Skocz do zawartości

Mateusz Kotus

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Mateusz Kotus

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. witam mam taki problem, ze czasami mtx na luzie lub sprzegle wchodzi na wysokie obroty prawie ze na maksa, ale jak dam manetka od konca to nic nie dlawi ani nic z tych rzeczy.Sprawdzalem dysze, kranik, bak, plywak, podokrecalem krociec oraz gaznik i dalej to samo, nie wiem od czego to, i czasem jak jezdze z 10 min to nagle zaczyna sie dlawic zdychac przerywac, poczekam chwile i zaraz jest w porzadku macie jakis pomysl?
  2. witam, a wiec tak, wymienialem lozyska na wale+korbowod no i zlozylem moto, odpalilem przejechalem sie kawale, nie wkrecal sie, myslalem ze to regulacja gaznika, no i tak kombinowalem i nic, to samo, patrze na kabel od swiecy a na zagieciu pekniecie i sie ledwo stykal drucik iprzebicie bylo, wziolem zaizolowalem ale nie pomagalo, wiec zmienilem fajke (od kosiarki), no i poskrecalem wszystko jak nalezy, iskra byla, no i probuje odpalic , nic, na pycha, nic tylko cieklo paliwo kominem. Wyciagnalem swiece, wzialem druga (wczesniej obydwie mi dzialaly, jezdizlem na nich) no i wlozylem, odpalil, pochdzil na luzie ladnie, ale nie chcial sie wkrecic, i zaraz znnowu zgasl no i kombinowalem i nic, ciagle mokra swieca, i juz nie moglem pozniej odpalic, powiem, ze na module cewce oraz iskrowniku i magento jezdzilem przed awarja walu, nie wiem co to moze byc, pomozcie, doradzcie cos, nie sprawdilem tylko czy klin nie spad, i wlasnie czy jak spadnie klin to czy bedzie iskra? Pomozcie, doradzce moze ktos mial cos podobnego, mowie od razu ze to nic z tlokiem czy walem czy cylindrem gdyz cylek po szlifie i nowy tlok, zrobione moze z 20 km dobra juz wiem, swieca byla do wymiany xd temat do zamkniecia
  3. co masz na mysli |udpiona", jesli chodzi Ci o to ze jest skruszona, to nie, zadna nie jest, ani krzywa ani skruszona, wszystko wydaje sie byc w porzadku, tylko wlansie nie wiem czy cos ze sprzeglem, moze ktos sie wypowiedziec?, moze komus tez tak sie stalo
  4. witam, ostatnio sboie jezdzilem, i poluznila mi si eopona i spadl mi lancuch podczas przyspieszania na dwojce, i zblokowalo zebatke zdawcz,a nalozylem lanuch, odpalilem, wbijam 1 probuje ruszyc i nie ma sily, tzn nie to ze cos z tlokiem, tylko cos blokuje, to samo jest na 2 biegi i dalej, to na pewno nie kolo, hamulec itp,no i rozebralem silnik, rozpolwilem, sprzeglo wydaje sie w porzadku, choc wlasnie po tym jak sie stalo, na wcisnietym sprzegle dziwnie ciagnal, choc 5 minut wczesniej sprzegflo dzialalo jak nalezy, i jak go prowadzilem do garazu jak byl na luzie i zalozony lancuch, to co jakis czas taki jakiby opor bylo czuc, no i wracajac do rozpolawiania silnika, nic szczegolnego nie zobaczylem, walki cale, popychacze, zadna zebatka nie skruszona ani nic z tych rzeczy ;/, dodam ze jak zlozylem spowrotem i krecilem sprzeglem, to co jakis czas mi blokowalo, tak z emusialem lekko cofnac i dalej szlo, czy to moze cos z lozyskami na wale? motor na luzie wkrecal sie bez problemu, dopiero na biegu cos go blokowalo, pomozcie, bo nie wiem co to jest, moze cos ze sprzeglem? moglo sie cos z nim stac?, golym okiem nie widze zeby bylo jakeis skrzywione lub cos takiego
  5. tzn, mam tlok, ale uszkodozny, w okolicach pierscieni jest ulamany kawalek, sprawdzalem cylinder jest w porzadku, tlok chyba jakis chinol nie ma na nim zadnego oznaczenia znalazlem na cylindrze napis : "hm-1" "183" i literke "G"
  6. Witam, zakupilem dzis honde mtx 80 chlodzona powietrzem, i mianowicie mam problem, gdzy kupilem ja bez tloka, mam oryginalny cylinder (bez szlifow), oraz glowice i nie wiem jaki mam kupic tlok, nie wiem jakies srednicy, chce narazie kupic chinczyka za 50 zl, no i nie wiem jaki rozmiar, pomoze ktos? blagam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...