Skocz do zawartości

NSW

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    yamaha yz 250f, ktm 144.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świętokrzyskie

Osiągnięcia NSW

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki. Wiem że w kawasaki kxf 250 po zmianie tłumika silnik po wycisku poszedł na warsztat. Trzeba było po założeniu tłumika zmienić mapy. Nie wiem jak to się będzie miało w tym przypadku.
  2. tu dobre porównanie: http://forum.motox.pl/viewtopic.php?p=180614
  3. Haha. Panowie od niechcenia zalicytowałem używki na e bay EVS weby. Kupiłem za 400 zł komplet, cały nie popękany. Więc dobra cena i ortezy. Jeśli chciałbym wymienić środki to jest to koszt 50$ więc też nie ma lipy. Pozdrawiam i czekam na roztopy.
  4. Witam wszystkich. Mam takie pytanie.Czy ten wydech będzie pasował do exc 2008 w górę. I ewentualnie przy założeniu czy wpłynie znacząco na żywotności silnika? http://www.ebay.com/itm/USED-FMF-EXHAUST-PIPE-TIQ4-07-09-KTM-450-SXF-505-SX-F-MEGABOMB-TITANIUM-H1-/271157296131?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f223bfc03&vxp=mtr
  5. Myślę że dr będzie wystarczające. Czytając autora wywnioskowałem że ma to być raczej przejażdżka niż ostra jazda w terenie. Więc nie potrzeba wyżyłowanych silników, twardego zawieszenia, braku oświetlenia. Starsze trwałe wytrzymałe enduro pokroju dr powinno wystarczyć. Myślałem jeszcze o jakimś 2t ale to już całkiem inna bajka.
  6. Faktycznie w porównaniu do ortez TLD Ufo wygląda miernie. Chodzi o grubość elementów. Więc albo TLD albo EVS. Ciężka sprawa bo to jednak spory wydatek a mało info na temat. Jedna słaba gleba i orteza do kosza. Wiem można by powiedzieć- dobrze że orteza a nie kolano
  7. Witam, Panowie dawać info na temat tych trzech ortez. Cena nie ma znaczenia. Interesuje mnie ochrona i trwałość. Kto ma, miał sprawdził. Piszcie bo dylemat. Skłaniam się ku Asterisk-om lecz wolę się upewnić. Wyszły jeszcze nowe ortezy ufo http://allegro.pl/orteza-szyna-stabilizator-kolanowy-ufo-morpho-l-xl-i2409227521.html może ktoś już szalał w nich?
  8. Dzięki Panowie za rady. Po zakupie dam znać. Pozdrawiam
  9. Nie podoba mi się DRZ. Zostaję przy pierwszej decyzji. EXC 450. Moc w sam raz i prowadzenie też. Myślałem jeszcze o crf 450, ale chyba za bardzo narwane.;
  10. Fakt. Wszystko się zgadza. Lecz dla mnie enduro będzie bardziej jak zwiedzanie. Zbyt poważna kontuzja nie pozwala mi na obciążanie kręgów, tym bardziej na agresywną pracę 2t.
  11. Nie chcę 2T. A 250 exc-f fajne, lecz trzeba wymiany częściej jednak robić niż w 450. Jeśli chodzi o poręczność to YZF motocross a ja szukam czegoś do enduro, zwinnego, nie 2t i koszt nie pisząc o przeglądach i wymianach na czas niskie.
  12. Tak. Jednak nad moc cenię poręcznoś. Nie chcę się szarpac z moto.
  13. Koszta rocznego serwisu ćwiary miałem 3000zł. I tak dwa lata z rzędu. Chcę ich uniknąć wiec wybór pada na exc. Tylko teraz co z modelem. 525 za ciężkie, a jednak lubię moto lżejsze, bardziej poręczne. Widzę że pomiędzy 400 a 450 jest mała różnica wagowa jak i moc jest podobna. Podejrzewam że 450 ma mocniejszy dół. Jak w takim razie z silnikami? Konstrukcja ta sama, tylko skok zmieniony? Czy to całkiem inne silniki? Zawory tytan? da się podmienić na kute?
  14. Witam, Jestem dwa lata po złamaniu kompresyjnym kręgosłupa ( przeleciałem za pole lądowania) i po rehabilitacji, wzmacnianiu mięśni czas na powrót. Niestety rozsądek zmusza mnie do enduro. I teraz przechodzimy do meritum. KTM 400, 450 exc czy typowo yzf 250. Yzf z sentymentu i zadowolenia z maszyny. Ktm 144 szalałem przez rok i też byłem zadowolony z maszyny. Chodzi mi o koszty utrzymania tych offrodów. Exc mają większą masę, więc bym usunął zbędne obciążenie typu starter itc. natomiast jeśli się nie mylę żywotność silników jest lepsza. Co myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...