
tur85
Forumowicze-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Skąd
Świecie
Osiągnięcia tur85

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Naprawde polecam więcej informacji na stronie lub pod tel. 695-460-440 http://www.allegro.pl/item315701073_kawasaki_zr7_warto.html
-
Zapomialem dodać że przy 180 silnik ma niecałe 8.000 obr a manetka jest odkręcona na maxa wiec chyba to nie może być wina zębatki. I choćbym położył się płasko na zbiorniku i rozpędzał się dłuższy czas nie przekroczę 180km/h z owiewką
-
W „brifie” znalazłem taka rubrykę „Leistung kW bei min-1” jest napisane obok K56/9500 i to by się miej więcej zgadzało z danymi katalogowymi
-
Heh OK. ale co odblokować dysze, zapłon, może wałki rozrządu po czym poznać czy jest zdławiona i w jaki sposób pozdrawiam
-
Witam wszystkich mam mały problem z moja kawą (ZR-7) Motocykl sprowadziłem z Niemiec rok produkcji 2001 z przebiegiem 24.000. Po zakupie wymieniłem olej i świeczki + filtry). Do pracy silnika nie mam zastrzeżeń nie bierze oleju nie kopci specjalnie nic nie stuka. Problem polega na prędkości maksymalnej dużo się naczytałem na temat tego sprzętu i teoretycznie nie powinna mieć wiekrzych problemów z rozbujaniem się do 200/210 km/h a tu zonk z wielkimi trudami trochę ponad 170 a z owiewką + 10 km Panowie co jest gdzie szukać uszkodzeń błędów co może być tego powodem (poniżej fotka ) http://bikepics.com/pictures/951860/
-
Witam mam problem z korbowodem do dniepra a mianowicie dostałem 2 silnik w częściach „worku” i zaczelem go składać wszystko idzie ok. ale natrafiłem na mały problem brakuje tych 2 śrub do skręcania korbowodu, i teraz pytanie jakimi śrubami mogę je zastąpić czy mogą to być np. impulsy o twardości 8,8 ze zwykłym gwintem i oczywiście nakrętka zamkowa czy szukać dalej. I jeszcze jedno cylindry są wzajemnie zamienne czy mają jakieś oznaczenie lewy prawy???
-
Witam poniżej zamieszczam zdjęcie mojego Dniepr KMZ. Został wyprodukowany 2000 r. pierwsza rejestracja 2001 stan bdb. 0 wycieków stuków bardzo zadbany. Ile jest wart ten okaz, pytam bo nie mogę znaleźć w żadnych anonsach podobnych roczników i nie wiem na ile go wycenić? http://rapidshare.de/files/19063605/25042006.jpg.html
-
Po rozkręceniu silnika w różnych zakamarkach bloku, było pełno aluminiowych opiłków, kawałków silikonu a nawet nakrętek i podkładek. Cala wewnętrzna część silnika miała sporo nadlewów, 1 cm blaszek o nie regularnych krztaltach, które bardzo łatwo się wykruszały. Przeszło tydzień pracy kosztowało mnie usunięcie wszystkich błędów odlewniczych. Niby nowy motocykl a wygada tragicznie, nawet moja była jawa TS 350 wyglądała od środka o niebo lepiej niż mój „wieprzyk”. Co do czopów korbowodowych to nieznalazlem na nich żadnej ryski.
-
Zanim go nie rozebrałem wygądal mniej więcej (link poniżej) . Filtr jast po prawej stronie nad kolektorem wydechowym http://www.wolnywydech.riders.pl/main/
-
Mój sprzęt wyprodukowano w 2000r wiec ma filtr taki jak w samochodzie. Normalnie bym go nie otwierał ale chciałem zrobić polerkie silnika, zlikwidować wycieki oleju, oraz zmienić lakier bo wyglądał jakby go ruskie miotłą malowali. Poniżej zamieszczam zdjęcia nieszczęsnej panewki oraz pompy oleju. Co do panewki to chyba wymienię jednak nie jestem pewien tych dziur w pompce, ktoś mi powie czy to normalne czy tak ma zostać? http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1992 http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1993
-
Panewki nie maja luzu na wale. Ale przeraziła mnie ogromna liczba rys na panewce. Jedna duża na środku i w kolo pełno małych nie regularnych rysek, szczególnie w miejscach gdzie obie polówki stykają się. To jak wymieniac czy polata jeszcze trochę? p.s caly czas mowa o panewkach korbowodów
-
Witam. Mam takie pytanie odnośnie wymiany panewek korbowodu w dnieprze. Kupiłem nowy komplet i mam zamiar się za to zabrać. Nie wiem tylko czy po wymianie, korbowody (wciśnięte panewki) nie powinny zostać poddane jakiejś obróbce. Czy wystarczy po prostu wyjąć stare i wcisnąć nowe jak to jest?
-
Dzięki za zainteresowanie. Chyba się zdecyduje mam auto lokal no i najważniejsze chęci. Mam nadzieje że jakiś gelt z tego będzie. Jestem zdania że jak coś już robić to najlepiej na swoim:)
-
OK. dzięki za info, jeszcze jedno pytanko. Czy gdy wyrobie sobie papiery instruktora, będę mógł otworzyć własną szkołę nauki jazdy i prowadzić zajęcia teoretyczne jak i praktyczne? Pytam bo słyszałem ze aby prowadzić wykłady(z teorii) trzeba mieć wykształcenie wyższe i najlepiej humanistyczne a sam papier instruktora upoważnia jedynie do prowadzenia zajęć praktycznych jazda po mieście, placu itp.
-
Witam wszystkich. Takie pytanko dla zorientowanych.Mianowicie czy orientuje się ktoś z forroficzów co trzeba skończyć co zdać gdzie się udać(kujawsko - pomorskie). Aby mieć uprawnienia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w szkole nauki jazdy na powiedzmy na kategorie A, B. Za szybką odpowiedź z góry wielkie dzięki