Skocz do zawartości

Trzype

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Gsf400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chotyłów

Osiągnięcia Trzype

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. 1.Wałki rozrzadu EX i IN 2.pokrywa zaworów 3.pompa oleju 4.pompa wody 5. blok silnika (z dzwigniami zaworowymi, kroccami, i zaworami) 6. dekle silnika l/p 7. dekle filtra oleju 8.miski olejowe 9.blok silnika 10. kompletne skrzynie biegów 11. tarcze sprzegłowe z koszyczkiem 12. alternator 13. swiece cr9ek bodajze. 14. czujnik połozenia wału 15.koło rozrusznika 16.łancuszek rozrzadu (jakby ktos chcial) / ślizgi 17.cylinder / tłoki / pierscienie 18. śruby 19.wał korbowy 20. mocowanie (do ramy) 21. dzwignie zaworowe (1-2 i 3-4 gar wałka IN i 3-4 gar wałka EX) 22. łozysko koszyczka sprzedłowego // tarcze sprzegłowe 23.krócce ssące 24.czujnik temperatury.. czegos potrzebujesz pytaj... ! Kontakt : [email protected] tel.504575895 odpisuje takze na sms
  2. Chcę przełozyc wszystkie czujniki ze stargo silnika do nowego pieca. Faktycznie pierwszy raz bede przekładał takie rzeczy ale skoro zrobilem sciagacz i zdolalem zrzucic koło zamachowe przelozenie czujnika nie moze byc takie trudne. wystarczylo napisac ze jest przy zwojach albo przy klinie.
  3. Czy w motorze suzuki gsf400 maly bandziorek ma czujnik impulsatora / czujnik halla , jak on wyglada i gdzie sie znajduje :)
  4. napiecie mierzylem tak ze pomaranczowy i zolty kabel dochodzacy do cewki podlaczalem do multimetru. pomaranczowy (+) zolty (-) tak samo na 2 cewkach i na prawej bylo 12v na lewej nie. Raczej kabli nie pomylilem gdyz przed wymiana silnika robilem zdjecia. Lewa cewka 1-4 swieca, prawa 2-3. Nie ma zadnych odglosow z wydechu, tylko sam rozrusznik kreci. Slyszalem gdzies ze jesli wszystkie inne podzespoly mam z innego kompletu a silnik z innego to piec nie zapali czy to prawda? Jeszcze mam impulsator z czujnikiem ze starego silnika, ale myslalem ze obejdzie sie bez jego wymiany bo ciezko iddzie odkrecic te kolo magnesowe.
  5. nowy w sensie ze uzywany :) dzieki za odpowiedz, Tak jak pisalem z aku wychodzi ponad 12v z regulatora 12v i do prawej cewki dochodzi 12v a i na przekazniku rozrusznika 12v. Nie wiedzialem tylko jak brac sie za mierzenie napiecia na module. Jak patrzylem z impulsatora.wychodzi jakies 3v.
  6. Witam. Jezdzilem sobie caly sezon banditem gsf400. Nie mialem z nim problemow, odpalal na dotyk. Jednak pewnego dnia na własne zyczenie sprawiłem sobie duża dziurę w karterze. Kupiłem nowy silnik który podczas zimy starałem sie zamontowac. Akumulator wykreciłem postawiłem go przy piecyku zeby nie bylo mu smutno i zimno. Z powodu nawału pracy, bardzo powoli zabierałem sie za bandziorka. Po włozeniu silnika niestety nie chce odpalic. Byl taki okres (kilka dni) ze na kablach WN byla mała iskra, jednak jej juz nawet brak. http://www.youtube.com/watch?v=HBex64_7TzI Pomierzyłem napiecie na poszczególnych elementach i wychodzi na to ze: Na akumulatorze jest +/- ~ 12V-13V i wyzej (multimetr ma do siebie to ze ma opoznienie) Przekaznik rozrusznika +/- ~ 12V Regulator napiecia (kabel na 2 styki) 12V Jednak pradu na cewkach nie ma. Poczatkowo ta mała iskierka dała i cien nadzi ze to moze kable lub fajki albo swiece, lecz nadzieje znikły jak szybko znikła iskra) Kierownicy nie ruszałem, takze wszystie czujniki sa i powinny byc sprawne. Czujnik przy stopce takze. Bezpieczniki wygladaja na dobre. Jedynie czego nie przełozyłem ze starego silnika to czujnik impulsatora i wirnik generatora prądu. Czujnik połozenia wału udało mi sie przerzucic. Wszystkie kontrolki swiecą, swiatła sie palą, sygnał dzwiekowy jest, kierunki sprawne. Musze dodac gdyz dzisiaj zmierzylem wszystko jeszcze raz, że : Na prawej cewce jest napiecie 12V a podczas krecenia rozrusznikiem spada do +/- ~ 7V-9V, gdy na lewej jakiegokolwiek pradu brak. Jednak z kabli WN prawej cewki iskry nie wyskakuja. Dobra to sprawa wygląda tak. Bylem u goscia z naprawy RTV posprawdzał mi napiecie na kondensatorach w module zaplonowym i wszystko wydaje sie byc w porządku. Zabezpieczenie przeciwko wysokiemu napieciu nie rozerwane, kondensatory nie przepralone i nie napuchniete. Powiedzial mi ze napiecie jest i bez sesnu to wymieniac.Pytanie do was Co to moze byc i jak to naprawic :) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...