Skocz do zawartości

Andi07

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Buell 1125R i XB9R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1873798

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Andi07

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak jest do XB lampa, to do 1125R też musi pasować. Poproszę o info. Również bym prosił o info na temat crash padów na ramę do 1125.
  2. Wiesz bandit to całkiem przyzwoity sprzęt, ale jest po prostu nudny jak golf 1,4 benzyna. Nawet 130 Km przy tej wadze rewolucji nie czyni, ale nie tylko o moc chodzi. Bandit to przyzwoity japoński dupowóz, taki do turystki jak znalazł, tylko fanu z jazdy nie daje, na zakrętach toporny i niespecjalnie stabilny. W porównaniu do Buella to zakrętów nie lubi, no i w stosunku do osiągów dużo pali. Oczywiście zapakować kufry i pojechać po Europie jak najbardziej się nadaje. No ale po 5 latach faktycznie może odmiany potrzebowałeś, ja też 4 sezony jeździłem Hajką stuningowaną na 225 PS i też mnie się znudziła, także rozumiem. A w linku zdjęcia mojego Buella, tylko teraz już jest na nowym tłumiku D&D i słychać go z 5 KM :) http://polskajazda.pl/Motocykle/Buell/XB9S/132346
  3. Trochę mnie dziwi Dziadek, wpierw kupę pracy włożony w tuning mechaniczny i optyczny, potem przesiadka na jeden z najnudniejszych bajków czyli B12.
  4. Witam wszystkich miłośników Buell, tutaj jestem nowy, to się przedstawię. Mam na imię Andrzej i Mieszkam we Wrocku. Jestem posiadaczem 2 buell-i: XB9R i 1125R. Pierwszy był firebolt, który urzekł mnie swoim prowadzeniem, potem był 1125R, który mnie zaczarował zupełnie. Szkoda że nie ma żadnego klubu miłośników tej marki, jakiejś wspólnej stronki, jakiegoś spotkanka raz na rok chociaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...