Skocz do zawartości

Sagitta

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Katana 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dębica

Osiągnięcia Sagitta

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A i B za pierwszym . z tym że na moto wysłał mnie po 3 godzinach jazdy , gdzie byłem 2 na placu jedną w miescie , ale się udało:)
  2. Tayo wizualnie wygląda bardzo dobrze ta Suzi , z tym że tez trzeba pamiętać ze Katana jak to katana jest troszeczke ociężała. Ale przyznam że sam z racji niskiego budzetu bylem skłonny ją kupic rok temu:) Na winkle może i sie nie nadaje ale jazda jest bardzo przyjemna :)
  3. Ok dzieki wielkie , z odpaleniem wszystko wrociło do normy tylko mam jeszcze pytanie dzis wybrałem sie na trase i cały czas cos mi sie nie podobało . Mianowicie nie wiem czemu ale dzwiek był ładniejszy czystszy lecz tak jakby brakowało mu mocy i czułem sie tak jakby mialo sie cos pode mną rozleciec , moze poprostu przewrazliwienie po ostatnich usterkach. Kiedy jade nie czuje płynnosci tylko na kazdym biegu czuje sie tak jakbym go żyłował choc tego nie robie.
  4. Nie nie , świece wymieniałem na początku sezonu wszystko było ok , przez 2 tygodnie pozniej wyjechałem na wakacje ,po powrocie tez przez tydzien jezdzilem i takze było ok dopiero po tych uregulowaniach mi zaczeło wszystko szfankowac ehh..
  5. Własnie wrócilem z garażu i mam jeden problem. Wczoraj gdy ustawiałem dzwignie od biegów w tym samym czasie musialem podlączyc akumulator poniewaz padł niespodziewanie , ustawiłem wiekszosc rzeczy które chcialem i dzis rano na nałodowanym akumulatorze probowalem zrobic jazde testową na nowych ustawieniach . Nagle pojawił sie problem z odpaleniem motocykla , z pierwszego punktu myslalem ze cos sie dzieje z ssaniem , poniewaz nawet na najwiekszym nie podnosiły się obroty...Później zauwazylem ze poziom paliwa zmneijszył się do rezerwy wiec kranik ustawilem na RES ,poniewaz był na ON . Gdy już udało mi się odpalic motocykl nie działał on równa jak przed poprawkami. Po jakimś czasie powoli dochodzil do siebie lecz przy jeżdzie a dokladniej przy redukcji z miedzygazem gasł mi , po kilku minutach wrociłem do domu aby to sprawdzic. Musiałem takze załatwic pewną sprawe wiec wylaczylem silnik na mneij wiecej kwadrans , gdy chcialem go pozniej odpalic gasł (nawet na najwiekszym ssaniu , ktore nawet nie reagowalo na regulacje) kiedy dodawałem gazu dusił sie i padał , gaz przestał reagowac , nie wiem co sie dzieje , myslałem ze jest zalany.. ale wole zapytac o rade bo własnie jade samochodem po palilwo aby zalac go do pełna.
  6. Witam , mam kilka pytań. Nie chciałbym żebym został wyśmiany ponieważ dopiero sie ucze , nie jeżdze kilkanascie sezonów. A mianowicie chodzi mi o sprawdzenie motocykla , posiadam katane z 92 roku , rzecz jasna olej w silniku i płyn hamulcowy sprawdziłem , wymieniałem takze świece poniewaz zbyt wysokie spalanie mnie zaintrygowało. Aktualnie ustawiałem dzwignie od skrzyni biegów , wyregulowałem sprzęgło do moich upodoban oraz hamulce tak abym mogl szybciej zareagowac. Ale głownym moim pytaniem jest co jeszcze sprawdzic , wyregulowac aby przyjemnie sie jezdzilo i dobrze sprawował sie motocykl . Dodam także ze łańcuch jets do wymiany , próbowałem go naciągnąc lecz nie udolnie , za duży luz i w jednym miejscu mniej w drugim wiecej,,,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...