Witam serdecznie Chciałbym zapytać was, jako ludzi z doświadczeniem o pewną kwestie. Posiadam gaźniki z Yamahy FZR 600 , zaadaptowane do swojego samochodu. Jest to studencki projekt- zabawka. Gaźniki są alternatywą dla weberów itp. Problem polega na tym iż nie znam sie na motocyklach ponieważ nigdy się nimi nie zajmowałem, ani nie mam wśród swoich znajomych motocyklisty. Ale do rzeczy: Silnik (1300ccm) gaźniki od Yamahy FZR600 (takie jak na zdjęciu) podpięte pod org. pompę silnika, zrobiony powrót paliwa do baku, kąt ostawienia 30st. Samochód odpala na gaźnikach, na ssaniu ładnie pracuje, równo, wkręca się na obroty, ale po wyłączeniu ssania (na obrotach biegu jałowego) paliwo powoli zaczyna przelewać się otworem który zaznaczyłem na czerwono w kółku. poprostu wypływa z niego, silnik zalany, gaśnie. Tu pytanko: do czego są te otwory przy wlocie, dlaczego wypływa nimi paliwo, czego to moze być wina? Może ktoś rozjaśni mi nieco tę kwestię, bo nie mogę sobie z tym poradzić. Pozdrawiam.