Skocz do zawartości

Ołpi

Forumowicze
  • Postów

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ołpi

  • Urodziny 10/16/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle,Cultstyle,German Style
  • Skąd
    Koło Wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    Ninja 250 '08r
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13703363

Osiągnięcia Ołpi

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. o dziwo nie ma mnie na liście numerów VIN a ewidentnie miałem problem z owym sensorem przecchyłu :)dziwne. może dlatego, że nie była z polskiego salonu...
  2. O i super. Ja się dowiedziałem czego chciałem, kolega wyżej lekko wylew ze mnie pociągnął :biggrin: -wszytko gra , Dziękuje z mojej strony wszystko :)
  3. Jak mam na fakturce 28.10.2011 to kiedy upłynie ten okres 6 miesięcy ?
  4. Kupiłem Ninje250 dostałem na nią fakturę VAT,na której była śmieszna suma z adnotacją ''pojazd uszkodzony" rzeczywiscie miał pękniętą owiewkę, zarejestrowałem sprzęt po miesiącu, latam nim jest wszytko ok, Chciałbym ją sprzedać po normalnej cenie rynkowej wiem ze musi upłynąć 6 miesięcy zeby nie płacić wzbogacenia od tej różnicy, a teraz pytanie -Czy te 6 miesięcy jest liczone od dnia zakupu czyli od tej daty która jest napisana na fakturze czy od daty rejestracji przeze mnie ??
  5. Ładne kolektory ma na tym filmiku, zapewne akcesryjne?
  6. Tak więc Ninja "naprawiona" Pierwszym krokiem jest diagnoza tzn, zmasowanie żółtego kabelka diagnostycznego i odczytanie kodu jaki wysyła nam komputer przez miganie czerwoną kontrolką FI w moim przypadku lampka zapaliła się 4 razy w "regularnych"odstępach po sprawdzeniu tego kodu w tabeli z serwisówki wyszło że 4 sygnały oznaczają problemy z Sensorem Przechyłu (Vehicle-down sensor).Ten czujnik znajduje się po prawej stronie motocykla w pobliżu wlewu cieczy chłodzącej do chłodnicy.I tutaj sedno sprawy u mnie wystarczyło puknąć w ten czujnik aby wszystko wróciło do normy kontrolka FI zgasła a Kawa jeździ jak trzeba. Jak widać nie ma co rozbierać pół motocykla z przekonianiem że coś sami znajdziemy podstawa to DIAGNOZA i bezpośrednie dotarcie do podzespołu który wskazuje nam komputer. Dziękuje Shinigami. To on pomógł mi krok po kroku rozwiązać problem i poświęcił mi czas i swoją obszerną wiedzą. Pozdrawiam.
  7. Mam ten przewód. Znajde gdzieś na necie kody tych błedów ? Dziękuje, liczyłem na pomoc z Twojej strony lece do garażu odczytać ile razy to ustrojstwo błyśnie,
  8. Witam, problem następujący, przekręcam kluczyk zapala się kontrolka FI jak przy każdym starcie po chwli gaśnie , włączam zapłon słychać pompke paliwa , jest ok, odpalam silnik bez problemów łapie chodzi na podwyższonych obrotach , popracuje tak ok 15 sek , nagle zapala się czerwona kontrolka FI (wtrysk zapewne)i w tym momencie silnik gaśnie, przekręcam kluczyk i znów zapala bez problemów chodzi 15sec i gaśnie po zapaleniu sie FI tak w kółko. Jest to Kawasaki ninja 250r 2008r 10 000km. Proszę o pomoc , może wtryski zabrudzone ? może pompka paliwa wysiadła ??
  9. Jakby było mało oleju to kontrolka by sie zapaliła?
  10. Witam, od początku tego ''sezonu'' zrobiłem ok 200km i trapi mnie dość głośna praca skrzyni biegów w szczegolności gdy wrzucam z jeden na dwa i dwa na trzy.Dodam, że sprzęgło wciskam do końca.
  11. Ile bedzie kosztował recykling za sprowadzoną z Niemiec Fiestę 2001r poj 1,25 16v.??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...