrzy 3tyś rpm, ale dodawanie gazu spowoduje na początku zwolnienie a po chwili powolne nabieranie obrotów (ale już przy na maksa odkręconej manetce), no nie wiem jeżeli to kwestia regulacji, to czym regulować jak śruby i iglice nie skutkują, dysze 135 z powrotem dać? :buttrock: wszystkie pozostałe dysze chyba są niedemontowalne... mało prawdopodobne żeby któś je zmieniał... pozdro -
GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)
tombrider odpowiedział(a) na tombrider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
mam dysze 120, pisałem na początku tematu, ograniczniki też wyjęte, apropo dysz to rzeczywiście teraz są mniejsze, nawet iglice mają być niżej w oddławionym - ale tak w gs500 podają ... a to ciekawe bo przecież dysze i iglica trochę wpływają na niższe obroty czyli po oddławieniu zubaża się... pozdro