Skocz do zawartości

caferacer

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    nie mam
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rybnik

Osiągnięcia caferacer

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. caferacer

    silnik dr 650

    Sprzedam silnik do suzuki dr 650 , lub caly silnik na czesci, w silniku zatarta jest glowica, reszta w bardzo dobrym stanie 693447406 chetnie wymienie się na czesci do srada 600 tzna otrzebuje felge z tarczami, tylna częsc reflektora, blotnik, wypelnienie czaszy, stelaż pod zegary plastikowy moze byc uszkodzony w gornej czesci, lub inne
  2. Tlok GMP, przeciwwaga walu jest wtedy na dole, przeciwwagi walkow w tej samej pozycji, na zebatkach masz kropki, lancuch w nowszych modelach jest brazowy z kilkoma srebrnymi ogniwami kore powinny zostane pokrywac z kropkami na zebatkach, nie wiem jak w starszych modelach
  3. Za panewki zaspiewali 1100zl, caly silnik wyszedlby mnie ok 4000 wiec szukam innego silnika, czy do cb 750 1981 custom Podejdzie silnik z seven fifty?
  4. Witam nie wiedziałem w jaki dział to wrzucic wiec pytam tu, ile to jest warte? z cb 750 custom 1981
  5. Skoro dluuuugo stala to przygotuj ja do sezonu, potem ewentualnie jak bedzie cos nie tak to mozna myslec
  6. Witam kupie silnik do hondy cb 750 seven fifty z mlodszych rocznikow z w miare niskim przebiegiem, potrzebuje. Tez caly osprzet i elektryke do odpalenia, ogolnie cala przekladka. Fajnie gdyby silnik byl jeszcze w ramie i moznaby go posluchac. 693447406 Jestem z rybnika
  7. Witam Czy w polsce da sie zamowic panewki do hondy cb 750 custom dohc 1981 rc006, szukam juz od 2tygodni szukam nic nie znalazlem.
  8. Moze Ci pomoge, sam teraz robie przekladke z 260mm na 320mm, jakie masz zaciski na lagach plywajace czy stale, Te tarcze wiercone to plywajace czy stale? Poszukaj do jakich innych motocykli pasują tarcze ktore chcesz zamontowac, nastepnie poszukaj ktory z tych motocykli ma dobre zaciski np. Czterotloczkowe. Potem tylko pozostaje dorobic adapter, to jak bedziesz juz cos wiedzial to poradze cos z adapterem, chyba ze chcesz wieksze tarcze ale to znowu zabawa w rozstaw srub, pod koniec tygodnia bede mial gotowe to pokaze.
  9. http://www.rabittsport.pl/gumka-amortyzujaca-zacisk-rmz-crf-yzf-kxf/ Zadzwon do nich moze maja na przod http://www.sklepy24.pl/szukaj/tmv+tmv+bolec+do+zacisk%C3%B3w+nissin+ty%C5%82+d%C5%82ugi Tutaj zajrzyj niektore sa przod i tyl takie same. Gumki, szukaj a napewno znajdziesz
  10. Jesli miales dobrze napiety napinacz to lancuch do wymiany. Zainwestuj w lancuch i tyle szkoda kasy na glowice jak by zostane cos stalo.
  11. W miejscu gdzie wtrysk wchodzi do obudowy przepustnic, czyli tam gdzie go wkladasz, na wtrysku powinien byc o-ring, drugi jest z drugiej strony wtrysku gdzie zakladasz listwe paliwową, chociaz gdybyś zalozyl wtrysk bez oringow, cisnienie z pompy i od razu widzisz fontanne paliwa. Oring mogl tez zostaw w obudowie lub listwie.
  12. Sprawdz jeszcze raz ile razy mruga kontolka, policz tylko szybkie, kiedy kontrolka mrugnia raz powoli to oznacza 10, potem doliczasz do tego szybkie mrugniecia Sprawdz poziom plynu chlodniczego i wezyki z podcisnienia.
  13. Sprezyna po jakims czasie pracy robi sie krotsza nawet o kilka mm i traci na sprezystosci, pozatym w serwisowkach masz podane jaki zakres dlugosci sprezyny pozwala na dalsza jej prace a po jakim wymaga juz wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...