Skocz do zawartości

godzil

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    620 SC
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lck

Osiągnięcia godzil

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Siema chłopaki. Uporałem się z problemami cieknącego wysprzęglika i prowadnicy ocierającej łańcuch sprzed postu wyżej, ale pojawił się nowy problem. Zaczęło cieknąć z pokrywy magneta. Zamówiłem nową uszczelkę, założyłem - sączyło się dość mocno. Rozebrałem, oprawiłem silikonem + uszczelka - dalej cieknie. Macie jakieś pomysły? Co może być przyczyną, znacie może jakieś inne sposoby? zapodaj. net/3d109c8de69b5.jpg.html zapodaj. net/3d8e1132055c6.jpg.html Na drugim zdjęciu widać delikatne pęknięcie pokrywy, jednak chyba nie powinno ono mięc znaczenia (tak mi się wydaje) bo jest na zewnątrz, uszczelka z silikonem i tak powinna nie przepuszczać oleju. Wczoraj wyjąłem całkiem dekiel (wykręciłem uzwojenie) i przyłożyłem go do równej powierzchni, żeby zobaczyć czy nie ma szpary (czy dekiel jest idealnie płaski). Jest bardzo mała przerwa w tym miejscu gdzie mi cieknie, oczywiści minimalna którą silikon i uszczelka powinna załatwić.
  2. 1. Osłonę mam, a gdzie dokladnie jest wyciek to nie wiem - potraktowałem jak się dało silikonem aby zminimalizowac wyciek. Twoj pomysl wydaje sie calkiem w porządku, to chyba lepsze niż wydawać 300-400zł za nowy-uzywany wysprzeglik? 2. Jutro sprobuje ją odgiąc i przeczyścić w takim razie, chociaż wydaje mi sie ze łąńcuch moze sie wycierac o syf ktory sie gromadzi tam podczas jazdy, kurz piasek bloto itd. Zastanwiam się ze zakup nowej prowadnicy by załatwił sprawę, chociaż guma w tej prowadnicy co mam nie ma sladow zniszczen. 3. Tego sie wlasnie obawialem, juz ktorys mi ktoś radzi że zapewne trzeba zregenerować pompke. Zaraz oblukam allagro za takimi zestawiami naprawczymi i bede myślał. Jesli ktos mialby jeszcze jakies pomysly to prosze smialo, wszystko mi w tej chwili pomoze :) pozdro.
  3. Cześć chłopaki. Od początku tego sezonu jestem posiadaczem EXC 520 z 2002 roku. Ogólnie jesli chodzi o jakieś grubsze rzeczy to jest ok, bebechy zdrowe, zawiecha również. Ale mam pare pytań. 1. Z jakiegoś powodu ocierał mi na starym napędzie łańcuch o wysprzęglik i jego osłone. Przez to wysprzęglik jest troche wytarty i w niewielkich ilościach się z niego sączy olej. Olej widać dopiero gdy coś dłużej pojezdze, nie pojawia sie odrazu po dopaleniu silnika. Moje pytanie to czy olać sprawe i ciągle mieć na oku stan oleju (którego dużo nie ubywa w oczku) czy jednak może to nieść większe konsekwencje? 2. Druga sprawa to napęd, który wyciera mi prowadnica u dołu przy dużej zębatce. Wyciera mi sie troche łańcuch, a w szczególności zapinka. Jakie konsekwencje może nieść zdemontowanie tej prowadnicy? Czy to raczej średni pomysł? 3. Nie mogę dobrze odpowietrzyć przedniego hamulca. A jeśli już udało mi się dobrze odpowietrzyć, to siadając na sprzęt po tygodniu hamulec znowu miękki. Nie zlokalizowałem żadnego wycieku na przewodzie ani na tłoczkach. Ktoś już tak miał i/lub wie jak temu zaradzić? (odpowietrzam w ten sposób, że przyczepiam rurke u dołu na zacisku, która idzie do słoiczka, i pompuje klamką płyn zalewając u góry nowy, ciągle dolewając) Licze na pomoc i wielkie pozdro :)
  4. witam na forum. Mam do sprzedania nowy tłumik LEO VINCE SBK http://allegro.pl/nowy-tlumik-leo-vince-sbk-akrapovic-arrow-higashi-i2202862320.html napinacz łancuszka rozrządu do Suzuki DR 350 http://allegro.pl/show_item.php?item=2204728984 Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...