Skocz do zawartości

punx1125

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    XR400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    stce

Osiągnięcia punx1125

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, malo w wiadomosci w necie na temat budowy takiego motocykla , chodzi mi o budowe , jak wywazony jest motor z dodatkowymi zbiornikami ? Dlaczego nawijarka zamontowana jest na uchwycie razem ze swiatlami i reszta sprzetu a nie na kierownicy. Ogolnie szukam wszelkich informacii na temat co potrzeba zeby takowy motorcykl zbudowac np, na bazie xr400 lub innego .
  2. Dzieki , dokladnie poszedlem w strone 125 i znalazlem co sie popsulo, trzeba wymienic albo ten kapsel lub takie cos pod kapsem . Jeszcze nie rozbieralem ale tragedii niema.
  3. Witam, sruba od regulacii lewej lagi , czarny kapsel na gorze jest chyba przekrecony, w sewisowce podaja zeby krecic nia w prawo do oporu a potem 20 klikniec do tylu. Tylko ze kapsel kreci sie i nie ma oporu, cos tam jest przekrecone , motor przy wiekszych predkosiach lapie szime, telepie fajera ze strach jezdzic. Rozbieral ktos to , mozna to zregenerowac?
  4. powiedzmy ze 100km robisz w 2 godziny , off i on ,to bedzie jekies 20 godzin, bynajmniej ja bym soebie tak obliczyl
  5. popatrz tutaj za czesciami do xr , ja zamawielem kilka razy http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1986/XR600R+A/CAMSHAFT+85-87/parts.html
  6. Sprzedam dwa filtry oleju do Yamahy xs650 firmy Fuji Element part no.256-13441-00. Kupilem motocykl i dostalem je w gratisie od wlasciciela , przy wymianie oleju okazlo sie ze to nie do mojego motocykla . Zajnterseowani pisac na priv. dzieki
  7. http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1981/CB400T+A/parts.html niema na stronie modelu cb400 1983 , ostatni z 81 , ale to moze te same sliniki
  8. czytasz wogule co pisalem ? przed remontem spalal olej wiec zdecydoalem sie wyslac gore do Motortechu , zrobiil cylinder i glowice jak profesionalny zaklad. Po zlozeniu motor jest jak nowy. Zamykam ten temat Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.
  9. czlowieku ja niemam narzezdzi żeby obrobic gniazda , nawet jakbym mial to bym tego nie robil bo niemam praktyki, glowice i szlif zrobil mi Motortech i silnk chodzi dobrze. Naczytalem sie tu wywodów co niektorych szczegolnie tego dwa posty wyzej i staralem sie uniknac druciarni , zrobilem remont silnka zgodnie z ksiazka serwisowa i to mi wystarczy. A wyzej wymianiony tlok to jest z przed remontu nie po remoncie ! moze dojechal sie przez zbyt duza dawka paliwa , na forach usa czytale ze tuninguja xrki , ale zalecane dysze to nie 55 -165 tylko 52-155.
  10. mam ci wylac zdjecia starych ? hehehe
  11. przepraszam zapomnialem dodac ze prowadnice tez zostaly wymienione , tylko sprezyny zostaly stare bo trzymaly jescze wymiar serwisowy, dzieki za odpowiedzi i podrawiam
  12. to jest tlok ktory wyjalem z silnika przed remontem , teraz mam nowy tlok , cylek po szlifie i honowaniu nowe zawory , chodzi zajebis... ., na tloku widac ze jednak olej przedostawal sie przez pierwszy piercien, i gorna czesc tloka przytarta od nagaru , motocykl dymil przy obciazeniach i podczas hamowania silnikiem.
  13. gora silnika zrobiona, wymienilem zawory na nowe , uszczelniacze i zamki , łancuszek rozrzdu, wszystko w oryginale
  14. Zasadniczo to silnik mam juz po remoncie i jest na dotarciu , te rzekome ubytki to tak jest w oryginale Hondy , kupilem nowy 0.25 tak samo wygladal. Cylinder porysowany nie byl, jakies tam drobne ryski podejrzewam ze przez nagar. Zato pierscienie na zamkach luzy masakryczne .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...