Skocz do zawartości

joy

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O joy

  • Urodziny 02/25/1968

Osobiste

  • Motocykl
    Multistrada 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia joy

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witajcie Forumowicze drodzy, techniczne acz dramatycznie pilne pytanie mam: moja Multistrada nie ma siły jechać. Coraz słabiej reaguje od pewnego czasu na odkręcenie manetki, ale wczoraj wróciłem szybciutko do garażu, bo była realna obawa, że die dojadę z wycieczki. Innym objawem jest gaśnięcie na wolnych obrotach, a od wczoraj potrafi zgasnąć nawet w czasie redukcji biegu.. Stało sie to nagle. I mam dylemat: komputer to (wtrysk, etc), czy inne infekcje? Kiedy nie oddaje mocy może to wygladać na sprzęgłowe niedomagania, ale jak sie dołączyły gaśnięcia na małych obrotach, to zwątpiłem. No i co z tym dalej, kiedy w Krakowie rutyniarzy mechaników brak? pozdrawiam wszystkich joy
  2. Tak, to musi być zakochanie.. Wiem coś o tym. Ten codzienny buziak w zadek Długonogiej mówi sam za siebie :crossy: Witaj w gronie!! :clap: Siła nas już coraz większa!
  3. no przejaja.. nawigacja po Forum jest dla mnie zupełnie nieczytelna, aby wejść na wątek ducatowski używam wyszukiwarki.. to tylko u mnie tak? może cos trzeba przeładować, gdzies guziczek przycisnąć?? tak sie nie daaa...
  4. Dzięki Janek, to ja polecę jednak w trasę, bo pogoda jest przepiękna i do Tater od słowackiej strony trza dzisiaj powzdychać :) A baby na targu mówiły, że dziś ostatni taki słoneczny weekend. No. Do granicy mam jakieś 120, to jeszcze zdążę się z lalą porozumieć, a jak zechce zafoszyć, to pewnie da jakiś cynk i czas na reakcję. Póki co dzięki i wszystkim udanych przejażdżek! :icon_twisted:
  5. Witam wszystkich, i zapytuję technicznie o wsparcie prosząc: moja bolońska towarzyszka drogi zachowała sie dzisiaj cokolwiek dziwnie, po raz pierwszy zresztą. Otóż pałętając się dzisiejszym popołudniem po rozgrzanych ulicach Krakowa w pewnym momencie moja Multistrada zaczęła reagować na dodane gazu odwrotnie niż zwykł to robić posłuszny motórek. Znaczy się ja daję gaz, a ona z fochem przyspiesza jak by miała nie 86 koni, a gdzieś tak z 0,86 .. Reakcja na manetkę praktycznie żadna. No zadziwiony byłem niesamowicie, bo to debiut sceniczny Długonogiej, ni z gruchy ni z pietruchy taki foch. I myślę sobie, będąc jeszcze w osłupieniu, że to może sprzęgło się ślizga? A raczej ślizgnęło, bo kiedy stanąłem na poboczu i powiedziałem na głos co o tym myślę, to zaczęła reagować na gaz prawidłowo. Zagwozdka tym większa, że jutro wybieram się w trasę i świeci mi się taki duży znak zapytania. Inna sprawa, że w Multistradach sprzęgło przy szybkim starcie dziwnie metalicznie trze, ale nigdy się nie ślizgało. No ale to może nie być sprzęgło. Macie jakiś pomysł? Zdarza się to w klekotach? No co z tym faktem w kontekście kilkuset kilometrowej wyprawy? z góry dzięki Pozdrawiam
  6. Byłem w Bielsku u Sikory - Sikora Motocentrum, czy jakoś tak - prowadzą głównie Hondę, ale w Dukacie też mówią , że oblatani. Byłem tam raz na przeglądzie rytualnym. Póki co bez zastrzeżeń. Tylko z komputerami problem, bo jest jeden na cały 40 milionowy kraj.. Ale w temacie: serwis jest: BB.
  7. Dzięki Panowie, jasność mam więc zupełną. Dodam tylko, że na każdym paliwie: arabskim, włoskim, słowackim i austriackim, no i naszym zachowuje się podobnie. Kierunek serwis. pozdrawiam
  8. witajcie, a ja dla odmiany zarzucam pytanie w temacie stricte forumowym: po przeglądzie autoryzowanym niesamowicie zostałem ustawiony na nieco zbyt niskich wolnych obrotach, no i skubana gaśnie czasami. I zapytuję Was, czy da się jakoś domowym sposobem te obroty wolne trochę up? Niby drobiazg, a wkurza. pozdrawiam PS. a może jednak powinienem polecieć do działu "technika", albo "mechanika"..? zgłupiałem ..
  9. Taaak, mam to samo z kluczykiem Latam z nim i po 1.000 i po 10.000 km przeglądzie Panowie mechanicy przez niemal godzinę próbowali doprowadzić do komunikacji pomiędzy komputerem pokładowym a serwisowym w celu dematerializacji tej paści, i nic. Kluczyk górą. I chyba zdążyłem sie już przyzwyczaić do niego na wyświetlaczu. Reasumując: Warszawa nie daje rady, Bielsko Biała też (Kraków póki co nie ma autoryzacji, więc i komputera niet), pozostaje więc Poznań. A tam dadzą radę, tak słyszałem :)
  10. Słyszałem o zlocie Multi, ale termin kolidował z moim. Może przyszły rok. A fotek niestety nie mam, bo nie wziąłem aparatu, kilka fotek z komórki to wszystko co mam. Cała reszta zostaje w głowie na twardym dysku. Tego sie nie zapomina :clap: Twoja relacja jak zwykle na superpoziomie. Tylko ta rtg - fotka, to o co się chodzi..? Nie chcę zgadywać, ale powrót na lawecie dziwnie mi z nia koresponduje :P
  11. Ciao Tutti! Melduję w żołnierskim skrócie, że po 2 tygodniowej wyprawie do Afryki wróciliśmy z Bellą w doskonałym stanie psychicznym i technicznym. Wprawdzie trudy wyprawy jeszcze dają znać, ale śmiało mogę powiedzieć, że Multistrada spisała się znakomicie na trasie liczącej niemal 4.000 km. Wystarczyło paliwo - +/- 6 l na 100 z rynsztunkiem, smarowanie łańcucha i dobre słowo i Ducati dało radę :crossy: Ostatni odcinek, czyli jakieś 1500 km z Genui do Krakowa, to 16 godzin non stop w siodle. Oprócz standardowego zmęczenia tylko palce lewej ręki i nadgarstek lekko mam odrętwiałe - trzeba dopracować parametry klamki i powinno byc lepiej. Ale moto naprawdę spisało sie na medal. Koncepcja Multistrady jako motorka także turystycznego również. Poza tym tutto bene! Forza Ducati :icon_mrgreen:
  12. Witajcie, jak w temacie - na przełomie czerwca/lipca wybieram sie na moto na południe Europy, głównie Włochy, z metą w Genui. I dylemat: co włożyć na grzbiet na tę porę: skórę czy przewiewny, ale lichy w zabezpieczenia tex? Jeśli skóra, to jak się zabezpieczacie przed gorącem, poceniem? Cebulka? Na nasze temperatury zdaje egzamin, a tam? Nie mam doświadczeń z turystyką motocyklową o tej porze roku w Italii stąd temat kładę na forum. Chciałbym poznać Wasze doświadczenia, po prostu. Na co - obok ubioru - zwrócić jeszcze uwagę? Aha, jeśli podobny wątek gdzies jest na forum - prosze o przekierowanie. pozdrawiam
  13. Baaardzo ładnie to wszystko wygląda: cena, licznik, jakość motórka (na optykę zdjęciową), no i gotowy do zapakowania i w drogę. Same kufry oryginalne to wydatek rzędu 3 tysięcy złotych , w drugim obiegu same kufry raczej nie wystepują, więc taniej nie będzie. A wartością dodaną samą w sobie jest fakt, że będzie nas już mnóstwo w Krakowie! No i kuferki będzie od kogo wypożyczyć.. ;)
  14. a propos sakw, bagażu, etc do motocykli włoskich - rozmaite torebki na moto robi FAMSA, to bodaj włoska zreszta firma i Ducati ma w swojej ofercie. Tu znajdziesz co nieco http://www.bikersandmore.de/shop/. To wprawdzie tekstylne torby, ale na szczoteczkę i koszule bedzie miejsca sporo. Ja właśnie ściągam boczne kufry do Multistrady, zobaczymy jak to w rzeczywistości wygląda.
  15. no widzisz, sam sobie odpowiedziałes po co jest to zestawienie.. to nie test na ilość km, czy inna statystyczno- mechaniczną wartość, tylko na frajdę z jazdy, a że porównywane są dwa sportowe motocykle, więc chyba wszytko jest ok. co do samego testu - gość opowiada sie zdecydowanie za ducatem :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...