Skocz do zawartości

pawel753

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda MTX 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    578979

Informacje profilowe

  • Skąd
    Podkarpacie

Osiągnięcia pawel753

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Shinigami, sorry że nie napisałem ze o stacyjce i wgl. Pisałem na szybko i mi z glowy wyleciało. rafael, tu musi być napiecieDC, jak bedzie bez regulatora padnie moduł. Więc tak, chce podłaczyć alternator do regulatora, od regulatora prąd do, modułu i do stycznika(do stycznika jest podłaczone aku, stacyjka rozrusznik i ten guzik co się zapala rozrusznik. Do modułu chce podłaczyć : cewke (do cewki świece), impulsator, mase, stacyjke i prąd. I jeszcze chce podłaczyć chłodzenie (termostat, mase, prąd do silniczka ) I chyba tyle. Czy jeszcze coś musi być ?
  2. Moduł pasuje zarówno do 650 jak i do 250, a co do regulatora to zaraz sprawdzę. W tym schemacie oryginalnym jest mi prawie nic z tego co ja chce potrzebne. Ale jeśli regulator by był, bo moduł będzie na pewno, to to powinno chodzić ? tak ?
  3. Witam. Potrzebuje pomocy, żeby zrobić instalacje w hondzie nx 250. Mam plan jak to zrobić ale nie wiem czy to będzie działać. Chce zrobić taką instalacje aby można było tylko jeździć, bez żadnych świateł i wgl. Jest tam alternator trójfazowy i impulsator, do tego alternatora chcę podłączyć regulator i od regulatora prąd do modułu. Impulsator również do modułu. Do modułu będzie więc podłączony prąd, impulsator (przerywacz), cewka i masa. Więc teoretycznie to będzie działać. Czy jest ktoś kto by mógł mi pomóc ??? PS. chcę wykorzystać moduł aw0036 i regulator od KYMCO B&W BET WIN 250
  4. Koledzy rozwiązałem problem, jest banalny. Zębatka z tyłu w moim modelu jednak ma być 36z. a jest 45z. Problem teoretycznie rozwiązany. Napisze jak dostane i wymienię zębatkę.
  5. Miernikiem nie mierzyłem. Nie mam miernika, a jest to moto bez papierów więc nigdzie nie mogę za bardzo jechać. Dopiero tłok wymieniłem jakieś 2 miesiące temu, przejechałem 400km, myślałem ze jest na dotarciu i nie pojedzie więcej więc go docierałem ale to nic nie dało. Ale dobrze odpala, jest mocna więc kompresja jest dobra.
  6. Gaźnik mam i wyczyszczony i wyregulowany. Dozownik odłączyłem i robię sam mieszankę.
  7. Zębatki mam chyba oryginalne z tylu 45z a z przodu 13z. Może to coś z elektryką, ale nie wiem. Próbowałem wymienić moduł, kupiłem inny i na tym nowym przerywa. A na tym starym działa dobrze niby tylko jedzie 40km/h. Cewkę tez wymieniałem ale to nic n ie dało.
  8. Siema. Jestem tu nowy. Posiadam honde mtx 50 to jest chyba rocznik 82. Nie wiem, jak ją kupiłem to tabliczka była zeszlifowana. Jest to typ z bębnem z przodu jak i z tyłu. Mój problem polega na tym ze jej prędkość maksymalna wynosi 40 km/h. Kompresje ma bardzo dobrą tłok i pierścienie też. Próbowałem wymieniać świece czyścic gaźnik. Wydaje mi się, ze nie wkręca się na pełne obroty, jest to model bez obrotomierza. I jest według mnie mocna. Jak ktoś się domyśla czego ona tak wolno jeździ to niech pisze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...