Skocz do zawartości

campus23

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ZMC Roztocze

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 F4i
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9280650

Osiągnięcia campus23

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. HEHE do błogości daleko ale chodziło mi o to aby ktoś podpowiedział czy to normalne (bo ja sie nie znam na tym) i skoro jest ok no to dobrze wiedzieć :)
  2. a no to ok bo myślałem ze lipa juz z układem, ale mnie uspokoiłeś
  3. Panowie to moze ja zapyam aby nie zakładac wątku na nowo. Po zimie wymieniłem płyn w układzie chłodzenia (żadne rozrabianie tylko gotowiec) pougniatałem rurki aby płyn jak najlepiej porozprowadzać, Jak było ful w chłodnicy zalałem do wyrównawczego pod maksa zakręciłem korek i odpaliłem moto do załaczenia wentylatora. Po ostygnięciu sprawdziłem i płyn dalej maks w chłodnicy i w wyrównawczym. Zdziwiło mnie to bo myślałem że cos ubędzie w chłodnicy (zę powietrze wypchnie) a tu nic. Wiec zgodnie z serwisówka odkręciłem korek i zapaliłem moto na około 2 min (w czasie tego płyn waliło dołem rurką (od nadmiaru pewnie) W związku z tym zakręciłem korek i znowu do załaczenia wentylatora. Tu rodzi się moje pytanie bo motocykl stoi w pomieszczeniu i po kręceniu obrotów do 11-12 tys (minute czy 2) temperatura wali od 98stopni na pocątku do 116-117 stopni oczywiscie od 110 chodzi wentylator non stop. I tu pytanie czy to normalne że w pomieszczeniu zbija mi motor temperature do 109 stopni i pozostawiony na wolnych potem waha sie między 115-109. Czy coś jest nie halo z układem chłodzenia. Aha bo i sprawdzałem inaczej jeszcze na wlnych obrotach jak nie katuje w pomieszczeniu to od 110 do 106-104 stopni. Z góry dzięki za wszelkie info.
  4. Do kitu znaczy ze trzeba wycinac owiewki? Bo ja musze miec taki pod ciete owiewki bo mam otwór w plastikach. Czy do kitu bo sa zle kiepsko wykonane i nic nie daja? A poza tym sa montowane nie tam gdzie mi potrzeba? Pytam poniewaz robic samemu ciezko bo nie chce czarnych a carbonowe i nikogo w pl nie moge znalezc co robi tanio crashe bo za 200zl to sporo za duzo dla mnie. Dajcie znac jak wiecie gdzie moge dostac tanie i dobre crash pady
  5. Witam Jak w temacie potrzebuje informacji n temat cras padów do f4i 2002r. Poszukuje takie jak na foto http://www.grafnet.eu/?2602,crash-pad-cbr-600-f4-f4i-98-05-cph02r- Pytanie czy te z linku ponizej będa takie same jak wyzej ze zdjęcia http://www.ebay.com/itm/181603389373?item=181603389373&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr Wymiary jakie mi podał sprzedający z Ebaya to the stick is 11cm ,crash protector is 8.3cm,its perimeter is 4.5cm I tu moje pytanie czy crashe będą dobrze pasowały do owiewki z otworem o średnicy 6cm oraz czy to jest właśnie taki jak na foto. Oczywiście nie chodzi mi o firmę a o umiejscowienie i grubość slaidera czy bedzie ok. PS chyba ze ktoś zna w PL firmę gdzie można kupić tanio slidery do f4i (dodam ze interesuje mnie albo kolor niebieski albo carbon nie chce czarnego) Z góry dziękuje za wszelkie rady i sugestie
  6. Witam wyczyściłem wszystkie dostępne wtyczki, odkręciłem stopkę i od podstaw zapodałem czyszczenie i nic nadal na dołkach świeci się Fi i zdurniałem bo sprawdziłem połączenie od czujnika kable siedzą sztywno wtyczka ok. Czy możliwe aby sensor sam w sobie był zepsuty i fiksował czy coś jest nie tak z czymś innym w moto ?? czekam na odp bo ręce mi o podają już na ten motocykl
  7. Witam Proszę o pomoc i podpowiedzi co może być nie tak z moto honda cbr 600 f4i 2002r a mianowicie podczas jazdy jak wjeżdżam w większy dół lub nierówność zaświeca się kontrolka Fi i motor zaczyna gasnąć (jak ruszę manetką to po chwili odratuje i jedzie dalej) tak jak by na ułamek sekundy ktoś go wyłączył. W normalnej jeździe jak jest miarę równo moto jedzie jak złe nic a nic się nie dzieje. Dodam ze problem pojawia się jak trzepniemy w sporawą nierówność lub najedziemy z prędkością na śpiącego policjanta. Proszę o wasze rady co to może być??
  8. Witam drodzy koledzy proszę o podpowiedź jak sprawdzić model świec jakie potrzeba do motocykla Cbr 600 2002r. Wiem że w tych motorach podchodzi 2 różne modele świec w zależności od nr silnika i tu pytanie do was gdzie szukać nr. Silnika? bo patrzę po moto i nic nie widzę żadnego nr. Dodam że nie chciał bym rozkręcać moto i go uziemiac na czas zamówienia części (szkoda pogody) stąd moje pytanie z góry dziękuję za odp.
  9. Nie nie sam nie wymienię nie ma opcji czekam na znajomego który ogarnia temat. Pewnie moto pojechało by do mechanika ale w tym stanie rzeczy niestety kilometra nie pojedzie a lawety i haka u mnie brak więc grzecznie czekam na znajomego i pompę mam nadzieję ze moto w next tydzień będzie jak nowe :-)
  10. No dokładnie pomijam ze przez to nie wiem czy tylko ten gwint czy jeszcze co. W pompie zostało pół śruby i niepewność że nie tylko to kleka w pompie. Nie chce tez czekać i gwintować potem patrzeć że coś nie bangla i znowu moto robić (bo tak czy inaczej wyjąć pompe muszę )
  11. Panowie uzupełniłem układ płynem i niestety wina lezała (najprawdopodobniej w śrubie spustowej zerwany gwint ) przy próbie dokrecenia śruba padła w pół. Tu moje pytanie bo kłania sie niestety wymiana pompy. Czy przy wymianie trzeba spuścić olej z silnika? Gdzie dostać oring od pompy (ten co wchodzi w silnik) Najlepiej jak by ktoś opisał krok po kroku co zrobić aby moto ożyło na nowo. Z góry dziękuje za odp.
  12. Tak tylko czy to normalne ze jak dmucham w ten wężyk od wyrównawczego to spod pompy leci płyn jakąś małą dziurką z pod spodu? martwi mnie to i dla tego pytam
  13. Dobra panowie bo jeszcze takie durne spostrzeżenie jak zacząłem dmuchac w ten wężyk od zbiorniczka wyrównawczego co idzie na zewnątrz moto to po pierwsze w zbiorniczku zginął płyn i zaczął wyciekac takim małym otworkiem w pompie od spodu (coś tam gdzie jest śrubka spustowa tylko od spodu i pod moto) nie wiem jak to napisac aby było poprawnie (tam jest taki mały otworek i cieknie ) normalne to?? bo juz nic z tego ukladu nie rozumiem w hondzie.
  14. Dobra a jeszcze tak głupio zapytam co moze być przyczyna tego że w chłodnicy jest mało płynu a w zbiorniczku jest opór i nie ubywa (nie wyrównuje stanu trochę to dziwne) No i koljne pytanie czy po zmianie płynu powinno być ok czy to dopiero początek diagnozy systemu chłodzenia??
  15. no ok nie ma problemu tylko co dalej?? nie wiem jakim był zalany a nie umiem spuszczać płynu? (sorki ale zielony jestem na maksa i nie chce nic zepsuć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...