Skocz do zawartości

WhiteFunk

Forumowicze
  • Postów

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WhiteFunk

  • Urodziny 03/25/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja
  • Skąd
    Warszawa - Mokotów

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZR7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1388605
  • Telefon
    508128508
  • Strona www
    http://www.mcauto.pl

Osiągnięcia WhiteFunk

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. do góry, dla zdecydowanych możliwość negocjacji :)
  2. Chyba żartujesz, płytki są typowe, a regulacja to koszt około 180 zł (ja tyle płaciłem) Tutaj nawet masz cennik - http://motorakowski.pl/cennik
  3. widziałeś mój temat w sprzedam? Kawasaki ZR-7...
  4. Rocznik 1999, kolor czerwony, przebieg 40kkm, stan bdb po bardzo duzym przeglądzie, nowy olej w lagach, ustawione gazniki i zawory, po wymianie oleju i filtra. Motocykl bezwypadkowy o czym świadczy delikatnie wyblakły lakier na zadupku, ale niestety TTTM :) Po zakupie miał wymieniony materiał siedziska (jak widać było zaklejone mini przecięcie) oraz dołożone w serwisie odważniki na kierownicy. Motocykl jest kompletny, praktycznie całkowicie oryginalny, tak jak wyjechał z fabryki bez tuningów... Motocykl posiada bardzo dobre opony Michelin. Ogólnie wszystko jest w bardzo dobrym stanie, nic nie domaga się wymiany, łącznie z łańcuchem zuzytym jedynie w 30%, oczywiście cyklicznie smarowanym specjalnymi specyfikami :) Ja miałem na nim ostatnio mini szlifa, prawie parkingowego, czego efektem są wymienione kierunkowskazy, rysa na deklu alternatora i raczce tył. Moto ma założone crash-pady, dlatego nic więcej się nie stało, cały szlif wzięły na siebie. Motocykl kupiony i serwisowany u Julka w Moto Rakowski w Konstancinie więc źródło pewne i solidne... Sprzedaje dlatego, że po wywrotce moja druga połówka zaparła się i mam nakaz go sprzedać, twierdzi, że nie jest mi to dane, zwłaszcza przed spłodzeniem potomka :) Może kiedyś jeszcze do tego wrócę, na razie muszę jednak poddać się presji otoczenia... A tak wygląda moja maszyna Oczywiście motocykl zarejestrowany na mnie i ubezpieczony, w pełni sprawny i do jazdy! Cena dla Was 6500 raczej do kosmetycznej negocjacji, motocykl jest na prawdę bardzo dobry i jeszcze ktoś się nim nacieszy w tym sezonie! Póki co nie wystawiam go na portalach z ogłoszeniami, chciałbym aby trafił w dobre ręcę, szukałem go przez 3 miesiące oglądając po drodze kilkanaście złomów i jego stanu jestem pewien! Świetny motocykl zarówno dla początkująch jak i doświadczonych, przyzwoita moc (78km) i równo rozwijany moment, w linku poniżej artykuł o nim do poczytania Telefon kontaktowy: 508 128 508 https://picasaweb.google.com/kpietraszek/KawasakiZR7
  5. Hej, Na szczęście okazało się, że nic nie jest przekoszone, wystarczyło ustawienie półki dolnej względem górnej no i nowe lagi... Motocykl jeździ pięknie, idealnie prosto! Jestem bardzo zadowolony, aż musiałem się podzielić... :D
  6. Ok, na samochodach się znam bardzo dobrze, na motocyklach w ogóle - sporo wiem, ale zawsze lepiej spytać... No nic jutro przystąpie do składania wszystkie i zobaczymy jak wyjdzie, najwyżej oddam półkę do prostowania jak nie znajdę nowego we w miarę przyzwoitej cenie... Jak się pojawią jakieś pytania, będę pytał :D
  7. No niestety tak, w krawężnik i oberwały właśnie lagi (przednie koło uderzyło). Nie były wiele zgięte, ale i tak postanowiłem kupić nowe i wczoraj zacząłem składanie motocykla do kupy... Ale tak właśnie w trakcie tego tematu przypomniałem sobie, że jak wybijałem lagi z półek to lewa wyszła dość ładnie, prosto, a prawa po wyjściu z górnej półki od razu odskoczyła o około 0,5 cm (koło była odkręcone, więc chyba naprężeń nie powinno być...) :( Troszkę się martwię, bo myślałem, że wymiana samych lag wystarczy... Ewentualnie co się mogło jeszcze zgiąć? Rama raczej nie ucierpiała, nie widać żadnych pęknięć ani zagięć, jedynie ogranicznik dostał "po dupsku" :(
  8. No bo wyjściowe pytanie było inne, jednak fakt- miałem małego szlifa i zgieły mi się obie lagi poniżej dolnej półki - rama raczej nieruszona, chcę to złożyć do kupy i zrobić jazdę próbną, żeby zobaczyć czy wszystko ok... Tylko teraz zacząłem się martwić, że prócz przednich lag, krzywę będą jeszcze półki :(
  9. A jak lagi są nowe? To oznacząc to może jedynie skrzywioną półkę?
  10. No właśnie jak wyjmowałem lagi, to prawa wychodziłą z oporem, jak wyszła z górnej półki to od razu odskoczyła jakby w tył motocykla (lewa była już wyjęta w tym czasie) - dlatego się zastawiam i chciałbym to sprawdzić...
  11. Nie, półki zostały nieruszone aczkolwiek jak naprościej sprawdzić ich ustawienie? Założyć pewnie kompletne lagi i przed założeniem koła zobaczyć, czy są one idealnie równo prawda? Wolę wszystko dokładnie sprawdzić na początku niż poprawiać w trakcie...
  12. Dzięki Wam wielkie za informacje :) Lagi mam wyjęte z motocykla więc będę działał na zdjętych, jak zakończę z nimi zabawę to wrzucę z powrotem na motocykl i może tutaj podpowiecie, co dalej... Jak łopatologicznie rozumiem, lewa i prawa laga muszą być założone identycznie (idelanie płasko na pierwsze półce i w takiej samej odległości pomiędzy półką górną, a dolną) - czy tutaj można coś schrzanić? :) Bo nie chciałbym powtarzać tej operacji ponownie...
  13. Hej, Jako, że musiałem wymienić lagi, rozebrałem wszystko na elementy pierwsze, wymyłem zmywaczem do hamulców (cały brud, stary olej, jakieś paprochy) wszystko pięknie zeszło, złożyłem lagi na nowych uszczelniaczach no i jutro chcę je na spokojnie już zalać olejem - musiałem do tego celu dzisiaj kupić nawet skrzykawkę bo w serwisówce jest, że jedna laga połyka około 470ml. Pytanie bardziej tyczy się tego, jak wlewać olej? Rozumiem, że śrubę na dole zakręcam, wlewam od góry w złożoną lagę, ale czy podczas uzupełniania oleju od czasu do czasu zakręcić i poruszać na ile dam radę? Czy może wejdzie od razu wszystko? Wlewać do lagi zciągniętej, czy rozciągniętej na maksa? Jakieś rady przy pierwsze wymianie z kompletnym rozbieraniem? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...