Witam, Widzę, że sporo tu znawców WFMki więc i ja będę prosił co jakiś czas o porady:-) Kupiłem właśnie WFM M06 z silnikiem S01 z 1960r. od pierwszego właściciela. W gratisie dostałem oryginalne beżowe obicie na siedzenie produkcji '76. Muszę zerknąć jak to jest obite oryginalnie i zrobić podobnie. Motor wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=r4S32gaaB4s&feature=g-upl A chodzi(bez tłumika, bo go odnawiam) tak: http://www.youtube.com/watch?v=JRhAthIVXvo&feature=g-upl Była wyrejestrowana, ale mają w WK bałagan w papierach i znaleźli tylko info o rejestracji, więc zero problemów z ponowną rejestracją na blachy czasowe. Teraz czeka mnie przegląd, by móc wyrobić białe blachy. I tu pytania: 1) czy na podstawie drugiego filmiku można wywnioskować, że dobrze sinik pracuje? czy jednak coś jest do regulacji? 2) muszę wymienić stacyjkę na nową, bo ta świruje, lecą iskry i problem z odpalaniem. czy możecie łopatologicznie napisać mi/podpowiedzieć jak podpiąć to pod nową stacyjkę(kupiłem nową tu:http://allegro.pl/st...2483468369.html). są w niej tylko jakieś oznaczenia cyfrowe typu "55". 3) czy powinienem ją piaskować, czy wystarczy, że wyczyszczę i lekko zeszlifuję całość blach, a tam gdzie rdza to lekko szczotką drucianą? nie ma tragedii ze rdzą, bo takie lekkie naloty są. 4) mam zbitą szybkę licznika. czytałem, że ten pierścień jest nieściągalny, ale można pokombinować delikatnie podważając od spodu(jak kapsel od piwa). znacie jakiś dobry sposób by to ruszyć? no i czy możecie podpowiedzieć jakich wymiarów ma być to szkiełko, bo chcę wstawić w jego miejsce szybkę z plexi. 5) przepust kablowy kabla WN - był bakielitowy(połamany), więc na razie kupiłem czarny gumowy od WSKi. Są jakieś zamienniki? no i kupiłem na złomie grubszy kabel WN ze stacyjki auta, by go wsadzić w miejsce obecnego, bo jest chudy i popękany. ten nowy jest grubszy pod względem ilości żył miedzianych, a średnica jest taka, ze do fajki wejdzie. 6) są gdzieś na śląsku organizowane targi staroci, gdzie znajdę części do WFMki? 7) mam 5cm głębokie otarcie na pierścieniu lampy przedniej. co z tym zrobić? szlifować/klepać/szpachlować? szukałem na allegro i tablicy w dobrym stanie, ale większość jest w tragicznym lub gorszym od mojego(oprócz otarcia wygląda jak nowy). 8) jak najlepiej pozbyć się tego wgniota na baku po prawej stronie(widoczny na 1 filmiku)? myślałem o śrubie naklejonej na poxipolu w środek wgniota a później nawiercony płaskownik na 2 klocach i nakrętką kręcić(jak ściągacz do łożysk). Z góry dzięki za pomoc/opinie/podpowiedzi:-) Pozdro, Kuba