Skocz do zawartości

fensterek

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Aleksandria

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2134528

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia fensterek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chodzi o to, że teraz, w nowej wersji, te elementy są pokryte chromem dekoracyjnym, tak? Bo wczesniej były pokryte chromem niedekoracyjnym ;-) W tym kontekście ma to sens, dzieki.
  2. Trafiłem przypadkiem i nie mam pojęcia o co może chodzić. https://plus.google.com/105186381996147858455/posts/BhwFV9bHW1s Chłopska Droga, kwiecień 1967
  3. A to Ty? to sory, że znów głowe zawracam. Ja nie twierdzę, że vt600 to najlepsza maszyna świata, ale skoro człowiek się zdecydował na ten konkretny model i chce robić bobbera, to pyta tylko o ten konkretny egzemplarz, a zalety i wady Szadołki zna. Czy źle myślę? A tu czytam te posty i ręce mi opadają. Zaraz ktoś napisze, że się nie nadaje w teren, a tym rozmiarze opon kostek to nie znajdzie... ;-) A błoto to nie najwiekszy problem. Świeże placki krowie sieja większe spustoszenie ;-)
  4. Jeśli motor Ci się podoba, nie widzę problemu w wymianie samej opony. Ale Ty wiesz, że to dział "Cruiser/Chopper" ? ;-) Skoro Ari zdecydował się na taki VT, to chyba zdaje sobie sprawę, że to nie jest sprzęt na tor. Starsze vt600 miały mniejszy bak i 4 biegi. Od 93 zwiększyli o 2 litry bak, a od 95 dołożyli 5 bieg (albo odwrotnie), więc może `96 rocznik to nie jest złe wyjście. Że takie przeróbki są mniej chodliwe, to się zgodzę, ale jeśli chce bobbera i ma tyle kasy to nie widze problemu. ps. Masz jakiś garaż w Puławach? ps2 Nie zapytam, jakie Twoim zdaniem prędkości przelotowe powinien rozwijać człowiek, który jeszcze nie odebrał prawka... ;-)
  5. Ten motor bez problemu zmieści się na przeciętna przyczepkę samochodową ciagnietą przez zwykłą osobówkę- sprawdzone. Ale czemu chcesz to na przyczepce ciagnąc? Przecież motor na chodzie, zarejestrowany, jeśli nie masz prawką lub boisz się tak daleko jechać znajdź motocyklistę z okolicy, wyjdzie taniej. Co stanu: po tych zdjęciach cięzko cos powiedzieć. To samo z ceną: jesli dla Ciebie jest tyle warta, to bierz.
  6. 2800zł, nie podlega negocjacji, w moich rękach od 2007
  7. Jak juz rebelke, to CMX 450. Naprawdę nie poczujesz dużej róznicy między 125 a 250, szkoda czasu, kasy i roboty. Pamietaj, że 2 razy więcej pojemności nie skutkuje dwukrotnym zwiększeniem mocy. Zyskasz kilka koni, prędkośc maksymalna wzrośnie o 10km, nieznacznie wzrośnie spalanie i tyle. Naprawdę szkoda czasu, żeby zamiast 110km/h pojechac 120... Sprzedaj i kup większy.
  8. Bez żadnych kombinacji wejdzie chyba tylko 250 od rebelki właśnie, poza tym od hondy CM250 (tak tak, była taka), ewentualnie CBX i CB, wszystko oczywiście 250. Większego bym Ci nie radził, bo raz, że to nieopłacalne z ekonomicznego punktu widzenia (taniej wyjdzie sprzedać Twój motor i kupic cm/cb 400), a dwa: nie wiem, czy te bębnowe hamulce dadzą rade wyhamować taka szybszą i cięższą bestię. Jeśli liczyłeś na to, że Twój motor będzie po wymianie wyjątkowy, bo jedyny w Polsce, to muszę Cie rozczarować: CM250 była produkowana, bardzo krótko i wyłacznie na ameryke, ale była.
  9. Chcesz zrobic dobrze: pisz do Edzia, chcesz tanio: wetkaj w rury zmywaki (takie druciaki) albo metalowe wióry do cyklinowania parkietu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...