Skocz do zawartości

TheDamisDamis

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    WSK175, GILERA DNA50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Osiągnięcia TheDamisDamis

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z moim nieszczęsnym crossem 125. Sprzęcik ma silnik LONCIN. było wszystko okej, dopóki zimą nie przebiłem koła. Sciągnąłąm koło, wymieniłem dętkę i postanowiłem od razu wymienić olej. Zlałem olej przez otwór na górze, gdzie wkłada się bagnecik, bo nie mogłem odkręcić śruby na dole do spuszczania. Zalałem nowy olej i nie mogę go kopnąć. Kopka schodzi bez żadnego oporu jakieś 10 cm, może 15 i staje w miejscu. Tam gdzie zawsze zaczynał się opór i było czuć, że od tego momentu kręci się wał to teraz w tym miejscu staje i nie da rady jej dalej nacisnąć. Na sprzęgle chodzi luźno do samego dołu. Podpowiedzcie co to może być? Zły olej, czy może to przez to że go obracałem prawie do góry kołami? Dzięki za odpowiedzi dobrzy ludzie i pozdrawiam;)
  2. Witam Mam problem z Gilera DNA 50. W skuterze zrobilem remont silnika( tłok, cylinder, pierscienie i nowe uszczelki pod glowica). Po remoncie odpalil, ale na chwile i go zgasilem, po czym stal pol roku. Teraz próbuje go odpalić i nie mogę. Nalalem świeżego paliwa, olej jest, nowa ciecz chłodząca i nic. Próbowałem strzykawka lać w gaźnik i po tym zapala na bardzo male obroty i gaśnie. Zauważyłem też dziwny zgrzyt przy kopaniu i nie wiem skad dochodzi. Podpowiecie coś? Pozdrawiam
  3. Witam, naprawiam właśnie swoją Gilere DNA, wymieniłem tłok i cylinder bo był zatarty i okazało się, że gaźnik nie pobiera paliwa. Jak wcisnąłem paliwo od strony filtra powietrza do gaźnika to zapalił na chwile. Czytałem na innym forum, że jeśli zassiemy wężyk od podciśnienia to z drugiego poleci paliwo. U mnie niestety nic nie leci i bardzo ciężko jest pociągnąć powietrze z tego wężyka.
  4. Witam, właśnie biorę się za składanie świeżo wypiaskowanego i polakierowanego motocykla WSK 175 i mam kilka pytań: 1. Jaki olej do przednich teleskopów i ile wlać go do każdej z lag? 2. Jakie łożysko powinienem założyć do skrzyni biegów? 3. Jaki jest najlepszy sposów na wyczyszczenie baku zardzewiałego w środku?(słyszałem o kamyczkach, stłuczce ceramicznej, coca coli a nawet o wlaniu kreta). Co o tym myślicie? 4. Znacie może firmę, której mogłbym wysłać piasty i odebrałbym gotowe wycentrowane koło? Chromowanie kół jest raczej nieopłacalne. 5. Jak rozpoznać dokładne oznaczenie modelu? Są jakieś znaki szczególne? Jeśli trzeba podam nr ramy. Z góry dzięki i pozdrawiam
  5. Czas na składanie WSKi do kupy:D

  6. Wymieniłem moduł i wróciła iskra. Odpala bez problemu. Dzięki wszystkim!
  7. Jeżeli wymienię moduł to cewkę też muszę wymieniać czy jest dobra?
  8. znalazłem coś innego i odpiąłem biało czarny kabel. dalej nie ma iskry. w tej kostce co odpiąłem przewód było ich 5 - zielony, biało niebieski, czarno czerwony i żółto czarny
  9. Do modułu dochodzą 4 przewody. BIAŁY, ZIELONY, CZERWONY i ŻÓŁTY. Odpiąłem biały i nic. Iskry jak nie było, tak dalej nie ma.
  10. Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, dlatego proszę o wyrozumiałość. Tak jak w temacie, posiadam chińskiego crossa KXD MOTO z silnikiem LONCin o pojemności 125cm z 2012roku. Pomimo rozciągającego się a co za tym idzie spadającego łańcucha wszystko było okej przez jakieś 2miechy. Pewnego razu wróciłem z przejażdżki, zgasiłem go i już nie zapalił. Sprawdziłem, że nie ma iskry. Zagłębiając się dalej postanowiłem zmierzyć czy dochodzi napięcie do cewki zapłonowej. Multimetr przy dobrym komnięciu pokazywał nawet 34V. Teraz nasunęło mi się pytanie czy takie napięcie jest normalne i mogę wymienić tylko cewkę czy uszkodzeniu uległ mój moduł? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...