Skocz do zawartości

HarleyDrag

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Harley Custom
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ciechanów

Osiągnięcia HarleyDrag

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dłuższa rozmowa... ale miło, że trafiłem na - jak sądzę - fachmana :) Silnik kupiłem po wstępnych modyfikacjach - i nie zaglądałem do niego, więc na wiele pytań nie znam odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że zestrojenie całości jest kluczowe, ale odkładam to do zakończenia zakupów. No i nie chcę unieruchamiać się na żaden sezon, więc działam etapami. Zapłon to ten w miejsce OEM'a, ale dopiero przyjechał ze sklepu - jeszcze nie jest ustawiony... Ogólnie - powoli się uczę i zdobywam doświadczenie (pozbywając się w zamian sporej kasy ;) )
  2. Mnie czeka sporo prób na różnych wydechach... Może jest ktoś kto przeszedł proces eksperymentów pod kątem max mocy? Teraz jeżdżę na pustych rurach, ale podejrzewam, że dobrze dobrany wydech poprawi osiągi. obecna konfiguracja: EVO, tłoki na kmpresję 11, ostry rozrząd, gaźnik HSR42, filtr K&N hypercharger, zapłon Crane HI 4 Single Fire.
  3. Ja zawsze daję niebieski Locktite. Jak trzeba odkręcić i klucz nie daje rady - podgrzewam trochę (najlepsza jest opalarka do farby - tylko trzymana dość daleko). Nie trzeba grzać specjalnie mocno - trochę podniesiona temperatura i przedłużacz na klucz i puszcza :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...