Skocz do zawartości

Lukasz25

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Bytów

Osobiste

  • Motocykl
    cr250&EN500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7092992
  • Telefon
    512768863

Osiągnięcia Lukasz25

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

-2

Reputacja

  1. Wkońcu rozkręciłem cr-ke okazało sie ze jakis odłamek pękł lub zaciagnął jakiegoś syfa zrobił ryse na tłoku i pierścienie się zapiekły przykleiły do tłoka i nie było kompresji.Dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam.Na dniach kupie nowy tłok i uszelki bo cała reszta jest cacy.
  2. O.k. jak znajde chwile czasu to rozkręce ta pokrywke na cylindrze od zaworu ale z tego co pamietam w cr 250 96 rok jest jedna śruba na 16 klucz czy jakoś tak więc ja mam wykręcić?Starsze i nowsze crki miały pokrywki a ta ma tylko taką śrube widziałem
  3. To wasza rade zdemontowac cylinder i sprawdzic zawór wydechowy?? Ile powinno wynościć cisnienie na tłoku w cr 250?
  4. Dziękuje wszystkim za wypowiedzi na czuja sprawdzam kompresje i wydaje mi się ze jest taka sama mało prawdopodobne zeby był zacheblowany bo wytrzymywał wiele więcej zawsze. Niechciałbym niepotrzebnie rozkręcac cylindra czy jest mozliwośc sprawdzenia czy iskra ma odpowiednią moc bo jest niebieska .Strzelił raz w tłumik przy zmniejszeniu obrotów na zakręcie ale potem redukcja i wyszedł z tego potem zwolniłem i znowu strzelił i juz nie odpalił.Dodam ze przedtem czyściłem filtr powietrza i namoczyłem go tym lepikiem specjalnym czy to coś mogło tam zababrać??
  5. Witam po 1,5 roku czestego katowania moja cr250 odmówiła posłuszenstwa a wygladało to tak.Odpaliła jak zawsze za 2 kopem 10 minut dyflowania i wajchowania biegami i nagle osłabła strzeliła w tłumik przejechała jakies 200metrów i gdy zwolniłem zeby poryć na mniejszym biegu strzeliła w tłumik zgasła i juz nie odpaliła.Zalozyłem nowa swiece i nic.Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??Pozdrawiam
  6. Przekaz był taki zeby pochwalić się motorkiem jak zdrowo chodzi i wygladem ze zadbany ze zal sprzedac.Z checią obejrze pański filmik i ocenie umiejetności mam nadzieje ze potrafi mnie pan zaskoczyc jazdą a nie tylko geba pozdrawiam;-)
  7. Może go przegrzałeś albo uszczelka pod głowica?? Dobrze odpala albo jak się zatrzymasz na wolnych obrotach nie gaśnie?
  8. Witam smigam cr250 dwa sezony super się jeździ jestem mega zadowolony ,ale podoba mi się jazda 4t 450.I zastanawiam się nad crf450. i chciałbym poznac opinie uzytkowników lub osób które maja stycznośc lub co kolwiek wiedzą o tym motocyklu a konkretnie plusy i mnusy i Swoje opinie.A przedewszystkim awaryjność silnika ??Moze juz ktoś się przesiadl z 250 2t na 4t 450??
  9. Lagi powinny byc sztywne z jednej strony powinna byc tulejka dystansowa na ośce prowadzaca od lagi do łożyska koła przechodzaca przez zimering koła a z drugiej strony oska koła jest fabrycznie grubsz w ten sposób dystansuje koło z lagą.więc wychodzi na to ze nie masz tej tulejki dystansowej na ośce i tak nie jeździj bo se krzywde zrobisz niech Ci ja wytoczą.A ssanie włanczasz tym czarnym pokrętłem odstającym z gaźnika jesli pociągniesz je masz włączone a krecac nim w prawo i lewo regulujesz obroty.Pozdrawiam jak coś to pytaj
  10. Witam tez mam pekniecie nikasilu niewielkie prowadzi z jednego kanału do drugiego nie pamietam juz jakie to kanały były ale jest delikatna ta kreseczka.Tez to się stalo jak pekl mi tłok ale załozyłem nowy tłok kuty wossnera(bardzo polecam te tłoki)a pękł mi prox.I zapier.. juz rok a duzo jezdze i nic sie nie dzieje i nie mam zamiaru nawet tego ruszać.Wiec jeśli masz nicasil i delikatną kreseczke peknięcia to nie przeszkadza przynajmniej w mojej cr250.A odnośnie wału jeśli jest orginalny hondowski moze warto go zregenerowac i taniej wyjdzie niz nowy a napewno lepszy od zaminników wiseco i proxa.Bo orginalny wał kosztuje ponad 3 tyś a wiseco gdzies 700zl więc jakas róznica musi być.Takie moje zdanie pozdrawiam.A wał bez tych blaszek to lipa raczej
  11. Tez mam taki samochodzik i bardzo zadowolony jestem i bede nim jeździł tak długo jak tylko sie da dobry wybór pozdro;-)
  12. Ja posiadam cr250 cały sezon jeździłem na mieszance 1;50 olej REPSOL 2t offroad ale motorek dotarty oczywiscie i pieknie chodzi.Dobrą setke na 5 litrów lej jak bedzie dotarta, a na dotarciu mozesz wlac setke na 4 litry i będzie wszystko grało ze 3 baki byś mógl tak wyjeźdić w miare spokojnie tak zeby nie przegrzac głównie motocykla zeby płyn Ci przelewem nie szedł i nie wylanczaj motocykla po ostrym pałowaniu tylko go wystudź przed zgaszeniem spokojną jazdą.Pozdro;-)
  13. Macie racje bede szukal orginalnego sportowego tlumika do 250 2t kupilbym bez wachania nowy piekny ten z linku którego podałeś ale z kasa kiepsko.Wiec moze znajde uzywke sportowa nawet od 250 kx rm yz czy ktm.A mocowania Sobie przerobie ewentualnie.A jak nic przez zime nie znajde to zafunduje jej nówke;-)Dzięki za rade pozdrawiam;-)
  14. Teraz aktualnie jest na aukcji cos takiego co mnie interesuje http://moto.allegro.pl/wydech-scorpion-titanium-okazja-i2041355451.html i sie zastanawiam bo moge go uciac na odpowiednia długośc i przerobic tak zeby ładnie było tylko zastanawia mnie jak bedzie pierdzial jakbym go obciol i kolanko ze starego zalozył.Co myslicie o takiej kąbinacji??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...