Skocz do zawartości

nort7

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nort7

  • Urodziny 06/29/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Jarosław

Osobiste

  • Motocykl
    CBR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9868252

Osiągnięcia nort7

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zmierz ile masz na ori do błotnika. Jak będzie mało miejsca to wpadające kamienie będą obcierać. Przy normalnej jeździe nie będzie żadnej różnicy.
  2. Dzięki hamowni dowiesz się jaka moc jest na kole a nie na silniku. Czyli dowiedz się ile w pełni odblokowana Kawa ma na kole i jedź na hamownię, albo stań z kimś o podobnej mocy do setki. :)
  3. Numberuno czyli masz mniej więcej tak, jak na tej czarno-białej fotce? Jesteś pewien, że to na 100% seria?
  4. Seryjnie przód 120/65 ZR17 a tył 180/55 ZR17. Czyli tył bardzo popularny a przód nietypowy. :)
  5. Bardzo dobra odpowiedź. :) Czyli będę sugerował się fotką z serwisówki i na jej podstawie zrobię tak jak mówisz. Na razie śmigałem kilka razy po kartingu w Biłgoraju. Powtarzalność miałem z pewnością, nie zmieniałem linii ot tak. Tyle, że na innym sprzęcie, ten mam od kilku tygodni. Chcę w miarę możliwości przygotować motocykl do sezonu, żeby później za dużo roboty nie było. Nie wiem jak się wszystko potoczy ale planuję w tym sezonie uderzyć na Słowację a może nawet i na Poznań. Wiem, że Słowacja lepsza, i bliżej, ale chciałbym polatać po jedynym naszym pełnowymiarowym torze. :) Nawet jak mam jeździć tylko po drogach publicznych i kartingu to tak czy siak chcę mieć sportowe ustawienia. Z drugiej strony nie chcę za bardzo obciążyć przodu, bo po pierwsze tył wytrzymuje więcej a po drugie z uślizgu tyłu da się wyratować. Przód uciekł mi 2 razy i nic się nie da zrobić. :/ W każdym razie dzięki za porządne wytłumaczenie tematu. :) Jeśli miałby ktoś fotkę seryjnego ustawienia wysunięcia lag z półek to proszę o umieszczenie w temacie.
  6. Witam. Jak każdy wie, w Kawasaki ZX6R z 2006 roku seryjnie z przodu była montowana opona o wysokości 65. Nie mam zamiaru jeździć na 65, tym bardziej, że moje zapasy to same 70. Różnica między wysokościami to 6mm. Poprzedni właściciel powiedział mi, że obniżył już motocykl o te 6mm ale mi to wygląda, jakby było znacznie za nisko. Nie chcę, żeby było spaprane coś w geometrii, po za tym za nisko to mniejszy prześwit. I tu jest moje pytanie: Jak powinny być wysunięte lagi z półki? Jeśli ma ktoś taki motocykl już po zabiegu to prosiłbym o dokładne zmierzenie wysokości od półki do końca lagi. Zamieszczam fotki z mojego moto i fotkę z serwisówki. Nie wiem czy ten model ma tak po wyjeździe z salonu, po za tym nie chcę nic robić na oko. Edit: Zmierzyłem wysokość i u mnie jest 15mm. Patrząc na fotke z serwisówki i dodając 6mm wychodzi około 11, czyli mam 4 za dużo. Jest w stanie ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...