Skocz do zawartości

kuba_kato

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Osobiste

  • Motocykl
    WFM M06 S01 1960r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia kuba_kato

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Opis jak z mojej WFM, jedynie ten licznik w lampie i bak z kratką nie pasuje do mojej WFMki z '60. Czujnika stopu oryginalnie u mnie nie było, ale do przeglądu jest potrzebny no i POLICE może zatrzymać dowód rej. za brak STOPu. Tak więc czujnik kupiłem, ale mam problem z jego montażem(bez wiercenia w ramie). Skręciłem go śrubami z dorobioną blaszką za belką ramy, ale robi się zwarcie. Póki co odczepiłem go i jest OK. Jak tylko ogarnę pokój po WFMce i wywiozę ją do garazu to trzeba się brać za WSKę i jej silnik. Mam do ciebie pytania: 1) jaki masz napis na liczniku? WSK czy WFM? no i jaki kolor tarczy? Ja w WFM mam tarczę żółtawą z napisem WFM, a w tej WSK jest również napis WFM, ale na srebrnej tarczy. 2) uchwyt na tłumik masz długi(prawie pod tylną oś) czy krótki(tuż za stopką pasażera)? Pozdro, Kuba
  2. Cześć, Chyba właśnie kupiłem takie samo moto co ty. Moje jest bez silnika i kół, ale spróbuję porównać je z twoim opisem. Twoje szczegóły: - lampa ze stacyjką z zasówką (nowy typ) - u mnie jak z WFM,stacyjki brak - lampa wraz z licznikiem - u mnie licznik w półce - sama skorupa lampy jest jakby dłuższa - szkło lampy przedniej jest w "paski" tzn nie ma loga żadnego ani nie ma takiego "uśmiechu" - chyba szkło podmieniali bo większość starych lamp widziałem z "uśmiechem", u mnie brak szkła. - wsporniki błotnika to płaskowniki - u mnie tak samo(fotki potwierdzają to), a w WFM z '60 mam rurki spłaszczone na końcach. - lampa tylna jak w shl m11 (wydaje mi się że powinna być kwadratowa jak w wfm) - u mnie brak, ale na starych fotkach widziałem taką owalną z plastiku. - siedzenie jak wfm tzn sklejka brak otworów na metalową konstrukcję - tak samo. - bak był z pomarańczowym korkiem (pierwszy raz widzę mój kumpel miał wsk z pomarańczowymi manetakami ale była to wersja ze wyścigów tatrzańskich taka inna np przód z shl i nie piszcie mi że nie bo ma jeszcze oryginalny lakier) - u mnie brak korka. - kierownica ma uchwyty na klamki kańciaste a nie jak np. w wfm półokrągłe - brak kiery, ale na fotkach widziałem uchwyty wspawane jak w wfm a nie dokręcane - przód jak w wfm - tak samo - koła półbębny - u mnie brak, ale rozumiem, że "półbębny" oznacza koła jak w WFMce(małe/cienkie bębny)? Moje spostrzeżenia, które ktoś, kto się "zna" również mógłby zweryfikować i potwierdzić: - rama z wydłużonym mocowaniem na tłumik na 2 śruby praktycznie pod osią koła tylnego - rama z mocowaniem baku(płaskownik z otworem na śrubę centralną pomiędzy 2-ma belkami ramy) - bak z kratką i centralnym mocowaniem na śrubę przechodzącą przez bak - stopki pasażera z grubego profilu wsuwane w szeroko rozstawione płaskowniki(wizualnie większe/szersze niż w WFM). U mnie sporo części brakuje, ale będę próbował zrobić ją na wzór tej: http://www.polmot.skip.pl/images/galerie/wskl/wskl03.jpg Silnik mam z napisem WFM, ale widziałem na necie, że sporo WSK jeździ z silnikami z logo WFM więc chyba tego zmieniać nie będę. pozdrawiam, Kuba
  3. Witam, Widzę, że sporo tu znawców WFMki więc i ja będę prosił co jakiś czas o porady:-) Kupiłem właśnie WFM M06 z silnikiem S01 z 1960r. od pierwszego właściciela. W gratisie dostałem oryginalne beżowe obicie na siedzenie produkcji '76. Muszę zerknąć jak to jest obite oryginalnie i zrobić podobnie. Motor wygląda tak: http://www.youtube.com/watch?v=r4S32gaaB4s&feature=g-upl A chodzi(bez tłumika, bo go odnawiam) tak: http://www.youtube.com/watch?v=JRhAthIVXvo&feature=g-upl Była wyrejestrowana, ale mają w WK bałagan w papierach i znaleźli tylko info o rejestracji, więc zero problemów z ponowną rejestracją na blachy czasowe. Teraz czeka mnie przegląd, by móc wyrobić białe blachy. I tu pytania: 1) czy na podstawie drugiego filmiku można wywnioskować, że dobrze sinik pracuje? czy jednak coś jest do regulacji? 2) muszę wymienić stacyjkę na nową, bo ta świruje, lecą iskry i problem z odpalaniem. czy możecie łopatologicznie napisać mi/podpowiedzieć jak podpiąć to pod nową stacyjkę(kupiłem nową tu:http://allegro.pl/st...2483468369.html). są w niej tylko jakieś oznaczenia cyfrowe typu "55". 3) czy powinienem ją piaskować, czy wystarczy, że wyczyszczę i lekko zeszlifuję całość blach, a tam gdzie rdza to lekko szczotką drucianą? nie ma tragedii ze rdzą, bo takie lekkie naloty są. 4) mam zbitą szybkę licznika. czytałem, że ten pierścień jest nieściągalny, ale można pokombinować delikatnie podważając od spodu(jak kapsel od piwa). znacie jakiś dobry sposób by to ruszyć? no i czy możecie podpowiedzieć jakich wymiarów ma być to szkiełko, bo chcę wstawić w jego miejsce szybkę z plexi. 5) przepust kablowy kabla WN - był bakielitowy(połamany), więc na razie kupiłem czarny gumowy od WSKi. Są jakieś zamienniki? no i kupiłem na złomie grubszy kabel WN ze stacyjki auta, by go wsadzić w miejsce obecnego, bo jest chudy i popękany. ten nowy jest grubszy pod względem ilości żył miedzianych, a średnica jest taka, ze do fajki wejdzie. 6) są gdzieś na śląsku organizowane targi staroci, gdzie znajdę części do WFMki? 7) mam 5cm głębokie otarcie na pierścieniu lampy przedniej. co z tym zrobić? szlifować/klepać/szpachlować? szukałem na allegro i tablicy w dobrym stanie, ale większość jest w tragicznym lub gorszym od mojego(oprócz otarcia wygląda jak nowy). 8) jak najlepiej pozbyć się tego wgniota na baku po prawej stronie(widoczny na 1 filmiku)? myślałem o śrubie naklejonej na poxipolu w środek wgniota a później nawiercony płaskownik na 2 klocach i nakrętką kręcić(jak ściągacz do łożysk). Z góry dzięki za pomoc/opinie/podpowiedzi:-) Pozdro, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...